In Utrecht. Daarom had het beter Stairway to Hell kunnen heten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
Ik zie trouwens dat er een tijd en plaats is afgesproken voor 9 mei. waar is dat stairway to heaven eigenlijk?
Ja, utrecht had ik ook wel door, maar is dat in de buurt van het station ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht. Daarom had het beter Stairway to Hell kunnen heten.
*Trots is*quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Erg mooi!
Het is alleen beetje bewolkt nu, dus kan helaas de cristo redentor niet gaan opklimmen![]()
Zondag wel aan de copacabana gelegen (mijn hotel staat aan het strand van Leme, naast de Copacabana) en sávonds de Suger Loaf Mountain opgeweest, met een prachtig uitzicht op de stad.
Verder hard gewerkt.
Kortom: mooi tripje. Morgen vlieg ik terug
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Trots is*
Ben blij dat je ervan genoten hebt
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef djayzz het volgende:
Ja, utrecht had ik ook wel door, maar is dat in de buurt van het station ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Das ook vervelendquote:Op woensdag 8 april 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Idd, maar ik moet dus nog een keer terug voor cristo redentor, want als het bewolkt is zie ik ook niks....
Oke dat is makkelijk te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.
Top ik kom ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, uitgang Moreelsepark, linksaf, de weg oversteken, klein stukje lopen en dan zit het aan de linkerkant.
Mijn minst favoriete stukje Utrecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?
Daarom. Zin om te neuken met een niet-single?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet single?
Dus jij komt niet?quote:
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...quote:
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom. Zin om te neuken met een niet-single?
Inderdaad... Dom dorpquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...
Is er iets goeds in Utrecht dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor mij niet beter of slechter dan andere delen van Utrecht...
Joey heeft vast nog wel plaats voor nog iemand.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?
Maar jij bent blond, dus speciaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ach je bent toch ookal verliefd op aan andere meid?
Ik beperk me idd niet door getallen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Joey heeft vast nog wel plaats voor nog iemand.
De trein richting Den Haag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |