De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Kwestie van handig met hout zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
220 lang vind je niet zo snel
die van mij is 200x200 dacht ik.. dunno.. ikea ding ofc
kan lekker overdwars liggen
kwestie van handig met stoffering zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
hoi carool! wil je al zeggen wie het was?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede middag mensen![]()
hoe gaat ie hier?
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een heerlijk bedje van 1.80 bij 2.20 met zn groot dekbed eroverheenheerlijk om in weg te kruipen
Ik heb al sinds mijn 18e een tweepersoonsbedquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
ik kan me niet meer herinnern dat ik een eenpersoonsbed had, dat was in 2004 ofzo
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeldquote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
220x240 inderdaad, groter maken ze niet.. Anders krijg je twee dekbedden.. helaas.. Het zou toch heerlijk zijn al er een 260x320 ofzo was..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voorquote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeld
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
Succes meis!quote:
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederlandquote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voor
Ja idd, want jij kent mij ook zo goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
[..]
Je voelt toch wel aan wanneer je moet schakelen?! Daar heb je geen toerenteller voor nodig... Ow wacht, jij bent zo'n newbie met autorijden natuurlijk dat je zonder TomTom, stuurbekrachtiging, ABS en toerenteller nergens meer komt
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjequote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.
Alleen ja,... voor geyle neucksecks dan maar het grote 2persoons even uitklappen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
dat gaat echt niet in jouw slaapkamer passen, ik ben eigenlijk al benieuwd of 180 x220 er bij jou in gaat passen. jij hebt een klein hokkie. nog kleiner dan de mijne (hoewel als je jouw kastenwand erbij telt is het wel wat groter denk ik)quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederland
ik ga niet met jou in 1 bed liggen, dat hoor ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
ikke ook en dan lekker de hele nacht draaien
Heerlijk toch als je er met z'n tweeën onder ligt en dan het heen en weer getrek.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
220x240 inderdaad, groter maken ze niet..
Ik kan ze zowat dromenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef zbbrox het volgende:
Kennen jullie eddie murphy's raw & delirious?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.quote:
ik denk dat minimaal half nederland ze wel kentquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.
Ik ook jaquote:
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de plankenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook ja
Jammer dat ie daarna zoveel troep heeft gemaakt
Now fuck YOUU Eddiiiiiiquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de planken
Oemfoefoe the naked zebra bitch: "I want half Eddie!"
Netjesquote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rauw. het volgende:
![]()
en de smsjes stromen alweer binnen
Ik denk dat ik de 1000 al overtroffen heb
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
in een week 350 smsjes ontvangen en verzonden
Ouwe lul.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijd
Ik zat even naar quotes eruit te kijken en krijg nog steeds een glimlach ervanquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijd
Vergeet de kalk afzetting in je ellebogen niet!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat nu zou doen dan heb ik binnen een dag RSI denk ik.
die goeie ouwe tijd
en dat ik zo met mijn ogen moet knijpen bij het lezen van de smsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vergeet de kalk afzetting in je ellebogen niet!
Verhuis naar Amerika en sue the shit out of themquote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dat ik zo met mijn ogen moet knijpen bij het lezen van de sms
het is ongeveer 25cm erbij, en dat moet net passen denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat gaat echt niet in jouw slaapkamer passen, ik ben eigenlijk al benieuwd of 180 x220 er bij jou in gaat passen. jij hebt een klein hokkie. nog kleiner dan de mijne (hoewel als je jouw kastenwand erbij telt is het wel wat groter denk ik)
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef kwaakvaak het volgende:
het is ongeveer 25cm erbij, en dat moet net passen denk ikOngeveer net zoveel beenruimte als bij jou tussen bed en muur.
Iedereen chat hier met elkaar, dus ik zou niet weten waarom zij niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...
aha... dus singles mogen wel chatten, maar niet singles mogen dat niet.. Dat riekt naar discriminatie!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...
