quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
Ik zou mn butt posten in dat andere topic, maar nu ik de foto zie heb ik zoiets van.. 'ach als ik het niet post dan kraait niemand dus doemaarniet'
Goede avond schoonheidquote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie binnenkomer
Goedeavond allemaal!
Daar stond overigens tegenover dat het vrouwvolk de borsten posten dus...quote:
Hehe, goeieavondquote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh.. iedereen snel naar bed en proberen eerder te posten morgenvroeg dan mnr![]()
Hey!
Smaken verschillen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
Was het een leuke man?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, goeieavond
Ik zat vandaag in de file dat ^ nummer uit volle borst te zingen, rechts van mij reed een auto met een kerel die naar me zat te kijken (voelde ik). Toen heb ik maar breed naar hem geglimlacht. Hij teruglachen. Dat doet een mens toch deugd, een vriendelijke lach
Ja pech dus hequote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
Ik zou mn butt posten in dat andere topic, maar nu ik de foto zie heb ik zoiets van.. 'ach als ik het niet post dan kraait niemand dus doemaarniet'
Hoiquote:
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had. Bovendien zei ze volgens mij dat hij rustig is. Zij is dat niet, ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voorlopig heeft hij nog het voordeel van het twijfel dat hij zijn vriendin niet belazert...
Fileflirtenquote:
Je maakt jezelf een beetje gekquote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had. Bovendien zei ze volgens mij dat hij rustig is. Zij is dat niet, ik ook niet.
Maja ik praat mezelf weer ff hoop aan.
Nee hoor, gewoon spontaniteit delen. Is leukquote:
Ze zal zich vast heel speciaal voelen ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had.
ja maar ik ben eerlijk genoeg om the real ding te posten.. hun googlen op boobs en nemen misschien nog net de moeite om het even te rehostenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stond overigens tegenover dat het vrouwvolk de borsten posten dus...
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.quote:
Veel mensen gaan er dan vanuit dat je flirt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon spontaniteit delen. Is leuk
Vrouwen die voor zulk soort gladde generieke praatjes vallen...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
Je zou idd denken dat dat een voordeel is. Maar het is geen voordeel meer als ik tegen haar zeg dat ik een speciaal gevoel heb dat ik bij die andere meisjes niet had.
Hoezo geloof je niet in smaken verschillen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.
Si!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, goeieavond
Ik zat vandaag in de file dat ^ nummer uit volle borst te zingen, rechts van mij reed een auto met een kerel die naar me zat te kijken (voelde ik). Toen heb ik maar breed naar hem geglimlacht. Hij teruglachen. Dat doet een mens toch deugd, een vriendelijke lach
Oftewel, de vrouwen die hier posten zijn volgens jou maar onbetrouwbaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
hun googlen op boobs en nemen misschien nog net de moeite om het even te rehosten
Zoiets zou ik dus niet durven.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon spontaniteit delen. Is leuk
Ze maakt je dus lekker onzeker en daarom is ze éxtra leukquote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niett zo in. Ik weet dat ze me leuk vindt. Ze zal hem ook leuk vinden anders had ze niet met hm. Maar ik ben wel leuker. Denk ik. Lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |