Als je nu al zo onzeker bent, hoe kun je haar dan in godsnaam leuk aanspreken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Nou vroeg ik me af of ik dan eens een praatje met haar zal gaan maken? Moet ik haar dan in het voorbij gaan aanspreken? In het voorbijgaan iemand aanspreken die je niet kent vind ik zelf een rare situatie opleveren .
Of niet en jezelf eeuwig klote voelen omdat je het niet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:31 schreef Deliah het volgende:
Wil je een praatje maken? Zo ja, doe het dan.
Met als richtlijn hier alvast een paar zinnen die het ijs niet breken . . .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onderwerp bedenken, naar haar toe lopen, praatje maken.
Dat dus idd. Gewoon actie ondernemenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef Strangler het volgende:
[..]
Of niet en jezelf eeuwig klote voelen omdat je het niet hebt gedaan.
Onderwerp bedenken zal wel lastig zijn voor hem.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je nu al zo onzeker bent, hoe kun je haar dan in godsnaam leuk aanspreken?
Bedenk alvast in je hoop een onderwerp en breek het ijs, als je het complete gesprek in je hoofd gaat lopen repeteren wordt het ongemakkelijk en raar.
Onderwerp bedenken, naar haar toe lopen, praatje maken.
Tering wat gaat dat snel tegenwoordig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef right_turn het volgende:
Omdat je niet gelijk op haar bent afgestapt zit je nu in de friendszone!
scheutje rum erinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
Tegenwoordig is er bijna elke bieb koffie te krijgen. Vraag of ze koffie of thee wil.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Met als richtlijn hier alvast een paar zinnen die het ijs niet breken . . .
* Hey, kan jij al lezen?*
Misschien is "boeken" wel een onderwerp om het over te hebben denk je niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik zie in de bieb regelmatig een meisje. Ze doet totaal geen moeite om oogcontact te vermijden. Ik krijg dus de indruk dat ze me wel leuk vind en ik vind haar eigenlijk ook wel leuk.
Nou vroeg ik me af of ik dan eens een praatje met haar zal gaan maken? Moet ik haar dan in het voorbij gaan aanspreken? In het voorbijgaan iemand aanspreken die je niet kent vind ik zelf een rare situatie opleveren .
Weet je dan niet dat je helemaal niet mag praten in de bieb! Anders tikt de bibliothecacatotaresse (of hoe ze zo'n iemand ook noemen) je op de vingers en dan kan je het vergeten. Blijf gewoon wat langer naar haar kijken en als ze gaat lachen dan zijn er drie opties: of ze vindt jou leuk (ga samen wat koffie drinken), of ze lacht om die dikke pukkel op je neus, of ze lacht naar die stoere dude achter je, het is dus afhankelijk van het soort lach, wat de betekenis is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik zie in de bieb regelmatig een meisje. Ze doet totaal geen moeite om oogcontact te vermijden. Ik krijg dus de indruk dat ze me wel leuk vind en ik vind haar eigenlijk ook wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
En dat is geen contradictie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Xeanor het volgende:
Veel meisjes hopen juist in de bieb een jongen tegen te komen, voor zover ik weet. Puur omdat het een heel neutrale setting is, en niet zo'n paringsdans-omgeving als de discotheek.
..
Een neutrale setting?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je het beter kan formuleren als: 'Veel meisjes vinden de bieb een fijne plek om jongens tegen te komen, omdat het een neutrale setting is' Het is nl niet zo dat ze er heen gaan om een date te vinden.Verder kan ik deze stelling wel beamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |