Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een vrouwenfilm of een foute horrorfilm. Ik hoop het tweede, maar verwacht het eerste.
Maar, maar, maar...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
ja dat dacht ik al. ben benieuwdquote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
nepvrienden dat ze jou dat aandoen!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeer één van mn vrienden die vader wordt.
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Zo is het ook en niet anders. Wat dat betreft kots ik op het fenomeen friendzone. De idioot die dat heeft verzonnen mogen ze daar van mij levenslang opsluiten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw overquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Moet je het dan meteen afkappen, of kun je een paar mnd wachten ofzo?
ja dat is idd weer het andere uiterste. het moet een beetje bij elkaar kloppen. het gaat meestal vanzelf en als het niet vanzelf gaat dan werkt het gewoon niet dan moet je wegwezenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Soms moet het toch gewoon groeien?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.
Dat geef je als man nooit toe natuurlijk. Dan geef je juist de schuld aan de friendzone.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
Hoe onzekerder ze me maakt, hoe moeilijker ik haar uit mn hoofd krijg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wilquote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wil
ja het kan groeien maar dan merk je ook wel aan de ander dat die wil dat er wat groeit en dat die ervoor open staat. als iemand er niet voor open staat is het kansloos. het kan zijn dat je diegene uiteindelijk toch voor je wint maar die kans is klein en het is gewoon ook zo ongelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms moet het toch gewoon groeien?
Of is dat naief?
dat is ook wel handig ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.
Ik snap t probleem ook nooit zo. Als iemand je niet leuk genoeg vindt, dan moet je dat gewoon accepteren. Genoeg leuke jongens en meisjes. Je kan moeilijk elke man/vrouw gek op je laten zijn.quote:
Dat zegt alweer genoeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |