Re had hm nog ff voor me open gelaten. Give a brother a chance man!quote:
Aw, zag de reden nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Re had hm nog ff voor me open gelaten. Give a brother a chance man!
Lekker dan.quote:
omg.. staat ie zomaar ineens weer open.. hoe kan datquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Of misschien ben ik gewoon een one night stand misgelopen... Nog erger!!!
Haha, zie je wel dat de nieuwe mods tof zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
omg.. staat ie zomaar ineens weer open.. hoe kan dat
Donequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:33 schreef TubewayDigital het volgende:
Zal ik dan maar eens een praatje maken
hij staat in het verkeerde subsubforum (2x)
Relaties & liefde is misschien beter of anders geen filter/subfolder
kan iemand ook de kutreacties verwijderen
Hij kan er moeilijk moeite mee hebben lijkt mij...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef GotC het volgende:
Vriendlief kon er gelukkig wel om lachen hier
Dat staat zo stalkerigquote:
Ik wil graag een kindje maar mijn vriend nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Er is net een topic verwijderd over dat jonge ding van 20 die kinderen wil en die vriend niet.
Er stond bij dat er zooi werd opgeruimd en nu is die opeens weg?
Ah kijk, duidelijkheid. Tnxquote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wil graag een kindje maar mijn vriend niet
Huh? Ik zou toch zweren dat er stond dat dat topic niet meer bestaat?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wil graag een kindje maar mijn vriend niet
Is van R&P naar OUD en weer terug naar R&P gegaan. Mod van OUD maakte een foutjequote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huh? Ik zou toch zweren dat er stond dat dat topic niet meer bestaat?![]()
Of is die weer terug getoverd?
Ik weet niet meer precies wat er stond? Maar kan zijn dat ik iets te snel was met vinkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Had je de relevante tekst niet kunnen laten staan? Of viel dit volgens jou niet onder goede raad?
Het is me om het even hoor, maar dan weet ik waar ik aan toe ben.
Dat lang wachten met zoenen dom en contraproductief is als je allebei volwassen mensen bent. Dat stond er overigens een keer of wat in meerdere formuleringen, vandaar dat ik begin te betwijfelen of jij dit wel als goede raad ziet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat er stond? Maar kan zijn dat ik iets te snel was met vinken. Stond zoveel bagger van jou in.
Het gaat mij niet om wat wel of niet goede raad is. Ik heb bagger verwijderdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat lang wachten met zoenen dom en contraproductief is als je allebei volwassen mensen bent. Dat stond er overigens een keer of wat in meerdere formuleringen, vandaar dat ik begin te betwijfelen of jij dit wel als goede raad ziet.
Maar ik heb je post even terug laten zetten. Excuses.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat lang wachten met zoenen dom en contraproductief is als je allebei volwassen mensen bent. Dat stond er overigens een keer of wat in meerdere formuleringen, vandaar dat ik begin te betwijfelen of jij dit wel als goede raad ziet.
Iets kan niet én goede raad én bagger zijn he. Die twee sluiten elkaar uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wat wel of niet goede raad is. Ik heb bagger verwijderd.
Ah ok, dank.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Maar ik heb je post even terug laten zetten. Excuses.
Check post boven jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Iets kan niet én goede raad én bagger zijn he. Die twee sluiten elkaar uit.
PMquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Aneurism het volgende:
Zojuist is mijn reactie verwijderd, ik zou deze graag terug zien.
het is weer een van je pogingen tot een topickaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Zoals aangegeven per PM is de eerste 60% wel degelijk ontopic en relevant. Alle overige punten zijn gelinked aan het onderwerp. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat als er 20 man mijn text quoten omdat het gewoon de waarheid is en men blij is dat het eindelijk gezegd is, maar om daarom nou het geheel te verwijderen..
Dan heb je de reactie niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
het is weer een van je pogingen tot een topickaap
alle vrouwen zijn kuthoeren bla bla bla... kom eens met iets originelers, begint namelijk vervelend te worden
Die ene keer per 2-3 weken, goh wat heb je het toch zwaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Re het volgende:
het is je manier waarop aneurism, je bent een toffe gozer hoor daar niet van, af en toe een keer zo'n leuke lap tekst is geheel niet erg, maar dat over the top reageren en denigreren wordt ook vermoeiend
Welke normaal? Die van jou normaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Re het volgende:
je kan ook gewoon normaal in een discussie meedoen
ja dat bestaat, maar zodra het de grens van denigrerend overschreidt dan treden we opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Welke normaal? Die van jou normaal?Re, mannelijk chauvinisme bestaat, deal with it.
Dan heb je nog veel topics van mij te doorzoeken Sherlock, als je dat al denigrerend vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat bestaat, maar zodra het de grens van denigrerend overschreidt dan treden we op
Sowieso de stijl van moderaten van Mordrethquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Freeflyer het volgende:
Iemand leuke Ideeen voor date?
Waarom is mijn post verwijderd en de reactie van TS wel blijven staan?
Ben ik een keer serieus![]()
Ok, ik geef op een grappige manier een reactie door een quote iets te veranderen.
Ik was wel degelijk serieus en OT met die post. Daarvoor had hij nog niets gezegd over dat hij geen sex wou. Er was alleen een post van TS waarin hij "neuken???" aanhaalde.
Of mag ik alleen maar "kusje kroel" reageren en niet kritisch zijn?
Nounou, ik was even afwezigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Freeflyer het volgende:
Ook leuk om te zien dat Mordreth hier nu niet komt om te reageren.
Wat kan ik me kwaad maken om zoiets
Dat klikgeluidjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Burdie het volgende:
Je zit gewoon graag aan de knopjes, geef het maar toe.
.
Jij neemt wel de tijd om in 10 minuten een post aan te passen en "vergeet" eerst het werk ervoor te doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij bent niet bijzonder geduldig of wel?
Niet "vergeten". Is namelijk een FA voor nodig om die post terug te halen. Dus zit niet zo te piepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Jij neemt wel de tijd om in 10 minuten een post aan te passen en "vergeet" eerst het werk ervoor te doen?
Dan mag je wel wat zorgvuldiger zijn voor je posts verwijderd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Niet "vergeten". Is namelijk een FA voor nodig om die post terug te halen. Dus zit niet zo te piepen.
hier nog even op terugkomende.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Aneurism het volgende:
Zojuist is mijn reactie verwijderd, ik zou deze graag terug zien.
de tekst was een zeikerig essay over dat vrouwen parasiterende, babies uitpoepende en aanstellerige gedrochten zijn zonder rechten... dat verhaal heb ik nou al tig keer gehoord en wordt gewoon irritant, is offtopic en leidt tot topickaping. Maar je mag het aan een FA voorleggen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier nog even op terugkomende.
is de verwijderde tekst nog te achterhalen?
ik wil niks oprakelen en absoluut niet stoken, maar deze tekst was zéker goed.
ja hij was denigerend, t sarcasme droop er wél van af. naar mijn mening zelfs collumn waardig![]()
vraag me af of hier onpartijdig naar gekeken is. niet iedereen heeft een kinderwens en zou daar over mogen praten. Op veel fora wordt dit gecensureerd. maak t vaker mee dat er een topic helemaal leeg gemod wordt als er semi negatief over zwangerschap gepraat wordt, jammer dat t op n vrij open forum als deze ook weer gebeurt.
tot zover mijn betoog
Als je iets omschrijft, moet je het wel correct omschrijven en niet als een of andere randdebiel die maar wat willekeurige kreten slaakt in de hoop dat hij toevallig de juiste toon raakt. Nergens zal je uit mijn hand lezen dat vrouwen gedrochten zijn, nergens kan je van mijn hand keer op keer dezelfde argumenten lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef Re het volgende:
[..]
de tekst was een zeikerig essay over dat vrouwen parasiterende, babies uitpoepende en aanstellerige gedrochten zijn zonder rechten... dat verhaal heb ik nou al tig keer gehoord en wordt gewoon irritant, is offtopic en leidt tot topickaping. Maar je mag het aan een FA voorleggen hoor
Je "post" bestaande uit twee quotes is teruggezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat zorgvuldiger zijn voor je posts verwijderd.
Het ging volgens mij om een andere, de allereerste van hem. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien verderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je "post" bestaande uit twee quotes is teruggezet.
Ok!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Is van R&P naar OUD en weer terug naar R&P gegaan. Mod van OUD maakte een foutje![]()
.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je "post" bestaande uit twee quotes is teruggezet.
Nee hoor, het was dezequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging volgens mij om een andere, de allereerste van hem. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien verder
Lees MED. Krentenbol is overgestapt van R&P naar PUB.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Is Krentenbol geen MOD meer? Ze staat niet in de index als zodanig vermeld bij dit subforum..
Wat Tally zegtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Lees MED. Krentenbol is overgestapt van R&P naar PUB.
Ik kan niet alle topics lezen het Tallybabequote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Lees MED. Krentenbol is overgestapt van R&P naar PUB.
Ik mis jou ook hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Is Krentenbol geen MOD meer? Ze staat niet in de index als zodanig vermeld bij dit subforum..
Selectief bezig? Klopt. Ik haalde alleen de onzin eruit (waaronder polls).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:39 schreef Adolecens het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Mordreth op 22-05-2009 11:11 (mag in fb) ]
Mister Egotripper, voelt dat goed ja?
Verder totaal geen zin om er met je over in discussie te gaan, jouw mening telt, rulez en is de waarheid. Feit blijft wel dat je verdomd selectief door het topic bent gelezen en even gemist hebt hoe het echt liep.
Topics sluiten we niet in R&Pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef KoekjesTwister het volgende:
Bijzonder slecht in wiskunde zijn, link met perfectionisme?
Het is duidelijk dat ik fout zit. Het topic mag op slot.
Done.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef timmmmm het volgende:
SPIJT EN VERDRIET
Zou je die reactie met de mogelijke hyves van TS weg willen halen? Er wordt nogal op gekut.
Heb je inderdaad gelijk in. Sommigen zijn een beetje onduidelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:56 schreef Twinky het volgende:
is het niet een optie om de TT's van 'wat moet ik nou' en 'help mij' en 'ik weet niet hoe verder' enzo te veranderen in 'mijn vriendin gaat vreemd' of 'mijn studie lukt niet' of 'ik heb geen vrienden' ofzo? Ik lees graag mee en met al die TT's die op elkaar lijken zou ik liever duidelijker ze uit elkaar kunnen houden!
Ik weet ook van niks?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef Re het volgende:
ik weet van niks
Als tie weg is moet je ff bij een FA zijn wij kunnen geen verwijderde berichten terugplaatsen
Zo, duurde even maar ben erachter gekomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
Niet dat het super belangrijk was ofzo, het was een berichtje met mijn standpunt in deze kwestie. Geen rare of kwetsende reactie, maar serieus, dus ik ging ervan uit dat 'ie per ongeluk kwijt is geraakt.
ik heb het ook achter gemeld dus waarschijnlijk nu wat meer responsequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
voor mijn vorige enquete had ik daar ook heen gemailed, en nooit wat gehoord![]()
Dat denk ik wel, maar stuur eerst die mail even en wacht op de response.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
fijn!dank je wel!
ik hoop dat ik vanavond met een enquete kan komen
okie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef Re het volgende:
open er een topic over zou ik zeggen onder subforum P&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |