Ik ben die rechterquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben jij dat niet zelf. maar is dat een maat van je die jij flink in de zeik neemt...
je maakt die gozer iig wel onsterfelijk
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke niks die krijg ik erbij als bonus toch
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rauw is gelijk jaloers.![]()
[..]
Ik neem wel een ander.
dat weet ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben die rechter
Die gast met dat shirt (links) kwamen we zomaar tegen op weg naar de kroeg, het was echt te fout
Dat hij weg gaat dat jij hem uitgeluld heb denk ik...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Nu ben ik best benieuwd wat ik me in mijn hoofd kon halen?
Zo origineel om over een kleine pik te praten. Hoe vaak wordt dat kinderarmpje van jou aangeraakt door een vrouw? En idd dat homofobe gedrag van je siert je niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke niet![]()
Enne ik je pussy? Mocht je dromen: ik wil alleen vrouwen. Aan mannen wil ik niet eens aan denken (f*ck... MI appears![]()
![]()
)...
Ik volg je niet meer Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
maar jij bent ik niet denk ik, ik is iemand die straks jarig is en van jou al deze topics toegestuurt krijgt enzo
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemt
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbediening![]()
quote:
Net goed voor Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.
Nog een aanbieding voor mij?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net goed voor RivalNu laat het toeval over dat ik ook een aanbieding voor je heb
Ok sorryquote:
Zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
zit dat nou lekker, Zo een tv?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
gezellie hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
Kan je meteen aan heel [singles] vertellen hoe goed die springveren wel niet werken...quote:
Ik ben wel jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet jaloers ingesteld
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
Ze werden dan boos dat ik er niks van zei !!
Zozo, popi dame zeg!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |