ik riep het ook altijd!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Degene die dat het hardste roepen....
"Hoi schat, wat eten we vanavond?!"quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Ik zit net mijn mailbox op te ruimen.
Kom ik mailtjes tegen tussen mij en het meisje waar ik 4 jaar mee had
Echt een brok in mijn keel bij het lezen...
ik kan me er wat bij voorstellen!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Echt een brok in mijn keel bij het lezen...
Ripquote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kwaak ook een beetje een ei. En hij vindt mij een hard wijf met tieten. Gelukkig hoeven wij het niet met elkaar te doen
Dat dus, ik snap sowieso niet dat je ze gaat zitten lezenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er wat bij voorstellen!
gewoon allemaal wegflikkeren zonder ze te lezen, waarom jezelf pijn doen?
Lekker he, jezelf kwellenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef KudFokker het volgende:
Vooral de woorden als "ik hou van je"
F*ckkkk dat mis ik echt
Ja. Een man zoenen is lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik riep het ook altijd!
ben ik er nu 1
Ik heb ergens nog een 2 brieven liggen van mijn ex, 2 dagen nadat ik het uit had gemaakt. Dat moet ik ook echt niet lezen, maar ik bewaar het wel. Maar woorden als "Ik hou van je" doen me niet zoveel hoor..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef KudFokker het volgende:
Vooral de woorden als "ik hou van je"
F*ckkkk dat mis ik echt
Ik kan er wel tegen om het te lezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er wat bij voorstellen!
gewoon allemaal wegflikkeren zonder ze te lezen, waarom jezelf pijn doen?
Gewoon een leer momentjequote:
Blijkbaar wordt je gewoon als 'sneu' bestempeld als je jezelf daarin niet herkend.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef Howl het volgende:
Niks mis met mannelijke homo's of bi's. Maar ik ben zelf gewoon hetero.
Je laat mensen helemaal niet in hun waarde met je kots smilie. Je vond het gewoon stoer om even de uberhetero uit te hangen. Dat vind ik sneu.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt je gewoon als 'sneu' bestempeld als je jezelf daarin niet herkend.
Kijk, zolang ik niet versierd wordt door mannen, laat ik ze gewoon in waarde. Ik ben gewoon hetero.
Nu wordt er doodleuk geroepen als 'mensen die het hardste roepen...' en 'katjes in het donker knijpen' (ik had ff gekeken wat die uitdrukking betekende. Ik doe niets illegaals/in het geheim...).
Ach... ik laat me weer eens op de kast jagen... en nee ik ga niet uit de kast komen (owww... wat klinkt dat nou weer fout).
Zucht... het is gewoon FOK! Dan moet er maar geen kots-smiley beschikbaar zijn. Tegenwoordig MAG je niet eens trots zijn op hetero zijn... Lekker is dat. Zover is de maatschappij afgegleden: alles moet maar kunnen, maar een eigen mening openlijk verkondigen is gelijk 'verboden'...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Je laat mensen helemaal niet in hun waarde met je kots smilie. Je vond het gewoon stoer om even de uberhetero uit te hangen. Dat vind ik sneu.
En ik vind het evrdacht als je je zo moet afzetten. Homo.
Ik weet heel goed dat ik er tegen kan hoor, zelfkennisquote:
En je hebt je anti-gay spray niet gebruikt?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik word ook wel eens door een homo versierd hoor
Trots dat je hetero bentquote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Zucht... het is gewoon FOK! Dan moet er maar geen kots-smiley beschikbaar zijn. Tegenwoordig MAG je niet eens trots zijn op hetero zijn... Lekker is dat. Zover is de maatschappij afgegleden: alles moet maar kunnen, maar een eigen mening openlijk verkondigen is gelijk 'verboden'...
Ik laat ze WEL in waarde, alleen stel ik versierpogingen van mannen in mijn richting gewoon niet op prijs. Is dat nou sneu?!
Enne... schelden doet geen pijn
wat bied je?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze bieden, iedereen heeft zn prijs
haha nee, die kwam ik een keer tegen op een kamer op de UVAquote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Howl het volgende:
[..]
En je hebt je anti-gay spray niet gebruikt?
Jij zou echt wel met Jan Smit tongen voor 10 ruggenquote:
Nou... er is anders GEEN hetero pride parade. Wel Gay Pride in Amsterdam... Of je daar als homo blij mee moet zijn?!quote:
Ik ben er juist trots op dat ik hetero ben, maar alsnog mijn 'vrouwelijke' kant durf te laten zienquote:
echt nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij zou echt wel met Jan Smit tongen voor 10 ruggenAnders ik wel!
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maarquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... er is anders GEEN hetero pride parade. Wel Gay Pride in Amsterdam... Of je daar als homo blij mee moet zijn?!
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
rose overhemden
Er zijn genoeg stellen die dat doen, ik zou niet weten waarom mannen dat niet zouden mogen. Waarom het dan gelijk 'valse nichten' zijn? Ik vind het overigens van een man/vrouw combinatie net zo goedkoop.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
Maar het zijn echt vriendelijke mensenbehalve die 'valse-nichten' die expres in het midden van een druk punt overdreven gaan zoenen met het doel dat mensen ze zien
Voor dat bedrag pijp ik je ook welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
echt niet
hij mag me gerust ff pijpen voor dat bedrag
Gay Pride is tof inderdaad! Gezelligheidquote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maar
Trots ben ik alleen op dingen die ik presteer, niet op een simpel dingetje in mijn DNA
Nou! Doe datquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
Zal ik even trots doen omdat ik weleens mijn tong in de bakkes van een man doe mensen?
Ja inderdaad. Trots zijn op je sexuele geaardheid, dat is toch welquote:
Ik dacht dat je mij ging betalenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
maak maar over, ik laat het je weten wanneer het binnen is
in principe ja!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ieder mens is zoals hij/zij is en zolang ze zich daar gelukkig in voelen en blij mee zijn is dat allemaal prima vind ik
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
Zal ik even trots doen omdat ik weleens mijn tong in de bakkes van een man doe mensen?
Precies!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ieder mens is zoals hij/zij is en zolang ze zich daar gelukkig in voelen en blij mee zijn is dat allemaal prima vind ik
Over man-vrouw heb ik precies dezelfde gedachte, goedkope aandachtshoeren (als ik het zo mag noemen zonder iemand te kwetsen)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stellen die dat doen, ik zou niet weten waren mannen dat niet zouden mogen. Waarom het dan gelijk 'valse nichten' zijn? Ik vind het overigens van een man/vrouw combinatie net zo goedkoop.
Als je bij voorbaat al je excuses aanbiedt voor wat je zegt, zeg het dan nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Over man-vrouw heb ik precies dezelfde gedachte, goedkope aandachtshoeren (als ik het zo mag noemen zonder iemand te kwetsen)
Maar met valse nichten bedoel ik overdreven nichten.
Die met hun hele manier van doen willen uitstralen dat ze super homo zijn...
Tot op het irritante aan toe.
Ja neuh, dan doe ik het liever voor de grote TV van KFquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ja in natura, voor het geld dat ik van je krijg!
Ik heb nergens gepost dat ze 'minder' zijn. Dat ik er niet van hou, is een ander verhaal. Ik vind dat overdreven geprovoceer juist ergerlijk... Als homo mannen een 'normaal' leven leiden (zoals de meeste lesbische vrouwen), dan heb ik daar ab-so-luut geen problemen mee. Maar als het puur om provoceren gaat, dan gebruik ik die kost smiley zonder gene!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maar
Trots ben ik alleen op dingen die ik presteer, niet op een simpel dingetje in mijn DNA
Neuh, kijk dat de naam Gay er aan hangt is alles. Het is niet alsof hetero's niet welkom zijn ofzo. Als dat wel zo was dan zou het erg zijn. Nu mag iedereen komen dus geen probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
in principe ja!
echter dat gay pride gebeuren vind ik belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |