Dat is toelachenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat bedenk ik me ook wel eens als ik aan het mee bleren ben in de auto en ik zie zo iemand me uitlachen
Dat ging niet over jou hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik roep dat ik iets post dan doe ik dat ook van mezelf..
Beetje jammer weer van je
Daarom, zulke spontane dingetjes zijn ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in
Ik denk van mezelf dat ik leuk genoeg ben en begrijp dat iemand van mijn aanzicht geniet terwijl ik aan het genieten ben achter mijn stuurVerder heb ik er niet bij nagedacht en hij heeft het vast leuk gevonden
quote:
Maar dan valt nog steeds de andere 90% er wel op. Dus er is gewoon een logica. Waarmee ik dus niet wil beweren dat 90% van de vrouwen op mij valtquote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er types waar veel mensen op vallen, maar er zijn ook genoeg mensen die juist afknappen op mensen, waar iedereen al op valtSnap je?
Ik denk dat ik vrij goed kan inschatten of iemand knapper of minder knap is dan ik. Het vergelijken doe ik trws altijd wanneer ik iemand ontmoet. Weet niet of anderen dat ook doen?quote:En inschatten of iemand knapper is dan jou is wel lastig denk ik. Het ligt aan het contrast ofzo.
Ik denk ergens wel dat we het zelfde bedoelen hoor, maar dat we het gewoon anders uitleggen
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toelachen
Gewoon even blik vasthouden, kom je er vanzelf achter.
En hallo Tally. Hoe maakt u het?
Daar moet ik nog even een nachtje over slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou hoor.Scheerde je wel over een kam met een ander van hetzelfde geslacht. I bastard.
Ik had trouwens nog helemaal niet gelezen dat jouw boobs ertegenover stonden. Dat nam ik maar even aan van degene die me daarnet aansprak. *aai*
Kan ik er van af komen door het met de PM te sturen?
Ik wil jouw billen ook wel zien, doe ik even tijdelijk mn privé-avaquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou hoor.Scheerde je wel over een kam met een ander van hetzelfde geslacht. I bastard.
Ik had trouwens nog helemaal niet gelezen dat jouw boobs ertegenover stonden. Dat nam ik maar even aan van degene die me daarnet aansprak. *aai*
Kan ik er van af komen door het met de PM te sturen?
Doe nou maar niet zo verbaasd.quote:
In mn PMbox.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je die natte vinger dan wel ingestoken?
Hoezo bij de rest is het toch wel geluktquote:
Nee. Ik vind haar het mooiste en meest spontane meisje die ik de afgelopen 4 jaar ontmoet heb. En ze staat met 2 andere meisjes in mn top 3 van meest gedenkwaardige meisjes. Verder denk ik dat ik veel van haar kan leren op het gebied van spontaniteit en dat ik haar erg veel kan leren met betrekking tot rust en wijsheid.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt het bij haar zo speciaal dan? Dat jullie allebei een relatie hebben en dat was bij andere meisjes niet?
Dat gevoel ken ik ook, als ik me betrapt voelquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedDus blikken vasthouden lukt dan niet..
Om eerlijk te zijn heb ik me wel eens beter gevoeld en ga ik zo maar eens met manlief naar bed.. Wanneer zo is weet ik nog niet
Nee! Niet eens! Ga jij me nu wat aandacht geven dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
Dag Qtie, vandaag aandacht gehad van de vrouwtjes?
Ik ben ook niet verbaasd.quote:
quote:
Je krijgt er een bonus nachtje bij.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar ik begin dan te blozen omdat ik zelf wel door heb dat ik achterlijk deedDus blikken vasthouden lukt dan niet..
Om eerlijk te zijn heb ik me wel eens beter gevoeld en ga ik zo maar eens met manlief naar bed.. Wanneer zo is weet ik nog niet
[..]
Daar moet ik nog even een nachtje over slapen
Knapheid heeft toch nog steeds te maken met smaak?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik vrij goed kan inschatten of iemand knapper of minder knap is dan ik. Het vergelijken doe ik trws altijd wanneer ik iemand ontmoet. Weet niet of anderen dat ook doen?
Betrapt ja.. dat gevoel..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ook, als ik me betrapt voel
Ach meis... Verkoudheidje? Of iets anders?
Veel fun alvast samen met manlief. Lekker tegen hem aankruipen(vul ik zo maar even in
).
Ja maar je stuurt hem welquote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je krijgt er een bonus nachtje bij.En dan is het weekend en dan spreek ik je dinsdag pas weer.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik nog even een nachtje over slapen
Dank jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..], hoop dat je je gauw beter voelt
Hey, dat kllinkt goed en leukquote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef JoeyT het volgende:
Verder denk ik dat ik veel van haar kan leren op het gebied van spontaniteit en dat ik haar erg veel kan leren met betrekking tot rust en wijsheid.![]()
Ik zag een brownie en ik zie nog steeds een brownie.quote:
Hehe, ik geef je nu al aandachtquote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Niet eens! Ga jij me nu wat aandacht geven dan?.
Jammer voor jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag een brownie en ik zie nog steeds een brownie.
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knapheid heeft toch nog steeds te maken met smaak?
Ik vind Johnny Depp knapper dan Brad Pitt maar daar zullen een hoop mensen het niet mee eens zijn. Slechts een voorbeeldje
En een hoop mensen op straat zijn knapper dan de modellen in de modellenwereld.
Oh ik hoef er niets voor terug hoor. Ik denk dat je de 'gelukkige' bent. Ik stuur je zo een PM, dan ga ik douchen en slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil jouw billen ook wel zien, doe ik even tijdelijk mn privé-ava
Mijn dank is groot.quote:
Vooruit dan maar. Voor vandaag mag dat.quote:Niet andere vlakken, ben ik te verkouden voor
Ah, iets anders dusquote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Betrapt ja.. dat gevoel..
Nee vervelend telefoontje gehad vanmiddag
Niet noodzakelijk. Aangezien ik niet weet je wat je bedoelt, weet ik ook niet wat ik mis...quote:
Ik kijk of ik de ander mooi vind ja of nee.. Ik kijk niet of ze knapper of minder knap is..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.
Maar als jij een meisje ontmoet, dan weet je niet of je over het algemeen als knapper of minder knap wordt gezien?
Niemand niet?
Jawel, ik vergelijk me meestal wel met andere vrouwen ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar Brad Pitt en Johnny Depp zijn beide erg knap. Dus dan is het gewoon smaak ja.
Maar als jij een meisje ontmoet, dan weet je niet of je over het algemeen als knapper of minder knap wordt gezien?
Niemand niet?
Waar?quote:
Dank jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, iets anders dus
Naar om te horen. Hoop dat er binnenkort positief nieuws komt.
Er is weinig om over uit te komen. Ik wacht tot volgende maand en uit mn gevoelens en zie wat er gebeurtquote:
Ja en ellenlange gesprekken, kliks, lekkere seks en lol en ... zo veel meeeeeerquote:
A gossie mocht je dr dit keer niet neuken?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Net gegeten en filmpje bij mijn ex, maar het was niet echt leuk
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh ik hoef er niets voor terug hoor. Ik denk dat je de 'gelukkige' bent. Ik stuur je zo een PM, dan ga ik douchen en slapen.En dan hopelijk staat het morgen niet op de frontpage.. *toch maar even wat kleiner maakt*
Er zijn wel mensen bij wie je jezelf kan vergelijken, al we het daar dan toch over hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand niet?
Ik denk: schoonheid is vergankelijk, ik zorg dat ik met iemand doorga met wie ik later op een bankje kan zitten en het dan nog leuk hebquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk of ik de ander mooi vind ja of nee.. Ik kijk niet of ze knapper of minder knap is..
Vertel..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Net gegeten en filmpje bij mijn ex, maar het was niet echt leuk
Heel strak planquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is weinig om over uit te komen. Ik wacht tot volgende maand en uit mn gevoelens en zie wat er gebeurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |