Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed ideequote:
Eensquote:Op woensdag 8 april 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik word benauwd van iemand die me op mijn hals zit en ik erger me als ik niet genoeg aandacht krijg. Doe mij dus maar iets er tussen in
Doe maarquote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed idee
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mmm, ik wilde eigenlijk wat dieper erop in gaan, maar dat lijkt me niet echt een goed idee
Nee ben ik het niet mee eens. Mn huidige vriendin gaf ook pas duidelijkheid na maand of 3... Daarvoor was t 'We kijken wel'.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil.
En serieus, als iemand geen duidelijkheid kan of wil geven, dan lijkt dat mij al duidelijkheid genoeg. Hoe vervelend zo'n conclusie ook kan zijn.
Inderdaad toch. Houdt t ook spannendquote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef Tally het volgende:
Ach in het begin kan ik de opmerking we zien wel best begrijpen
Uiteraard... Alwetend hequote:Op woensdag 8 april 2009 19:04 schreef rival het volgende:
hmmm....
ik kom hier binnen en wat ziet mijn oog, Joey leeft nog
en nog wat, ik ben het eventjes totaal met hem eens
Duidelijkheid kent wat mij betreft vele verschijningsvormen. Blijkbaar was er voldoende wisselwerking om die drie maanden door te komen. Duidelijkheid stopt voor mij niet bij het expliciet uitspreken van iets.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Nee ben ik het niet mee eens. Mn huidige vriendin gaf ook pas duidelijkheid na maand of 3... Daarvoor was t 'We kijken wel'.
zeker.. In het begin gelijk zo duidelijk zijn.. Kweenie..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad toch. Houdt t ook spannend.
Ik heb sowieso altijd wel genoeg wisselwerkingquote:Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijkheid kent wat mij betreft vele verschijningsvormen. Blijkbaar was er voldoende wisselwerking om die drie maanden door te komen. Duidelijkheid stopt voor mij niet bij het expliciet uitspreken van iets.
Bij jou verbaast mij dat natuurlijk niet. Wij gewone stervelingen hebben doorgaans vooral wisselwerking met anderen in plaats van met onszelf.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb sowieso altijd wel genoeg wisselwerking.
Zolang je wisselwerking met jezelf, denken anderen het ook met je te hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou verbaast mij dat natuurlijk niet. Wij gewone stervelingen hebben doorgaans vooral wisselwerking met anderen in plaats van met onszelf.
Middag!!.. Ahumm..quote:
Voce gosto do meu pais?quote:
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Middag!!.. Ahumm..
ik ben er ook weer
Middag in Rio!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Middag!!.. Ahumm..
ik ben er ook weer
Zend eens wat zon door pls..quote:
Erg mooi!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voce gosto do meu pais?
Met andere woorde: Hoe vond je mijn land?
Sorry, hier is het bewolkt....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |