Daarvoor woonden jullie in een hotel?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
we wonen nu een aantal maanden thuis
Adopteer er 1.quote:ik wil wel graag een kindje....
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
Eensch maar dan wel realiseren graag.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
ah toch nog iemand met gezond helder verstandquote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Wat je moet doen?? In wodansnaam, waar denk jij mee bezig te zijn? Dit is typisch een van die dingen die je allebei moet wilen; zo niet, geen kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....
Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!
X
Daarom: relatie met een jongere meidquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal!!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind.
Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |