alweer?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?![]()
Je inbox is vol![]()
jaaaa joh doe es wat aan je inboxquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
Nee je mot gewoon niets bewaren!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
Dat dusquote:
Nee je moet gewoon alles bewaren: dan je je kinderen uitleggen dat er vroeger FOK! forum was waar je over van alles en nog wat lulde. De onderwerpen waren sex, sex, sex.. euchh drugs en sexquote:
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerdequote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon jaloers dat er daar wel geneukt wordt
wij zijn zo romantischquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
kan jij trouwens even mijn wilde verhalen over neuken en feesten zoeken, ik kan ze niet vinden
Maken ze dat niet zelf uit dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
En anders heeft ze pechquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomen
Daar kan je verandering in brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan je verandering in brengen.
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?quote:
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
Cuegirlliequote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zo
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |