haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja neuh, dan doe ik het liever voor de grote TV van KF
Maar gelukkig heb je dat niet gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest haha
Jij patst hier met je hetero zijn, waar je volgens eigen zeggen trots op bent. Maar wel zeiken als homo's hun geaardheid uitdragenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb nergens gepost dat ze 'minder' zijn. Dat ik er niet van hou, is een ander verhaal. Ik vind dat overdreven geprovoceer juist ergerlijk... Als homo mannen een 'normaal' leven leiden (zoals de meeste lesbische vrouwen), dan heb ik daar ab-so-luut geen problemen mee. Maar als het puur om provoceren gaat, dan gebruik ik die kost smiley zonder gene!
Ik had hier een heel 'wetenschappelijk' verhaal willen posten, maar laat maar!
Mochten er mensen zich ge-ergerd hebben aan mijn uitlatingen: sorry. Voor de rest: zand erover...
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand er mee wilde kwetsenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat al je excuses aanbiedt voor wat je zegt, zeg het dan niet![]()
Als ze zo zijn, dan zijn ze zo.
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ookquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je dat niet gezegd
Sletje.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ook![]()
![]()
Ach... ik ga er niet meer op in... Mijn statement is wel duidelijk gemaakt. Dat er hetero's zijn die zich ook aanstellen, is voor mij ook irritant. Maar goed.. ik laat mijn dag niet verpesten door lullige... euchhh kuttige opmerkingen/sneers.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
Jij patst hier met je hetero zijn, waar je volgens eigen zeggen trots op bent. Maar wel zeiken als homo's hun geaardheid uitdragen
Van mij hopen ze dat het een geintje isquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest haha
Damn, dat tshirt heeft zoooooo gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand er mee wilde kwetsen
En Gay-Pride is idd tof!
Afgelopen gay-pride in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Wat doe je allemaal voor de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ook![]()
![]()
Ik bied een stoot voor je hoofdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal voor de afstandsbediening?
Lastig he, als je jezelf blijkt tegen te spreken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... ik ga er niet meer op in... Mijn statement is wel duidelijk gemaakt. Dat er hetero's zijn die zich ook aanstellen, is voor mij ook irritant. Maar goed.. ik laat mijn dag niet verpesten door lullige... euchhh kuttige opmerkingen/sneers.
the pride parade was teveel moeite voor ze?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, kijk dat de naam Gay er aan hangt is alles. Het is niet alsof hetero's niet welkom zijn ofzo. Als dat wel zo was dan zou het erg zijn. Nu mag iedereen komen dus geen probleem.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is flauw he. Ben jij je geld kwijt en je mag nog niet pijpen ook.
Als dat shirtje van die gast op die foto van net gelijk zou hebben, zou ik dat niet erg vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je mij die tv geeft zal ik beloven dat die afstandbediening niet in je aars beland
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?
Gast, volgens mij ben jij dat niet zelf. maar is dat een maat van je die jij flink in de zeik neemt...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Afgelopen gay-pride in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet persé homo te zijn om dingen in je aars lekker te vinden hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als dat shirtje van die gast op die foto van net gelijk zou hebben, zou ik dat niet erg vinden
Och.. ik zit er niet meequote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
Lastig he, als je jezelf blijkt tegen te spreken.
Ga nu maar weer even kijken of je wat kan scoren hier om je gekwetste egootje op te vijzelen
Die naar mijn bescheiden mening behoorlijk averechts werkt. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maar
ikke niks die krijg ik erbij als bonus tochquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bied je me nu iets aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef Jan-Beton het volgende:
Ik moet nu wat in gang zetten (werk, dus hoef je niets in je hoofd te halen).
Ik ben die rechterquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben jij dat niet zelf. maar is dat een maat van je die jij flink in de zeik neemt...
je maakt die gozer iig wel onsterfelijk
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke niks die krijg ik erbij als bonus toch
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rauw is gelijk jaloers.![]()
[..]
Ik neem wel een ander.
dat weet ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben die rechter
Die gast met dat shirt (links) kwamen we zomaar tegen op weg naar de kroeg, het was echt te fout
Dat hij weg gaat dat jij hem uitgeluld heb denk ik...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Nu ben ik best benieuwd wat ik me in mijn hoofd kon halen?
Zo origineel om over een kleine pik te praten. Hoe vaak wordt dat kinderarmpje van jou aangeraakt door een vrouw? En idd dat homofobe gedrag van je siert je niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke niet![]()
Enne ik je pussy? Mocht je dromen: ik wil alleen vrouwen. Aan mannen wil ik niet eens aan denken (f*ck... MI appears![]()
![]()
)...
Ik volg je niet meer Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
maar jij bent ik niet denk ik, ik is iemand die straks jarig is en van jou al deze topics toegestuurt krijgt enzo
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemt
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbediening![]()
quote:
Net goed voor Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.
Nog een aanbieding voor mij?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net goed voor RivalNu laat het toeval over dat ik ook een aanbieding voor je heb
Ok sorryquote:
Zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
zit dat nou lekker, Zo een tv?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
gezellie hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
Kan je meteen aan heel [singles] vertellen hoe goed die springveren wel niet werken...quote:
Ik ben wel jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet jaloers ingesteld
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
Ze werden dan boos dat ik er niks van zei !!
Zozo, popi dame zeg!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |