abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68817880
Ik zie in de bieb regelmatig een meisje. Ze doet totaal geen moeite om oogcontact te vermijden. Ik krijg dus de indruk dat ze me wel leuk vind en ik vind haar eigenlijk ook wel leuk.

Nou vroeg ik me af of ik dan eens een praatje met haar zal gaan maken? Moet ik haar dan in het voorbij gaan aanspreken? In het voorbijgaan iemand aanspreken die je niet kent vind ik zelf een rare situatie opleveren .
pi_68817951
Wil je een praatje maken? Zo ja, doe het dan.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:40:24 #3
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68818229
Hou een staarwedstrijd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:43:25 #4
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_68818323
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef TubewayDigital het volgende:

Nou vroeg ik me af of ik dan eens een praatje met haar zal gaan maken? Moet ik haar dan in het voorbij gaan aanspreken? In het voorbijgaan iemand aanspreken die je niet kent vind ik zelf een rare situatie opleveren .
Als je nu al zo onzeker bent, hoe kun je haar dan in godsnaam leuk aanspreken?

Bedenk alvast in je hoop een onderwerp en breek het ijs, als je het complete gesprek in je hoofd gaat lopen repeteren wordt het ongemakkelijk en raar.

Onderwerp bedenken, naar haar toe lopen, praatje maken.
Dit, dus.
pi_68818590
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:31 schreef Deliah het volgende:
Wil je een praatje maken? Zo ja, doe het dan.
Of niet en jezelf eeuwig klote voelen omdat je het niet hebt gedaan.
pi_68818639
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met als richtlijn hier alvast een paar zinnen die het ijs niet breken . . .

* Heey hoer !!!*
* Heb ik wat van je aan ofzow??*
* Hey, kan jij al lezen?*

Maar voor de rest is zij ook maar een mens . . . Dus gewoon aanspreken.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_68818688
Topic opgeschoond .
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef Strangler het volgende:

[..]

Of niet en jezelf eeuwig klote voelen omdat je het niet hebt gedaan.
Dat dus idd. Gewoon actie ondernemen . Nee heb je..
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:58:17 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_68818797
Als je haar al heel vaak niet hebt aangesproken vindt ze je een lafaard als je haar nu aanspreekt. Je kunt haar beter buiten de bieb opwachten met een doek en zeggen: "Heej, ruikt deze doek naar chloroform?". De rest lijkt me duidelijk.
Succes!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:59:08 #9
241594 iBolt
Lighting
pi_68818815
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:40 schreef Nosh het volgende:
Hou een staarwedstrijd.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:59:35 #10
241594 iBolt
Lighting
pi_68818829
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je nu al zo onzeker bent, hoe kun je haar dan in godsnaam leuk aanspreken?

Bedenk alvast in je hoop een onderwerp en breek het ijs, als je het complete gesprek in je hoofd gaat lopen repeteren wordt het ongemakkelijk en raar.

Onderwerp bedenken zal wel lastig zijn voor hem.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:03:06 #11
210501 right_turn
It's my turn
pi_68818959
Omdat je niet gelijk op haar bent afgestapt zit je nu in de friendszone!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_68819040
Tegenwoordig is er bijna elke bieb koffie te krijgen. Vraag of ze koffie of thee wil.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_68819188
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef right_turn het volgende:
Omdat je niet gelijk op haar bent afgestapt zit je nu in de friendszone!
Tering wat gaat dat snel tegenwoordig!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_68819213
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
Tegenwoordig is er bijna elke bieb koffie te krijgen. Vraag of ze koffie of thee wil.
scheutje rum erin
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:15:34 #15
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68819390
"Hoi meisje, welke AVI lees jij ? "

Njah nu even ontopic:
Ik denk inderdaad dat het moeilijk voor je gaat worden om uit het niets een gesprek te starten, aangezien je hier komt vragen of je dat wel of niet moet doen

Maar niet geschoten is altijd mis gozer !
Gewoon proberen !
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_68819444
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Met als richtlijn hier alvast een paar zinnen die het ijs niet breken . . .
* Hey, kan jij al lezen?*
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:18:05 #17
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_68819481
quote:
Ik zie in de bieb regelmatig een meisje. Ze doet totaal geen moeite om oogcontact te vermijden. Ik krijg dus de indruk dat ze me wel leuk vind en ik vind haar eigenlijk ook wel leuk.

Misschien is "boeken" wel een onderwerp om het over te hebben denk je niet?

Zeg je zo van: Yooow, en wat lees jij?
How does it feel? To treat me like you do.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:47:33 #18
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68820567
quote:

Weet je dan niet dat je helemaal niet mag praten in de bieb! Anders tikt de bibliothecacatotaresse (of hoe ze zo'n iemand ook noemen) je op de vingers en dan kan je het vergeten. Blijf gewoon wat langer naar haar kijken en als ze gaat lachen dan zijn er drie opties: of ze vindt jou leuk (ga samen wat koffie drinken), of ze lacht om die dikke pukkel op je neus, of ze lacht naar die stoere dude achter je, het is dus afhankelijk van het soort lach, wat de betekenis is.

Oja, andere optie is dat je stiekem een foto maakt en je daarop de rest van je leven masturbeert en spijt hebt dat je er nu niet op in gegaan bent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:55:21 #19
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68820846
heb je turks fruit al gelezen?
pi_68820891
Gewoon doen. Als je haar vaak in de bieb ziet hebben jullie waarschijnlijk al 1 interesse gemeen.
pi_68825015
Veel meisjes hopen juist in de bieb een jongen tegen te komen, voor zover ik weet. Puur omdat het een heel neutrale setting is, en niet zo'n paringsdans-omgeving als de discotheek.

Gewoon aanspreken. Meer dan genoeg gespreksstof, je kan immers gewoon over boeken en weetikwat gaan praten. Staat ze voor het rek met seriemoordenaar-boeken dan begin je daar bijv. over te praten. Gebruik nog wat subtiele lichaamstaal zoals niet met je borst richting haar staan en een beetje afstand houden/beetje over je schouder heen praten, dan komt het niet zo direct en dreigend over, maar meer alsof je iedere seconde klaar bent met praten en weer verder gaat. Is ze duidelijk niet comfortabel wanneer jij met haar praat, ga dan gewoon weer verder ipv. rond te blijven hangen. Gewoon om haar mening vragen is waarschijnlijk nog het meest subtiel, pak een boek en vraag of ze het kent, omdat het je wel interessant lijkt om te lezen en blablablabla verder gaat het gesprek.

Indien ze positief reageert: praat wat en ga weer verder, alsof je niet direct iets van haar wil. De volgende keer dat je er weer bent en haar weer ziet kan je heel makkelijk weer een gesprek beginnen, je kent elkaar immers al en zij weet wie jij bent en zal graag weer met je praten. Dan kun je heel makkelijk verdergaan door samen een kopje koffie/thee in de bieb te drinken. (heeft idd iedere bibliotheek tegenwoordig) Und so weiter.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:08:28 #22
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_68825664
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Xeanor het volgende:
Veel meisjes hopen juist in de bieb een jongen tegen te komen, voor zover ik weet. Puur omdat het een heel neutrale setting is, en niet zo'n paringsdans-omgeving als de discotheek.
..
En dat is geen contradictie?

Dus je claimt dat veel meisjes hopen een date te vinden in de bibliotheek, omdat dat geen plaats is waar mensen een date zoeken?

[geluid van krakende hersenen]
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_68825958
Ik denk dat je het beter kan formuleren als: 'Veel meisjes vinden de bieb een fijne plek om jongens tegen te komen, omdat het een neutrale setting is' Het is nl niet zo dat ze er heen gaan om een date te vinden. Verder kan ik deze stelling wel beamen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:29:58 #24
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_68826327
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je het beter kan formuleren als: 'Veel meisjes vinden de bieb een fijne plek om jongens tegen te komen, omdat het een neutrale setting is' Het is nl niet zo dat ze er heen gaan om een date te vinden. Verder kan ik deze stelling wel beamen.
Een neutrale setting?

Een discotheek is nog een neutrale setting vergeleken bij een bibliotheek.
Al die seksbeluste vrouwen die soppend over hun stoel glijden, hitsig rondglurend....
Brrr. Een normale vent zoekt liever ergens anders een date dan op die vleesveiling die bibliotheek heet.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_68826737
Doe het the vrouwelijke way: laat je zakdoek voor haar op de grond vallen.

Serieus, waarom vraag je dit op FOK? Je weet zelf toch ook wel dat je nooit contact met haar zal krijgen als je niets tegen haar zegt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')