Binnenkort ook met boodschappenlijstje in de OP!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
Ach, je kan natuurlijk ook even vertellen wat je waar gevonden hebt en wat je nu weer kwijt was in huisquote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
De afgunst druipt er weer van afquote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef rival het volgende:
"Hey schat, neem je vanavond even een pak melk mee als je van je werk komt ?! "quote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort ook met boodschappenlijstje in de OP!
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Dan haalt hij er maar weer 5 uit hoor.. En dan roep je zo weer dattie vol isquote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?![]()
Je inbox is vol![]()
Inderdaad. Gewoon jaloers dat er daar wel geneukt wordtquote:
Nee hoor, ik blijf het niet zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan haalt hij er maar weer 5 uit hoor.. En dan roep je zo weer dattie vol is
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.quote:
alweer?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?![]()
Je inbox is vol![]()
jaaaa joh doe es wat aan je inboxquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
Nee je mot gewoon niets bewaren!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
Dat dusquote:
Nee je moet gewoon alles bewaren: dan je je kinderen uitleggen dat er vroeger FOK! forum was waar je over van alles en nog wat lulde. De onderwerpen waren sex, sex, sex.. euchh drugs en sexquote:
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerdequote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon jaloers dat er daar wel geneukt wordt
wij zijn zo romantischquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
kan jij trouwens even mijn wilde verhalen over neuken en feesten zoeken, ik kan ze niet vinden
Maken ze dat niet zelf uit dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
En anders heeft ze pechquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomen
Daar kan je verandering in brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan je verandering in brengen.
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?quote:
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
Cuegirlliequote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zo
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten.
Hij heeft het ook niet over Bengeltje.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.
van murm?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?quote:
gheghe.... voor kwaak ben ik maar heeel kort vrijgezel geweest dus niet geslet.... over "vroeger" wijd ik maar niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.
Uiteraard. Slappe lul is t.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
staan geen huisdieren hoor. of je moet dat meisje met dat streepjes shirtje aanzien voor een huisdierquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.
quote:
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.quote:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?
Vertel, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifelquote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
die slappe lul zit niet in jouw zak, er hangt een slappe lul naast je zak
Vroeger, toen vrouwen nog maar gewoon te gehoorzamen hadden...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.
Anders ik wel!quote:
Wil je ook schuilen tegen de regen?quote:
Jij hebt je poesjes liever droog?quote:
Anders ik wel.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifel.
Wat ik liever heb is niet van toepassing. Meestal zijn ze t gewoon.quote:
Inderdaad, maar als je er dan als ouwe lul over gaat zeiken dan ben je het poesje in mn zak.quote:
Persoonlijk heb ik liever een hard wijf dan een zacht ei.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kwaak ook een beetje een ei. En hij vindt mij een hard wijf met tieten. Gelukkig hoeven wij het niet met elkaar te doen
Sja.... het gaat zo hard en iedereen kakelt maar door elkaar, zodat ik de draad kwijt raak (en multitasking, dat is zooo '08).quote:
Nee... ik dacht dat het om Bengeltje ging, dus de verkeerde FoBo geklikt. Echter zie ik nog steeds geen foto van Bengeltje in haar FoBo. In d'r huisdieren ben ik niet geinteresseerd. Alleen in feestbeestenquote:
Zoals eerder gezegd: ik raakte de draad kwijt... Jij hoeft toch geen hulp te hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
staan geen huisdieren hoor. of je moet dat meisje met dat streepjes shirtje aanzien voor een huisdier
ik hou wel van geaaid worden dus wat dat betreft...
Misschien kan ie zijn little wiener niet vinden en heeft ie een vergrootglas nodig: het is die erwt naast je zak.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
![]()
die slappe lul zit niet in jouw zak, er hangt een slappe lul naast je zak
Leuke avatar.quote:
Het is nog niet verplicht om in een fobo een eigen foto te plaatsen, anders hadden ze het welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef Jan-Beton het volgende:
Nee... ik dacht dat het om Bengeltje ging, dus de verkeerde FoBo geklikt. Echter zie ik nog steeds geen foto van Bengeltje in haar FoBo. In d'r huisdieren ben ik niet geinteresseerd. Alleen in feestbeesten![]()
Doet me denken aan Weird Al Yankovichquote:Op donderdag 9 april 2009 13:54 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen vrouwen nog maar gewoon te gehoorzamen hadden...
Pas maar op. Je weet niet waar je aan het begint. Binnen de kortste keren heb ik je op de kast en ben je mn bitch poesje.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Misschien kan ie zijn little wiener niet vinden en heeft ie een vergrootglas nodig: het is die erwt naast je zak.
Ik vind dat zo een geweldige uitdrukking!quote:
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een hard wijf dan een zacht ei.
Owww... we lullen er maar omheen... Je heet toch geen Bengeltje IRL?! Nou dan? Wat houdt je dan tegen? Kijk, pron pics is inderdaad een stapje te ver, maar een leuke pic van jezelf kan toch geen kwaad? Of ben je een fotomodel met foto's waarop copyrights staan?!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
Het is nog niet verplicht om in een fobo een eigen foto te plaatsen, anders hadden ze het wel
een smoelenboek genoemd. Buiten... ik wil niet zo openbaar staan.
Hehe ik zeg het dan ook nooit over vrouwen. Vind het een compliment wanneer ze me leuk vinden, dus geen behoefte om ze te denegreren. Een volwassen vent daarentegen die zich laat kennenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een geweldige uitdrukking!
in onze vriendengroep staat dat tegenwoordig gelijk aan, iets mis gaan lopen!
een gozer van onze groep leerde een meisje kennen. zogenaamd was zij heel erg verliefd en hij vond het allemaal wel best. aldus hijzelf.
we hebben hem echt tig keer horen zeggen, wie die blonde? Oh, die heb ik in de achterzak hoor!
ik zie nog zijn blik voor me toen ze met een andere gozer van onze groep aanpapte voor zijn ogen
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef JoeyT het volgende:
Pas maar op. Je weet niet waar je aan het begint. Binnen de kortste keren heb ik je op de kast en ben je mn bitch poesje.
Dat gezeik van die homofobe hetero's altijdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke niet![]()
Enne ik je pussy? Mocht je dromen: ik wil alleen vrouwen. Aan mannen wil ik niet eens aan denken (f*ck... MI appears![]()
![]()
)...
AHA JIJ KNUFFELT EEN KUSSEN!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
Dat gezeik van die homofobe hetero's altijd
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef rival het volgende:Dat is toch een Photoshop? Right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All that we see or seems, is but a dream within a dream
Ik knuffel altijd met mn dekensquote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
AHA JIJ KNUFFELT EEN KUSSEN!
ja klein bedje.. is er nog ruimte om de bokszak op te hangen
nou vriend, ik vind dat je respect moet hebben voor de liefde tussen 2 volwassen mensen. En die gasten die er altijd zo hard op kotsen zijn altijd degenen die de katjes knijpen in het donkerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...
Er omheen lullen?? Wie?? Niets houdt mij tegen, er stond echt dat ik het niet wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Owww... we lullen er maar omheen... Je heet toch geen Bengeltje IRL?! Nou dan? Wat houdt je dan tegen? Kijk, pron pics is inderdaad een stapje te ver, maar een leuke pic van jezelf kan toch geen kwaad? Of ben je een fotomodel met foto's waarop copyrights staan?!
Degene die dat het hardste roepen....quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...
Je realiseert je dat het in het geval van Ripley een hypothetische vraag is?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.
Niks mis met mannelijke homo's of bi's. Maar ik ben zelf gewoon hetero.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
post ze hierquote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Ik zit net mijn mailbox op te ruimen.
Kom ik mailtjes tegen tussen mij en het meisje waar ik 4 jaar mee had
Echt een brok in mijn keel bij het lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |