Hij heeft het ook niet over Bengeltje.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.
van murm?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?quote:
gheghe.... voor kwaak ben ik maar heeel kort vrijgezel geweest dus niet geslet.... over "vroeger" wijd ik maar niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.
Uiteraard. Slappe lul is t.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
staan geen huisdieren hoor. of je moet dat meisje met dat streepjes shirtje aanzien voor een huisdierquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.
quote:
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.quote:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?
Vertel, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifelquote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
die slappe lul zit niet in jouw zak, er hangt een slappe lul naast je zak
Vroeger, toen vrouwen nog maar gewoon te gehoorzamen hadden...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.
Anders ik wel!quote:
Wil je ook schuilen tegen de regen?quote:
Jij hebt je poesjes liever droog?quote:
Anders ik wel.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifel.
Wat ik liever heb is niet van toepassing. Meestal zijn ze t gewoon.quote:
Inderdaad, maar als je er dan als ouwe lul over gaat zeiken dan ben je het poesje in mn zak.quote:
Persoonlijk heb ik liever een hard wijf dan een zacht ei.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kwaak ook een beetje een ei. En hij vindt mij een hard wijf met tieten. Gelukkig hoeven wij het niet met elkaar te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |