als ze je naam niet kent bij een ONS heb je misschien wel geluk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef _LotT het volgende:
op dit moment zeker abortus,
van een one-night stand of van in een relatie zou geen verschil maken
ik ben een zequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Synthesist het volgende:
[..]
als ze je naam niet kent bij een ONS heb je misschien wel geluk!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef _LotT het volgende:
op dit moment zeker abortus,
van een one-night stand of in een relatie zou geen verschil maken
Hmmwah. Ik heb toch redelijk wat kinderen geboren zien worden in situaties waarin je denkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Thy... het volgende:
Ik zou het (in eerste instantie) niet leuk vinden. Echter heb ik een baan met modaal inkomen en is mn vriendin bijna afgestudeerd, dus we kunnen een kind wel een toekomst geven.
Ik ben niet tegen abortus, maar ik vind het een noodoplossing voor als je het kind echt geen toekomst kan geven. Het moet geen makkelijke uitweg worden omdat een foutje je toekomstplannen in de war brengen.
Ben trouwens 24 en m'n vriendin 23.
Simpele zielquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:31 schreef PinkCake het volgende:
Mijn vriend is bijna 26, dus die wil al wel kinderen. Ik moet nog minimaal 2 jaar naar school. Maar als ik nu zwanger was zou ik gewoon een paar jaar niet naar school gaan en later een deeltijd HBO doen. Mijn vriend verdient nu genoeg om hem, mij en eventueel kind te onderhouden. Dus ik zou geen abortus laten plegen. Als ik geen relatie had of een vriend die ook studeerde zou ik wel abortus overwegen.
Toen ik het er voor de grap met mijn 'schoonmoeder' over had was ze heeeel enthousiast. Dus mocht ik een oppas nodig hebben als ik ooit kinderen heb: dan is er in elk geval een hele leuke oma.
Wat zijn we weer lekker zelfstandig...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:31 schreef PinkCake het volgende:
Mijn vriend is bijna 26, dus die wil al wel kinderen. Ik moet nog minimaal 2 jaar naar school. Maar als ik nu zwanger was zou ik gewoon een paar jaar niet naar school gaan en later een deeltijd HBO doen. Mijn vriend verdient nu genoeg om hem, mij en eventueel kind te onderhouden. Dus ik zou geen abortus laten plegen. Als ik geen relatie had of een vriend die ook studeerde zou ik wel abortus overwegen.
Want je persoonlijke situatie mee laten tellen bij de beslissing abortus of houden is not done?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker zelfstandig...
Jouw ex aan een van jouw vrienden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Run for the freaking hills!!!!
Toevallig afgelopen weekend meegemaakt dat een ex aan een van mijn beste vrienden vertelde dat ze dacht dat ze zwanger was...................... Ik kon er wel om lachen, hij niet zo. Ja karma 's a bitch![]()
Ik zou er op dit moment nog niet aan moeten denken om een kind te hebben. Ik zou toch wel even aan het rekenen gaan en veel praten met d'r. Ik ben niet per definitie voor of tegen het plegen van abortus.
Hahaha nee, foutje van mijn kant. Er had moeten staan "zijn ex". Ze deed dat op een feestjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |