De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Maar dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom.jij snapt het ook.
Wat een slimmerts hier.
Ik op het moment ook niet, werk enzquote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik op het moment nietMaar ik weet wat je bedoelt..
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Feitosa het volgende:
Dawg, weer een vriendin? , of lees ik nu verkeerd?
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voorquote:
Oow zo! Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat, maar snap het wel..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..
Meer kon je daar ook niet over lezenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
Ja die heb ik niet.. Ik heb wel 2 seizoenen Will and Grace..
Vind ik ook leuk
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
How i met your mother is geweldig.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
Soms inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..
En dan heb je op Veronica nog eentje maar ik ben de naam even kwijt van de serieu..
Vooral Barney zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
How i met your mother is geweldig.Will and grace vind ik niet echt super.
Ik zal vanavond eens kijken hoe het heetquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms inderdaad![]()
Joey? Two and a half men?
Nee, Barney vind ik een beetje een sukkel.quote:
Even tvgids.nl gekeken: My wife and kids? 18:15 uurquote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken hoe het heetDan kan ik het morgen posten..
Geen van die 2.. De ene komt op maandagavond en de andere i.p.v. het oude tijdstip..
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, Barney vind ik een beetje een sukkel.
Je hebt gelijk! Fijne avond alvast..quote:
Barney is geweldigquote:
Haha, die was gisteren inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barney is geweldigop de dansvloer schuren met zijn nichtje en het pas merken na een paar uur
Legen wait for it.... wait for it.... dary
Was een edit van mijquote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die was gisteren inderdaadLezen Nouk, dat stond er al
![]()
Goed chantagemateriaal
Dat zag ik ook weer pas laterquote:
Ik heb geen idéé...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef Feitosa het volgende:
Altijd als ik Barney zie dan moet ik aan Doogie Howser MD denken en dan zie ik dat sullige jochie van welleer weer.
(Hij speelde dus in een ver verleden in een serie over een puber die al afgestudeert arts is op z,n 17 )
Echt doen! Is leukquote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
HIMYM heb ik wel klaar staan om ooit te kijken...
Ik heb nog zoveel in de wacht... Haha. Maar ik ga het onthouden!quote:
Ik heb een vriend het ook laten zien. Hij volgt het nu ookquote:
Dat snap ik , aangezien je toen nog op je driewieler rondreed............quote:
Waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat snap ik , aangezien je toen nog op je driewieler rondreed............
Doen!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Sander het volgende:
Ik moet het ook eens gaan kijken geloof ik
Ukkiesquote:Op woensdag 8 april 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaadJong broekie hè, héérlijk
Oow om dat te volgen kijk ik sowieso te weinig, dus al doen ze het achterste voren, IK zal het niet merkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een vriend het ook laten zien. Hij volgt het nu ookWel leuk dat ze weer van voren aan zijn begonnen nu
Kunnen mensen aanhaken.
Geen YT hier...quote:
Ik wist het! Ik kende die blik en ogen ergens van!quote:
You gotta got to love themquote:
Jaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
You gotta got to love them(Damn, not allowed to use slang
)
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
Nou dan ga ik maar.. Ik ga lekker bankhangen en eten bij een vriendinnetje
ik zit al thuisquote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
Bijna 5 uur he. Allemaal onderweg naar huis.
Thanks! Ciao! Jij ook natuurlijkquote:
Wrijf het er maar inquote:
Oow ben blij dat ik dat niet heb zeg...quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ben blij dat ik dat niet heb zeg...
quote:Eeuwige trouw?
Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht.
Zij: Wil je dat ik wegga?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken..
Zij: Hou je van me?
Hij: Natuurlijk. Heel veel!
Zij: Heb je me ooit bedrogen?
Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
Zij: Wil je me kussen?
Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
Zij: Zul je me ooit slaan?
Hij: Ben je gek? Zo iemand ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen?
Hij: Ja.
Zij: Schat!
Lief hé! En na 20 jaar huwelijk lees je hem nu even van onder naar boven.
Merci! Je hoort wel van mijquote:
film? klinkt grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
vanavond naar He's Just Not That Into You
Het klinkt als een vrouwenfilm of een foute horrorfilm. Ik hoop het tweede, maar verwacht het eerste.quote:
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een vrouwenfilm of een foute horrorfilm. Ik hoop het tweede, maar verwacht het eerste.
Maar, maar, maar...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
ja dat dacht ik al. ben benieuwdquote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een wijvenfilm, maar wel gebaseerd op het gelijknamige boek waarin een man mannen vertaalt voor vrouwen.
Vrij bot boekje dat alle excuses onderuit haalt die vrouwen bedenken als een man niet genoeg interesse toont
nepvrienden dat ze jou dat aandoen!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef Q. het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeer één van mn vrienden die vader wordt.
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van de friendzone zeg maar.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Zo is het ook en niet anders. Wat dat betreft kots ik op het fenomeen friendzone. De idioot die dat heeft verzonnen mogen ze daar van mij levenslang opsluiten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
ik pas het wel toe hoor. als iemand zn best niet doet (dwz duidelijk minder dan ikke) dan is het doei bedankt he maar ik stop ermeewerkt erg bevrijdend. gewoon niet achter kansloze gevallen blijven aanlopen
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
gheghe...
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw overquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Moet je het dan meteen afkappen, of kun je een paar mnd wachten ofzo?
ja dat is idd weer het andere uiterste. het moet een beetje bij elkaar kloppen. het gaat meestal vanzelf en als het niet vanzelf gaat dan werkt het gewoon niet dan moet je wegwezenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t eerder andersom. Doet een meisje erg dr best dan is voor mij het gevoel heel snel weg.
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Soms moet het toch gewoon groeien?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh als je iemand een aantal keer hebt gezien en je krijgt er totaal geen hoogte van wat ze nou willen en jij wil wel wat en diegene geeft wisselende signalen dan moet je nokken. de vorige keer heb ik daar 4 maanden over gedaan ongeveer, maar in die 4 maanden heb ik diegene denk ik een keer of 5 gezien. toen heb ik hem gewoon uit mn msn gepleurd.
Dat geef je als man nooit toe natuurlijk. Dan geef je juist de schuld aan de friendzone.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, als ze totaal geen interesse toont is het ws ook gauw over
Hoe onzekerder ze me maakt, hoe moeilijker ik haar uit mn hoofd krijg.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
apart.... heel onzeker of gewoon een beetje?
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wilquote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja totaal geen interesse kan je ook moeilijk achteraan lopen of je moet dr gaan stalken. Ik hou er gewoon van als ze me onzeker maakt. Tenminste, ik vind t kut maar t fascineert me enorm...
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms wel een beetje, tot ik er genoeg van heb en gewoon duidelijkheid wil
ja het kan groeien maar dan merk je ook wel aan de ander dat die wil dat er wat groeit en dat die ervoor open staat. als iemand er niet voor open staat is het kansloos. het kan zijn dat je diegene uiteindelijk toch voor je wint maar die kans is klein en het is gewoon ook zo ongelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms moet het toch gewoon groeien?
Of is dat naief?
dat is ook wel handig ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag je om duidelijkheid. Zo lastig is t allemaal niet. Enige wat lastig is is een ego.
Ik snap t probleem ook nooit zo. Als iemand je niet leuk genoeg vindt, dan moet je dat gewoon accepteren. Genoeg leuke jongens en meisjes. Je kan moeilijk elke man/vrouw gek op je laten zijn.quote:
Dat zegt alweer genoeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |