Ik ben juist erg jaloers van mezelf, maar heb t redelijk kunnen afleren. Verder heb ik last van haantjes gedrag. Slechte eigenschappen, maar zolang je eraan werkt niets mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet jaloers ingesteld
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
Ze werden dan boos dat ik er niks van zei !!
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan je meteen aan heel [singles] vertellen hoe goed die springveren wel niet werken...
![]()
slechte grap
herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloersMaar ik probeer wel zoveel mogelijk om dat zelf aan te pakken en het niet het probleem van de ander van te maken
Ikke probeer dat wel altijd... maar het lukt me nie altijd hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben juist erg jaloers van mezelf, maar heb t redelijk kunnen afleren. Verder heb ik last van haantjes gedrag. Slechte eigenschappen, maar zolang je eraan werkt niets mis mee.
Leukste verhaal wat ik in die trent heb was met een ex van me...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet jaloers ingesteld
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
Ze werden dan boos dat ik er niks van zei !!
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke probeer dat wel altijd... maar het lukt me nie altijd hoor
Je moet een goed evenwicht hebben, het is een flatscreenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...
Geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Leukste verhaal wat ik in die trent heb was met een ex van me...
Ik gaf m'n toenmalige vriendin wat te drinken die stond te dansen op de dansvloer, en ging weer naar een paar vrienden toe...
Komt er ineens een gast aan, zegt van; "Hee, dat meisje he, waaraan je net drinken gaf.... Leuk meisje man!"
Dus ik tegen die gast: "Ja, misschien moet je maar even met 'r gaan praten, vind ze wel leuk joh, krijgt ze wat aandacht van een leuke gozer."
Dus die gast loopt naar 'r toe, hij had 'r gevraagd of ze hier alleen was... "Nee, ik ben hier met m'n vriend"
die gozer: "oh, wie is je vriend dan"
Vriendin wijst naar mij...
Gozer druipt af met gigantisch rooie harses, kwam later z'n excuses nog aanbieden!
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...
Nou jongens, show her the goods!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat zich toch om jou, wel opletten.
[..]
Eerst maar eens kijken waarmee hij komt he.
hai haiquote:
het heeft inderdaad ook heel veel met zelfvertrouwen te maken.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey!quote:
Ik ben nog nooit echt jaloers geweest.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geweldig!!
![]()
Dat ik er niks van zei tegen die 3 dames lag er denk ik aan dat ik niks voor ze voelde.
Bij het meisje waar ik 4 jaar meer had hield ik echt van, daar had ik wel eens jaloerse trekjes maar die waren gelukkig niet zo erg
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
Bij het meisje waar ik 4 jaar meer had hield ik echt van,
quote:
Ik zeg het steeds zo omdat ik geen namen wil noemenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoelang had je eigenlijk met dat meisje?
Ik denk rond de 4 jaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoelang had je eigenlijk met dat meisje?
Maar dat is toch niet jaloers zijn... hij beledigde jou persoonlijk dus logisch dat je kwaad werd toch ??quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt jaloers geweest.
Nouja, ik heb 1x een voorstel tegenover m'n meid gehoord die niet door de beugel kon...
Hij zei: "die vetzak moet je maar dumpen, en met mij verder gaan", hoorde ik met een scheef oortje...
Was tijd voor de befaamde One hitter quitter, m'n vriendin had nog niet eens tijd om d'rbij weg te lopen (wat ze aan haar gezicht te zien wel van plan was).
Je spreekt mijn taalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
One hitter quitter
Maar dat is gewoon een beledigingquote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb 1x een voorstel tegenover m'n meid gehoord die niet door de beugel kon...
Hij zei: "die vetzak moet je maar dumpen, en met mij verder gaan", hoorde ik met een scheef oortje...
Was tijd voor de befaamde One hitter quitter, m'n vriendin had nog niet eens tijd om d'rbij weg te lopen (wat ze aan haar gezicht te zien wel van plan was).
Gebruik dan gewoon een verzonnen naam of de eerste letter van haar naamquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg het steeds zo omdat ik geen namen wil noemen
Bengeltje is ook al geruime tijd bezet. Ze zou toch op geen enkele aanbieding zijn ingegaanquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
1 jongen!
ik ben bij voorbaat al afgewezen, omdat ze liever onzekere jaloerse types heeft
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat mensen me een vetzak noemen zou me scheiss egal wezen, maar ze kunnen wel oppassen met wat ze tegen m'n vriendin zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet jaloers zijn... hij beledigde jou persoonlijk dus logisch dat je kwaad werd toch ??
was jij het gisteren niet ook al voor haar aan het opnemen? of was dat dawg?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltje is ook al geruime tijd bezet. Ze zou toch op geen enkele aanbieding zijn ingegaan
Jaa ok dat is wel zo maar ik zie dat toch niet als jaloers zijn... maar dat ligt miss aan mij hoor.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat mensen me een vetzak noemen zou me scheiss egal wezen, maar ze kunnen wel oppassen met wat ze tegen m'n vriendin zeggen
Ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem vet klinkenquote:
dat was ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Wel eens gehad dat een kerel van het tafeltje naast ons in de kroeg tegen mijn toenmalige vriendin zei dat hij haar allang had geprobeerd te versieren als ik niet zo groot was geweest
Die heb ik ook een keer meegemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Wel eens gehad dat een kerel van het tafeltje naast ons in de kroeg tegen mijn toenmalige vriendin zei dat hij haar allang had geprobeerd te versieren als ik niet zo groot was geweest
Ik heb ook vaak genoeg gezegd dat ik leuker dan het vriendje ben. Niet de beste versiertruc aangezien het meisje dr vriendje zal verdedigen... Die tactiek gebruik ik dan ook niet meer. Ik maak nu altijd complimentjes over het vriendje. Door die complimenten maak je jezelf knapper. Heerlijke vorm van manipulatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
moah, je kunt het wellicht enigzins met jaloezie bestempelen, aangezien ik in mn achterhoofd wel wist dat hem dat niet ging lukkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ok dat is wel zo maar ik zie dat toch niet als jaloers zijn... maar dat ligt miss aan mij hoor.....
Demonstreren dan, wie die term niet kent verdient er echt eenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
na het uitspreken hoor ik toch vaak...
huh?
he?
wat?
que?
Nog nooit een klap uitgedeeld of ontvangen... Ff afkloppen...quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M. (het meisje waar ik 4 jaar me had) gingen we door de douane
(ja echt
! )
En M haar zus en de vriend van haar zus waren ook mee.
Maar die zus is best 'gezet' ...
Toen vroeg die douane beambte "Wich of the 2 girls is yours ? "
Maar zijn Engels is niet zo goed, toen antwoorde hij "The big one"![]()
was dat niet dat meisje waar je 4 jaar.........quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M. (het meisje waar ik 4 jaar me had) gingen we door de douane
(ja echt
! )
En M haar zus en de vriend van haar zus waren ook mee.
Maar die zus is best 'gezet' ...
Toen vroeg die douane beambte "Wich of the 2 girls is yours ? "
Maar zijn Engels is niet zo goed, toen antwoorde hij "The big one"![]()
Ik zeg wel eens iets van "leuke kleding draagt hij"quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg gezegd dat ik leuker dan het vriendje ben. Niet de beste versiertruc aangezien het meisje dr vriendje zal verdedigen... Die tactiek gebruik ik dan ook niet meer. Ik maak nu altijd complimentjes over het vriendje. Door die complimenten maak je jezelf knapper. Heerlijke vorm van manipulatie.
i've had my fair sharequote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog nooit een klap uitgedeeld of ontvangen... Ff afkloppen...
Ik zeg meestal niets, k blijf van andermans mokkel af...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens iets van "leuke kleding draagt hij"
Wedden dat je dan zelf complimentjes van het meisje krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |