De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Maar dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom.jij snapt het ook.
Wat een slimmerts hier.
Ik op het moment ook niet, werk enzquote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik op het moment nietMaar ik weet wat je bedoelt..
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Feitosa het volgende:
Dawg, weer een vriendin? , of lees ik nu verkeerd?
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voorquote:
Oow zo! Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat, maar snap het wel..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..
Meer kon je daar ook niet over lezenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
Ja die heb ik niet.. Ik heb wel 2 seizoenen Will and Grace..
Vind ik ook leuk
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
How i met your mother is geweldig.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
Soms inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..
En dan heb je op Veronica nog eentje maar ik ben de naam even kwijt van de serieu..
Vooral Barney zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
How i met your mother is geweldig.Will and grace vind ik niet echt super.
Ik zal vanavond eens kijken hoe het heetquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms inderdaad![]()
Joey? Two and a half men?
Nee, Barney vind ik een beetje een sukkel.quote:
Even tvgids.nl gekeken: My wife and kids? 18:15 uurquote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken hoe het heetDan kan ik het morgen posten..
Geen van die 2.. De ene komt op maandagavond en de andere i.p.v. het oude tijdstip..
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, Barney vind ik een beetje een sukkel.
Je hebt gelijk! Fijne avond alvast..quote:
Barney is geweldigquote:
Haha, die was gisteren inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barney is geweldigop de dansvloer schuren met zijn nichtje en het pas merken na een paar uur
Legen wait for it.... wait for it.... dary
Was een edit van mijquote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die was gisteren inderdaadLezen Nouk, dat stond er al
![]()
Goed chantagemateriaal
Dat zag ik ook weer pas laterquote:
Ik heb geen idéé...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef Feitosa het volgende:
Altijd als ik Barney zie dan moet ik aan Doogie Howser MD denken en dan zie ik dat sullige jochie van welleer weer.
(Hij speelde dus in een ver verleden in een serie over een puber die al afgestudeert arts is op z,n 17 )
Echt doen! Is leukquote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
HIMYM heb ik wel klaar staan om ooit te kijken...
Ik heb nog zoveel in de wacht... Haha. Maar ik ga het onthouden!quote:
Ik heb een vriend het ook laten zien. Hij volgt het nu ookquote:
Dat snap ik , aangezien je toen nog op je driewieler rondreed............quote:
Waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat snap ik , aangezien je toen nog op je driewieler rondreed............
Doen!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Sander het volgende:
Ik moet het ook eens gaan kijken geloof ik
Ukkiesquote:Op woensdag 8 april 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaadJong broekie hè, héérlijk
Oow om dat te volgen kijk ik sowieso te weinig, dus al doen ze het achterste voren, IK zal het niet merkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een vriend het ook laten zien. Hij volgt het nu ookWel leuk dat ze weer van voren aan zijn begonnen nu
Kunnen mensen aanhaken.
Geen YT hier...quote:
Ik wist het! Ik kende die blik en ogen ergens van!quote:
You gotta got to love themquote:
Jaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
You gotta got to love them(Damn, not allowed to use slang
)
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
Nou dan ga ik maar.. Ik ga lekker bankhangen en eten bij een vriendinnetje
ik zit al thuisquote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
Bijna 5 uur he. Allemaal onderweg naar huis.
Thanks! Ciao! Jij ook natuurlijkquote:
Wrijf het er maar inquote:
Oow ben blij dat ik dat niet heb zeg...quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ben blij dat ik dat niet heb zeg...
quote:Eeuwige trouw?
Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht.
Zij: Wil je dat ik wegga?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken..
Zij: Hou je van me?
Hij: Natuurlijk. Heel veel!
Zij: Heb je me ooit bedrogen?
Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
Zij: Wil je me kussen?
Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
Zij: Zul je me ooit slaan?
Hij: Ben je gek? Zo iemand ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen?
Hij: Ja.
Zij: Schat!
Lief hé! En na 20 jaar huwelijk lees je hem nu even van onder naar boven.
Merci! Je hoort wel van mijquote:
film? klinkt grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
vanavond naar He's Just Not That Into You
Het klinkt als een vrouwenfilm of een foute horrorfilm. Ik hoop het tweede, maar verwacht het eerste.quote:
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een vrouwenfilm of een foute horrorfilm. Ik hoop het tweede, maar verwacht het eerste.
Maar, maar, maar...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
ja dat dacht ik al. ben benieuwdquote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
nepvrienden dat ze jou dat aandoen!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeer één van mn vrienden die vader wordt.
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Zo is het ook en niet anders. Wat dat betreft kots ik op het fenomeen friendzone. De idioot die dat heeft verzonnen mogen ze daar van mij levenslang opsluiten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw overquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Moet je het dan meteen afkappen, of kun je een paar mnd wachten ofzo?
ja dat is idd weer het andere uiterste. het moet een beetje bij elkaar kloppen. het gaat meestal vanzelf en als het niet vanzelf gaat dan werkt het gewoon niet dan moet je wegwezenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Soms moet het toch gewoon groeien?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.
Dat geef je als man nooit toe natuurlijk. Dan geef je juist de schuld aan de friendzone.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
Hoe onzekerder ze me maakt, hoe moeilijker ik haar uit mn hoofd krijg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wilquote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wil
ja het kan groeien maar dan merk je ook wel aan de ander dat die wil dat er wat groeit en dat die ervoor open staat. als iemand er niet voor open staat is het kansloos. het kan zijn dat je diegene uiteindelijk toch voor je wint maar die kans is klein en het is gewoon ook zo ongelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms moet het toch gewoon groeien?
Of is dat naief?
dat is ook wel handig ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.
Ik snap t probleem ook nooit zo. Als iemand je niet leuk genoeg vindt, dan moet je dat gewoon accepteren. Genoeg leuke jongens en meisjes. Je kan moeilijk elke man/vrouw gek op je laten zijn.quote:
Dat zegt alweer genoeg!quote:
Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed ideequote:
Eensquote:Op woensdag 8 april 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik word benauwd van iemand die me op mijn hals zit en ik erger me als ik niet genoeg aandacht krijg. Doe mij dus maar iets er tussen in
Doe maarquote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed idee
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed idee
Nee ben ik het niet mee eens. Mn huidige vriendin gaf ook pas duidelijkheid na maand of 3... Daarvoor was t 'We kijken wel'.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil.
En serieus, als iemand geen duidelijkheid kan of wil geven, dan lijkt dat mij al duidelijkheid genoeg. Hoe vervelend zo'n conclusie ook kan zijn.
Inderdaad toch. Houdt t ook spannendquote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef Tally het volgende:
Ach in het begin kan ik de opmerking we zien wel best begrijpen
Uiteraard... Alwetend hequote:Op woensdag 8 april 2009 19:04 schreef rival het volgende:
hmmm....
ik kom hier binnen en wat ziet mijn oog, Joey leeft nog
en nog wat, ik ben het eventjes totaal met hem eens
Duidelijkheid kent wat mij betreft vele verschijningsvormen. Blijkbaar was er voldoende wisselwerking om die drie maanden door te komen. Duidelijkheid stopt voor mij niet bij het expliciet uitspreken van iets.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Nee ben ik het niet mee eens. Mn huidige vriendin gaf ook pas duidelijkheid na maand of 3... Daarvoor was t 'We kijken wel'.
zeker.. In het begin gelijk zo duidelijk zijn.. Kweenie..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad toch. Houdt t ook spannend.
Ik heb sowieso altijd wel genoeg wisselwerkingquote:Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijkheid kent wat mij betreft vele verschijningsvormen. Blijkbaar was er voldoende wisselwerking om die drie maanden door te komen. Duidelijkheid stopt voor mij niet bij het expliciet uitspreken van iets.
Bij jou verbaast mij dat natuurlijk niet. Wij gewone stervelingen hebben doorgaans vooral wisselwerking met anderen in plaats van met onszelf.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb sowieso altijd wel genoeg wisselwerking.
Zolang je wisselwerking met jezelf, denken anderen het ook met je te hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou verbaast mij dat natuurlijk niet. Wij gewone stervelingen hebben doorgaans vooral wisselwerking met anderen in plaats van met onszelf.
Middag!!.. Ahumm..quote:
Voce gosto do meu pais?quote:
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Middag!!.. Ahumm..
ik ben er ook weer
Middag in Rio!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Middag!!.. Ahumm..
ik ben er ook weer
Zend eens wat zon door pls..quote:
Erg mooi!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voce gosto do meu pais?
Met andere woorde: Hoe vond je mijn land?
Sorry, hier is het bewolkt....quote:
In Utrecht. Daarom had het beter Stairway to Hell kunnen heten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
Ik zie trouwens dat er een tijd en plaats is afgesproken voor 9 mei. waar is dat stairway to heaven eigenlijk?
Ja, utrecht had ik ook wel door, maar is dat in de buurt van het station ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht. Daarom had het beter Stairway to Hell kunnen heten.
*Trots is*quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Erg mooi!
Het is alleen beetje bewolkt nu, dus kan helaas de cristo redentor niet gaan opklimmen![]()
Zondag wel aan de copacabana gelegen (mijn hotel staat aan het strand van Leme, naast de Copacabana) en sávonds de Suger Loaf Mountain opgeweest, met een prachtig uitzicht op de stad.
Verder hard gewerkt.
Kortom: mooi tripje. Morgen vlieg ik terug
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Trots is*
Ben blij dat je ervan genoten hebt
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef djayzz het volgende:
Ja, utrecht had ik ook wel door, maar is dat in de buurt van het station ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Das ook vervelendquote:Op woensdag 8 april 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Idd, maar ik moet dus nog een keer terug voor cristo redentor, want als het bewolkt is zie ik ook niks....
Oke dat is makkelijk te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.
Top ik kom ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.
Mijn minst favoriete stukje Utrecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?
Daarom. Zin om te neuken met een niet-single?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?
Dus jij komt niet?quote:
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...quote:
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom. Zin om te neuken met een niet-single?
Inderdaad... Dom dorpquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...
Is er iets goeds in Utrecht dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...
Joey heeft vast nog wel plaats voor nog iemand.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?
Maar jij bent blond, dus speciaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?
Ik beperk me idd niet door getallen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Joey heeft vast nog wel plaats voor nog iemand.
De trein richting Den Haag!quote:
In iedere stad een andere schat.quote:
Oh oh Den Haag de mooie stad achter de duinen. Waar de hoeren niet zijn te pruimen.quote:
Alleen als dat ook echt blond is natuurlijk...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat inhoudt dat je een streepje schaamhaar mag laten staan
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat je een streepje schaamhaar mag laten staan
Dat laatste neem ik maar even van jou aan. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Oh oh Den Haag de mooie stad achter de duinen. Waar de hoeren niet zijn te pruimen.
quote:
Dus? Misschien kunnen we eens afspreken?quote:
Dat speekt voor zichquote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als dat ook echt blond is natuurlijk...
Geen idee. Wel een interessant vraag trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste neem ik maar even van jou aan. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.
quote:
Mooi rood is niet lelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat speekt voor zich
Rood mag ook btw.
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een interessant vraag trouwens.
Waarom proef jij je eigen sperma trouwens?
Ik zou zeggen doe een praktijkcase. Eet eens 6 kiwi's per dag en proef elke dag in de avond 2x je zaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?
Gezelligquote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Misschien kunnen we eens afspreken?
Niet zeiken, gewoon slikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doen.
Dan gewoon alles eraf!quote:
Leuk.quote:
Hmja dat proeven is een raar verschijnsel. Je laat het toch niet over je tong uitsmeren.quote:
Kom maar op..quote:
Oke en wat heb je geleerd van deze ervaring?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doen.
Naja het was gister dus best lekker en ik had veel drinkontbijt gedronken en veel limonade.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke en wat heb je geleerd van deze ervaring?
Ik vind donker haar mooi.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik mag van mezelf pas over 4 dagen weer klaarkomen.
Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.quote:
Ja, meestal dus welquote:
Alsof je het dan niet proeftquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmja dat proeven is een raar verschijnsel. Je laat het toch niet over je tong uitsmeren.
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, meestal dus wel![]()
[..]
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Nou ja, dat maakt me echt maar heel weinig uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.
Bovendien vind ik het fijn als ze dr tong uit steekt en ik daarop klaarkom.
Oke. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.quote:
Dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 8 april 2009 20:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.
Genot is what matters. Good philosophy.
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoegquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat ben ik een homo zeg. Kut wijven.
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
Euh... Ok gozer... Wat jij wilt...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
En hoe smaakte zijn sperma?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
Hahaha, wat een mooie binnenkomerquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
hai dropjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
En voorlopig heeft hij nog het voordeel van het twijfel dat hij zijn vriendin niet belazert...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
oh.. iedereen snel naar bed en proberen eerder te posten morgenvroeg dan mnrquote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie binnenkomer
Goedeavond allemaal!
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
Ik zou mn butt posten in dat andere topic, maar nu ik de foto zie heb ik zoiets van.. 'ach als ik het niet post dan kraait niemand dus doemaarniet'
Goede avond schoonheidquote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie binnenkomer
Goedeavond allemaal!
Daar stond overigens tegenover dat het vrouwvolk de borsten posten dus...quote:
Hehe, goeieavondquote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh.. iedereen snel naar bed en proberen eerder te posten morgenvroeg dan mnr![]()
Hey!
Smaken verschillen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Was het een leuke man?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, goeieavond
Ik zat vandaag in de file dat ^ nummer uit volle borst te zingen, rechts van mij reed een auto met een kerel die naar me zat te kijken (voelde ik). Toen heb ik maar breed naar hem geglimlacht. Hij teruglachen. Dat doet een mens toch deugd, een vriendelijke lach
Ja pech dus hequote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
Ik zou mn butt posten in dat andere topic, maar nu ik de foto zie heb ik zoiets van.. 'ach als ik het niet post dan kraait niemand dus doemaarniet'
Hoiquote:
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had. Bovendien zei ze volgens mij dat hij rustig is. Zij is dat niet, ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voorlopig heeft hij nog het voordeel van het twijfel dat hij zijn vriendin niet belazert...
Fileflirtenquote:
Je maakt jezelf een beetje gekquote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had. Bovendien zei ze volgens mij dat hij rustig is. Zij is dat niet, ik ook niet.
Maja ik praat mezelf weer ff hoop aan.
Nee hoor, gewoon spontaniteit delen. Is leukquote:
Ze zal zich vast heel speciaal voelen ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had.
ja maar ik ben eerlijk genoeg om the real ding te posten.. hun googlen op boobs en nemen misschien nog net de moeite om het even te rehostenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stond overigens tegenover dat het vrouwvolk de borsten posten dus...
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.quote:
Veel mensen gaan er dan vanuit dat je flirt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon spontaniteit delen. Is leuk
Vrouwen die voor zulk soort gladde generieke praatjes vallen...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had.
Hoezo geloof je niet in smaken verschillen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.
Si!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, goeieavond
Ik zat vandaag in de file dat ^ nummer uit volle borst te zingen, rechts van mij reed een auto met een kerel die naar me zat te kijken (voelde ik). Toen heb ik maar breed naar hem geglimlacht. Hij teruglachen. Dat doet een mens toch deugd, een vriendelijke lach
Oftewel, de vrouwen die hier posten zijn volgens jou maar onbetrouwbaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
hun googlen op boobs en nemen misschien nog net de moeite om het even te rehosten
Zoiets zou ik dus niet durven.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze maakt je dus lekker onzeker en daarom is ze éxtra leukquote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.
Schatje, er is niets lastigs aanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat nou als het gewoon de waaheid is. Ik ben niet zo'n gladde prater hoor. Tenminste, ik zeg gewoon wat ik voel of denk.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die voor zulk soort gladde generieke praatjes vallen...
Ow okquote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veel mensen gaan er dan vanuit dat je flirt.
Heerlijk is dat hè?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Tof he?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Si!
Ik heb mijn daad gedaan in de vorm van voorrang verlenen. Handje omhoog bij het tankstation, op een rotonde, bij het boodschappen doen en een weg van rechts terwijl doorgaand zo goed als in de file stond.
Die lach.
Was het grootst bij de boodschappen. Leuk vrouwmens.
Je durft niet naar iemand te lachen?quote:
Ik geloof best dat er verschillen zijn, maar er is ook wel een leidraad. Of iig een type waar veel vrouwen/mannen op vallen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo geloof je niet in smaken verschillen?![]()
En wat maakt jou zo leuk dan, leuker dan haar vriend?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik zit naakt chocolade te eten en nu breekt t en vallen er allemaal van die kleine stukjes af die dan smelten, dus ik zit onder de chocoladespikkels
Nee, ik bedoel het niet zoals het er staat.quote:
Tuurlijk, kan de boel ook wel relativeren. Maar dat maakt t niet minder lastigquote:Op woensdag 8 april 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze maakt je dus lekker onzeker en daarom is ze éxtra leuk
Bwoh. Gebruikerservaring. En daarvoor heb ik niet een natte vinger in de lucht gestoken om het te ervaren.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, de vrouwen die hier posten zijn volgens jou maar onbetrouwbaar?
Misschien toch maar eens proberen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Je durft niet naar iemand te lachen?
Gewoon een kwestie van doen
= edit =
Een lach is gewoon iets wat je schenkt, en een lach keert altijd naar je terug.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik zit naakt chocolade te eten en nu breekt t en vallen er allemaal van die kleine stukjes af die dan smelten, dus ik zit onder de chocoladespikkels
Tuurlijk zijn er types waar veel mensen op vallen, maar er zijn ook genoeg mensen die juist afknappen op mensen, waar iedereen al op valtquote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er verschillen zijn, maar er is ook wel een leidraad. Of iig een type waar veel vrouwen/mannen op vallen.
Wat mij leuker maakt dan dr vriend? Puur uiterlijk bedoel ik. Ik ben minder leuk dan Jude Law, ik ben leuker dan Steve Urkel. Bedoel t niet arrogant. Maar je weet toch wel wanneer iemand wel of niet knapper dan je is?
Wat maakt het bij haar zo speciaal dan? Dat jullie allebei een relatie hebben en dat was bij andere meisjes niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:19 schreef JoeyT het volgende:
Maar wat nou als het gewoon de waaheid is. Ik ben niet zo'n gladde prater hoor. Tenminste, ik zeg gewoon wat ik voel of denk.
Als ik roep dat ik iets post dan doe ik dat ook van mezelf..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bwoh. Gebruikerservaring. En daarvoor heb ik niet een natte vinger in de lucht gestoken om het te ervaren.
Klopt, heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet zoals het er staat.
Anderen denken dan dat het lachen naar iemand, betekend dat je wat van ze wilt. Terwilj dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Net als je als jongen + meid naast elkaar loopt, denken anderen ook dat je een stel bent
Oordelen is zo makkelijk.
Flauw.quote:
Waar heb je die natte vinger dan wel ingestoken?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
Bwoh. Gebruikerservaring. En daarvoor heb ik niet een natte vinger in de lucht gestoken om het te ervaren.
Dat bedenk ik me ook wel eens als ik aan het mee bleren ben in de auto en ik zie zo iemand me uitlachenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in
Ik denk van mezelf dat ik leuk genoeg ben en begrijp dat iemand van mijn aanzicht geniet terwijl ik aan het genieten ben achter mijn stuurVerder heb ik er niet bij nagedacht en hij heeft het vast leuk gevonden
Dat is toelachenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat bedenk ik me ook wel eens als ik aan het mee bleren ben in de auto en ik zie zo iemand me uitlachen
Dat ging niet over jou hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik roep dat ik iets post dan doe ik dat ook van mezelf..
Beetje jammer weer van je
Daarom, zulke spontane dingetjes zijn ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in
Ik denk van mezelf dat ik leuk genoeg ben en begrijp dat iemand van mijn aanzicht geniet terwijl ik aan het genieten ben achter mijn stuurVerder heb ik er niet bij nagedacht en hij heeft het vast leuk gevonden
quote:
Maar dan valt nog steeds de andere 90% er wel op. Dus er is gewoon een logica. Waarmee ik dus niet wil beweren dat 90% van de vrouwen op mij valtquote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er types waar veel mensen op vallen, maar er zijn ook genoeg mensen die juist afknappen op mensen, waar iedereen al op valtSnap je?
Ik denk dat ik vrij goed kan inschatten of iemand knapper of minder knap is dan ik. Het vergelijken doe ik trws altijd wanneer ik iemand ontmoet. Weet niet of anderen dat ook doen?quote:En inschatten of iemand knapper is dan jou is wel lastig denk ik. Het ligt aan het contrast ofzo.
Ik denk ergens wel dat we het zelfde bedoelen hoor, maar dat we het gewoon anders uitleggen
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toelachen
Gewoon even blik vasthouden, kom je er vanzelf achter.
En hallo Tally. Hoe maakt u het?
Daar moet ik nog even een nachtje over slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou hoor.Scheerde je wel over een kam met een ander van hetzelfde geslacht. I bastard.
Ik had trouwens nog helemaal niet gelezen dat jouw boobs ertegenover stonden. Dat nam ik maar even aan van degene die me daarnet aansprak. *aai*
Kan ik er van af komen door het met de PM te sturen?
Ik wil jouw billen ook wel zien, doe ik even tijdelijk mn privé-avaquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou hoor.Scheerde je wel over een kam met een ander van hetzelfde geslacht. I bastard.
Ik had trouwens nog helemaal niet gelezen dat jouw boobs ertegenover stonden. Dat nam ik maar even aan van degene die me daarnet aansprak. *aai*
Kan ik er van af komen door het met de PM te sturen?
Doe nou maar niet zo verbaasd.quote:
In mn PMbox.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je die natte vinger dan wel ingestoken?
Hoezo bij de rest is het toch wel geluktquote:
Nee. Ik vind haar het mooiste en meest spontane meisje die ik de afgelopen 4 jaar ontmoet heb. En ze staat met 2 andere meisjes in mn top 3 van meest gedenkwaardige meisjes. Verder denk ik dat ik veel van haar kan leren op het gebied van spontaniteit en dat ik haar erg veel kan leren met betrekking tot rust en wijsheid.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt het bij haar zo speciaal dan? Dat jullie allebei een relatie hebben en dat was bij andere meisjes niet?
Dat gevoel ken ik ook, als ik me betrapt voelquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedDus blikken vasthouden lukt dan niet..
Om eerlijk te zijn heb ik me wel eens beter gevoeld en ga ik zo maar eens met manlief naar bed.. Wanneer zo is weet ik nog niet
Nee! Niet eens! Ga jij me nu wat aandacht geven dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
Dag Qtie, vandaag aandacht gehad van de vrouwtjes?
Ik ben ook niet verbaasd.quote:
quote:
Je krijgt er een bonus nachtje bij.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedDus blikken vasthouden lukt dan niet..
Om eerlijk te zijn heb ik me wel eens beter gevoeld en ga ik zo maar eens met manlief naar bed.. Wanneer zo is weet ik nog niet
[..]
Daar moet ik nog even een nachtje over slapen
Knapheid heeft toch nog steeds te maken met smaak?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik vrij goed kan inschatten of iemand knapper of minder knap is dan ik. Het vergelijken doe ik trws altijd wanneer ik iemand ontmoet. Weet niet of anderen dat ook doen?
Betrapt ja.. dat gevoel..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ook, als ik me betrapt voel
Ach meis... Verkoudheidje? Of iets anders?
Veel fun alvast samen met manlief. Lekker tegen hem aankruipen(vul ik zo maar even in
).
Ja maar je stuurt hem welquote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je krijgt er een bonus nachtje bij.En dan is het weekend en dan spreek ik je dinsdag pas weer.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik nog even een nachtje over slapen
Dank jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..], hoop dat je je gauw beter voelt
Hey, dat kllinkt goed en leukquote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef JoeyT het volgende:
Verder denk ik dat ik veel van haar kan leren op het gebied van spontaniteit en dat ik haar erg veel kan leren met betrekking tot rust en wijsheid.![]()
Ik zag een brownie en ik zie nog steeds een brownie.quote:
Hehe, ik geef je nu al aandachtquote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Niet eens! Ga jij me nu wat aandacht geven dan?.
Jammer voor jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag een brownie en ik zie nog steeds een brownie.
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knapheid heeft toch nog steeds te maken met smaak?
Ik vind Johnny Depp knapper dan Brad Pitt maar daar zullen een hoop mensen het niet mee eens zijn. Slechts een voorbeeldje
En een hoop mensen op straat zijn knapper dan de modellen in de modellenwereld.
Oh ik hoef er niets voor terug hoor. Ik denk dat je de 'gelukkige' bent. Ik stuur je zo een PM, dan ga ik douchen en slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil jouw billen ook wel zien, doe ik even tijdelijk mn privé-ava
Mijn dank is groot.quote:
Vooruit dan maar. Voor vandaag mag dat.quote:Niet andere vlakken, ben ik te verkouden voor
Ah, iets anders dusquote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Betrapt ja.. dat gevoel..
Nee vervelend telefoontje gehad vanmiddag
Niet noodzakelijk. Aangezien ik niet weet je wat je bedoelt, weet ik ook niet wat ik mis...quote:
Ik kijk of ik de ander mooi vind ja of nee.. Ik kijk niet of ze knapper of minder knap is..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.
Maar als jij een meisje ontmoet, dan weet je niet of je over het algemeen als knapper of minder knap wordt gezien?
Niemand niet?
Jawel, ik vergelijk me meestal wel met andere vrouwen ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.
Maar als jij een meisje ontmoet, dan weet je niet of je over het algemeen als knapper of minder knap wordt gezien?
Niemand niet?
Waar?quote:
Dank jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, iets anders dus
Naar om te horen. Hoop dat er binnenkort positief nieuws komt.
Er is weinig om over uit te komen. Ik wacht tot volgende maand en uit mn gevoelens en zie wat er gebeurtquote:
Ja en ellenlange gesprekken, kliks, lekkere seks en lol en ... zo veel meeeeeerquote:
A gossie mocht je dr dit keer niet neuken?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Net gegeten en filmpje bij mijn ex, maar het was niet echt leuk
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh ik hoef er niets voor terug hoor. Ik denk dat je de 'gelukkige' bent. Ik stuur je zo een PM, dan ga ik douchen en slapen.En dan hopelijk staat het morgen niet op de frontpage.. *toch maar even wat kleiner maakt*
Er zijn wel mensen bij wie je jezelf kan vergelijken, al we het daar dan toch over hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand niet?
Ik denk: schoonheid is vergankelijk, ik zorg dat ik met iemand doorga met wie ik later op een bankje kan zitten en het dan nog leuk hebquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk of ik de ander mooi vind ja of nee.. Ik kijk niet of ze knapper of minder knap is..
Vertel..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Net gegeten en filmpje bij mijn ex, maar het was niet echt leuk
Heel strak planquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is weinig om over uit te komen. Ik wacht tot volgende maand en uit mn gevoelens en zie wat er gebeurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |