abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68906591
Hallo,

Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....

Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!

X
pi_68906739
Een vriend zoeken die wel kinderen wil?
pi_68906743
is 20 niet een beetje jong? Nu kun je tenminste nog van je leven genieten...
pi_68906803
je WILT een kind omdat het je leuk lijkt?
Wat een motivatie om een kind te krijgen zeg
pi_68906815
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
we wonen nu een aantal maanden thuis
Daarvoor woonden jullie in een hotel?
quote:
ik wil wel graag een kindje....
Adopteer er 1.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68906817
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:29:28 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68906832
nog maar een jaartje wachten dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 11 mei 2009 @ 15:30:16 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68906862
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal !!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind .

Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_68906886
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
Dat dus.
Tien minuten met "het babytje" van een vriendin op schoot is leuk, elke paar uur 's nachts op moeten staan om de baby te voeden of omdat het constant maar doorjankt, is niet meer leuk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:31:07 #10
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_68906889
Meid je hebt tijd genoeg!
  maandag 11 mei 2009 @ 15:31:40 #11
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_68906915
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Eensch maar dan wel realiseren graag.
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:32:41 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68906945
quote:
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
ah toch nog iemand met gezond helder verstand
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 15:32:41 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68906946
Als je het echt wil komt 't altijd wel goed???? Wat is dat nou voor een redenering. Dat werkt met kinderen niet zo. Die kosten handen vol met geld.

Je neemt geen kinderen omdat er eentje op je schoot zat die toevallig lieve geluidjes maakten. Ik vind dat je vriend groot gelijk heeft. Je komt niet over als iemand die weet waar ze over praat om eerlijk te zijn.

Je vriend heeft gelijk als hij over de financiele kant begint. Je kunt niet zeggen 'als je echt wil komt alles wel goed'. Je hebt gewoon geld nodig. Geld wat je niet hebt kun je niet uitgeven, en wat ga je dan doen?

Nee, jij wil een kind omdat JIJ gewoon per se een kind wil, maar je bent niet bezig of je dat kind ter wereld kunt laten komen in een veilige stabiele omgeving waarin het niets te kort zal komen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 11 mei 2009 @ 15:33:42 #14
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_68906968
Makkelijk om te roepen komt wel goed, wat denk je dat per maand kwijt bent aan een kind?
Je moet er financieel voor kunnen zorgen, dan zou het verantwoord zijn om erover na te gaan denken.
ik ben de jager met de pet.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:34:26 #15
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_68906989
Gelukkig klinkt TS helemaal niet zwakzinnig ofzo
zzz
pi_68907002
Ok, 20, en dan al kinderen. Sociaal zwak dus. Mooi hoor, maar niet van mijn belastingcenten.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:35:02 #17
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_68907012
Ik zou die 5 jaar nog even wachten.
Het klinkt misschien zakelijke en kil, maar het is nu de tijd niet om je zo jong te laten bezwangeren. Bouw eerst een stevige relationele en financiële basis op in je gezinnetje. Jullie zitten nu al niet op één lijn en dat is in het geval van kinderen wel een must. Het is verdorie geen pup die je gaat halen bij kennissen van je buren! En als hij nu al de hond belangrijker vindt dan een kind, dan moet er nog veel gepraat worden.
Daarnaast kost een kind een hoop geld en een hoop tijd, dus een goede baan (liefst met een zekere baangarantie, zeker nu) bij degene die blijft werken is ook een must. Toen mijn vrouw zwanger werd van onze eerste kon ze 'zomaar' stoppen met werken. Nu werkt ze weer (alleen onder schooltijd) maar ze is bijna 8 jaar full-time moeder geweest. In onze ogen is één ouder altijd bij de kinderen de enige juiste manier van opvoeden/gezin stichten, maar dat moet financieel allemaal wel kunnen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_68907017
Jeetje meid, voor een kindje moet je ook niet bij je vriend wezen.

Gewoon lekker gaan boeren op het land,
en als de tijd (of de kool) rijp is, dan vind je er vanzelf eentje tussen.

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_68907036
P.S. Ik zou eerst wat geld sparen en carriere maken voor je met je 20 jaar een kind uitpoept.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:37:05 #20
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_68907070
Whatever the reason, een kind nemen is een beslissing die je SAMEN neemt. Als hij niet wil, dien je dat te respecteren -of- je moet je gaan afvragen of 'een kindje willen' je relatie waard is.

Verder persoonlijk: alleen al het feit dat ik je dit hier moet uitleggen zegt mij al dat je met je twintigste levensjaar absoluut niet klaar bent voor een kind.
Siamo Tutti Antifascisti!
  maandag 11 mei 2009 @ 15:45:59 #21
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_68907355
quote:
Hallo,

Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....

Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!

X
Wat je moet doen?? In wodansnaam, waar denk jij mee bezig te zijn? Dit is typisch een van die dingen die je allebei moet wilen; zo niet, geen kind.
Lekker verantwoordelijke moeder zal jij worden met je "als je het echt wilt komt het altijd wel goed".
Als jij jezelf persé wilt laten bezwangeren, moet je vriend daar ook een keuze in hebben. (lees: in dit geval maken dat hij wegkomt). Vervolgens kan jij doen en laten wat je wilt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 11 mei 2009 @ 15:51:34 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_68907546
Je bent te jong en hij wil niet. Probeer het over 10 jaar nog eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 11 mei 2009 @ 15:51:39 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68907552
Dus als je 20 bent en je wilt graag een kindje ben je zwakzinnig en heb je het niet verder geschopt dan je vmbo?? Wat een onzin.

Ik ben wel van mening dat je een stabiele situatie moet hebben voordat je aan kinderen begint, maar daar hoef je echt niet 30+ voor te zijn hoor.

Mijn droom was ook altijd jong moeder te worden. Ik was 23, netjes afgestudeerd, een leuke baan, een huis en een man die ook dolgraag nog een kindje wilde.

Even een edit: Uiteraard is het echt not done om per ongeluk expres zwanger te worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:53:46 #24
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68907618
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal !!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind .

Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Daarom: relatie met een jongere meid
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_68907687
Je moet nadenken wat je liever wilt. deze vriend of een kindje.

simpel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')