In iedere stad een andere schat.quote:
Oh oh Den Haag de mooie stad achter de duinen. Waar de hoeren niet zijn te pruimen.quote:
Alleen als dat ook echt blond is natuurlijk...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat inhoudt dat je een streepje schaamhaar mag laten staan
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat je een streepje schaamhaar mag laten staan
Dat laatste neem ik maar even van jou aan. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Oh oh Den Haag de mooie stad achter de duinen. Waar de hoeren niet zijn te pruimen.
quote:
Dus? Misschien kunnen we eens afspreken?quote:
Dat speekt voor zichquote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als dat ook echt blond is natuurlijk...
Geen idee. Wel een interessant vraag trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste neem ik maar even van jou aan. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.
quote:
Mooi rood is niet lelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat speekt voor zich
Rood mag ook btw.
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een interessant vraag trouwens.
Waarom proef jij je eigen sperma trouwens?
Ik zou zeggen doe een praktijkcase. Eet eens 6 kiwi's per dag en proef elke dag in de avond 2x je zaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om te neuken.Gister kwam er zoveel zaad uit dat ik het gewoon ff moest proeven. Wist alleen niet of het zoete van de Goedemorgen drinkontbijt in de ochtend of van de limonade in de avond kwam. Iemand die weet hoe lang het duurt voordat de zoetheid van een voedingsmiddel in je sperma terecht komt?
Gezelligquote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Misschien kunnen we eens afspreken?
Niet zeiken, gewoon slikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doen.
Dan gewoon alles eraf!quote:
Leuk.quote:
Hmja dat proeven is een raar verschijnsel. Je laat het toch niet over je tong uitsmeren.quote:
Kom maar op..quote:
Oke en wat heb je geleerd van deze ervaring?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te weten hoe het smaakt. Soms zeikt mn vriendin dat t bitter is en soms vindt ze t lekker zoet. Ik wil de theorie erachter kennen zodat ik daar mn voordeel mee kan doen.
Naja het was gister dus best lekker en ik had veel drinkontbijt gedronken en veel limonade.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke en wat heb je geleerd van deze ervaring?
Ik vind donker haar mooi.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik mag van mezelf pas over 4 dagen weer klaarkomen.
Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.quote:
Ja, meestal dus welquote:
Alsof je het dan niet proeftquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmja dat proeven is een raar verschijnsel. Je laat het toch niet over je tong uitsmeren.
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, meestal dus wel![]()
[..]
Alsof je het dan niet proeft
Maar ik geloof niet dat ik gauw zou zeiken over de smaak, dat maakt me niet uit, hij heeft toch genoten, en daar ging het me om
Nou ja, dat maakt me echt maar heel weinig uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is wel leuk als het lekker smaakt toch.
Bovendien vind ik het fijn als ze dr tong uit steekt en ik daarop klaarkom.
Oke. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk beter wanneer ik niet te vaak klaar kom.
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.quote:
Dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 8 april 2009 20:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
True. En het schiet best ver. Best wel heel ver.
Genot is what matters. Good philosophy.
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook lastig, maar wel lekker. Krijg er een machtig gevoel door.
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoegquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat ben ik een homo zeg. Kut wijven.
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
Euh... Ok gozer... Wat jij wilt...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
En hoe smaakte zijn sperma?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"ik dacht nooit aan morgen.. vandaag was lang genoeg
totdat joeyt over mn gezicht kwam.. en ik dacht ineens aan morgen vroeg"
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
Hahaha, wat een mooie binnenkomerquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk trws dat ik leuker ben dan haar vriend... Qua uiterlijk dan. Maar twijfel nog een beetje. Hij is wel breder.
hai dropjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
Totale Vervelings Post.
* vencodark groet allen
En voorlopig heeft hij nog het voordeel van het twijfel dat hij zijn vriendin niet belazert...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
oh.. iedereen snel naar bed en proberen eerder te posten morgenvroeg dan mnrquote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie binnenkomer
Goedeavond allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |