Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.quote:
Ja, meestal dus welquote:
Alsof je het dan niet proeftquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmja dat proeven is een raar verschijnsel. Je laat het toch niet over je tong uitsmeren.
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, meestal dus wel![]()
[..]
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Nou ja, dat maakt me echt maar heel weinig uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.
Bovendien vind ik het fijn als ze dr tong uit steekt en ik daarop klaarkom.
Oke. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.quote:
Dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 8 april 2009 20:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.
Genot is what matters. Good philosophy.
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoegquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat ben ik een homo zeg. Kut wijven.
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
Euh... Ok gozer... Wat jij wilt...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
En hoe smaakte zijn sperma?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
Hahaha, wat een mooie binnenkomerquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
hai dropjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
En voorlopig heeft hij nog het voordeel van het twijfel dat hij zijn vriendin niet belazert...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
oh.. iedereen snel naar bed en proberen eerder te posten morgenvroeg dan mnrquote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie binnenkomer
Goedeavond allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |