Ja wel redelijk, druk druk met school. Mis poes, niet leuk thuis komen zo, dus ik ben vooral weinig thuis de laatste tijdquote:
Hij mag effe nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:41 schreef Leanne het volgende:
ik wil een leuke TT
waarom doet DaMart niet meer topics openen
Mja, dan hadden we een "theetpoic #1" gehadquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:41 schreef Leanne het volgende:
ik wil een leuke TT
waarom doet DaMart niet meer topics openen
nicequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan draai ik het om: als jij netjes blijft eten, prop ik zowel MPG als jou nog een keer vol met DaAardbeien!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: meloenen kopen bij weekboodschappen, en dan infiltreren bij club.
Ik heb wel een leuke TT voor #1.313, dus die open ik wel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag effe niet.
Dit ivm de statistieken.
och, maakt niet uitquote:
samequote:Ja wel redelijk, druk druk met school. Mis poes, niet leuk thuis komen zo, dus ik ben vooral weinig thuis de laatste tijd
Hoe is het met jou?
iets met meloenen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke TT voor #1.313, dus die open ik wel!
Gefeliciteerd OAquote:1 MPG - 33686
2 OA - 30002
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 23905
5 Muck - 18916
6 JortK - 16114
7 indahnesia.com - 16077
8 juon_jacket1 - 14168
9 vrolijke-frits - 13729
10 Papierversnipperaar - 13419
quote:
Dan is inderdaad samequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
och, maakt niet uit
[..]
same
ook druk, geen poes wel vissen en ook bijna nooit thuis
De mijne staan op FOK!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is inderdaad sameIk heb ook vissen
ghehe
Of gewoon zo!quote:
Ja, dank!quote:
quote:
Ja, in KSC. 3/4 van al mijn posts. Gisteren ongemerkt de 40.000 gepasseerd.quote:
Ja dat weet ikquote:
KSC heeft maar ongeveer 1/4 van mijn posts... en ik was al wat eerder de 40.000 voorbijquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, in KSC. 3/4 van al mijn posts. Gisteren ongemerkt de 40.000 gepasseerd.
ook lekkerquote:
ik mis ook elke keer mijn mijlpalenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, in KSC. 3/4 van al mijn posts. Gisteren ongemerkt de 40.000 gepasseerd.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef Leanne het volgende:
neptieten iiiiiiiiiihihihihihihhhhhiihihhhh
Prik ze lek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef Leanne het volgende:
neptieten iiiiiiiiiihihihihihihhhhhiihihhhh
En joeptjoep:quote:
doe je crocs onder je trui!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zijn we hier?
Waarom mag ik niet bij 't tietenclubje?
wie heeft dat beweerdquote:
Dat zou raar zijnquote:
Zullen wij dan een eigen clubje oprichten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
wie heeft dat beweerddan mag ik er ook niet bij
je kent me toch wel een beetje onderhandquote:
Das ook weer zo jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
je kent me toch wel een beetje onderhand
Welke maat heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
wie heeft dat beweerddan mag ik er ook niet bij
Dat wil jij wel weten he, ouwe snoepert?quote:
Welnee, 99 en 49quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef Muck het volgende:
#242 Tokay 37818
#243 SaintOfKillers 37768
#244 Muck 37718
grappig... ik ben op dit moment precies 50 en 100 posts verwijderd van de mensen boven me
Een Nissan was het toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Aarti het volgende:
ik ben bezig mijn auto te bestellenjoepie!
Gefeliciteerd, dan kan je erelid worden!quote:
Wat voor een? Wat voor een?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Aarti het volgende:
ik ben bezig mijn auto te bestellenjoepie!
Mag ik dan ook ere lid worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan kan je erelid worden!
mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ! Met een glazen dak
OOOOH ik wil ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ! Met een glazen dak
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Fha het volgende:
Stomme opdrachtik kom er niet uit en de opdracht lacht me gewoon uit! Ik hoor het!
Welkom!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef Leanne het volgende:
pien en ik worden erelid van de tietenclub
Lekkerquote:
Goed idee!quote:
doet snel haar galajurk aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom!
* Nijns hangt slingers op en doet de rode loper uit
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom!
* Nijns hangt slingers op en doet de rode loper uit
Natuurlijkquote:
Als de mannelijke KSC'ers nou eens als beveiliging optreden..quote:
* Nijns neemt snel een kopjequote:
Weet niet of ik me dan veilig voelquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als de mannelijke KSC'ers nou eens als beveiliging optreden..
Fotos!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zullen we een dikke-tieten-weinig-eten clubje oprichten?(ok, je kan me nog niet rollen, maar toch)
Beter dan nietsquote:
Mac met touchscreenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef OA het volgende:
Post teneinde een scrollvinger te voorkomen!
Alleen voor ledenquote:
quote:
*maakt vrouw lid.quote:
Erelid of gewoon lid?quote:
Ze heeft de "talenten" om erelid te worden.quote:
Boobs onder de D dus..?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft de "talenten" om erelid te worden.
Ja, anders gaat mijn russisch achteruit.quote:
Of met gesmolten chocolade en Grand Marnierquote:
Nee, dat bleek maar weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vooruitziende blik laat me niet in de steek!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vooruitziende blik laat me niet in de steek!
quote:
love of my lifequote:
Wat isser?quote:
Ik moet zo lachen om jouw enthousiasme altijd..quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:52 schreef Leanne het volgende:
hiiihhiihhhhiihhhhh
tietenclub
tietenclub
ik zit bij de tietenclub
tietenclub
tietenclub
de super vette tietenclub![]()
quote:
Ok. Neuken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Lieve mensen, omdat ik het eigenlijk nog met niemand mag delen hier maar het wel kwijt moet: ik ben blij...!!!
quote:
Je krijgt een puppie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Lieve mensen, omdat ik het eigenlijk nog met niemand mag delen hier maar het wel kwijt moet: ik ben blij...!!!
liefquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!quote:
Dat is bijna nog leuker dan een puppiequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!![]()
Haha, een pup is ook joepie! Dankje!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is bijna nog leuker dan een puppieFeli!
Hooray for boobiesquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!![]()
Ik denkt niet dat mijn redelijk aanwezige bos hout hiervoor heeft gezorgd maar toch: bedankt!quote:
Dat hoop ik ook niet, eerder je goed geleverde werk mag ik aannemenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denkt niet dat mijn redelijk aanwezige bos hout hiervoor heeft gezorgd maar toch: bedankt!
Dat is het wel ja, zeggen zequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, eerder je goed geleverde werk mag ik aannemen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij bent gek. Puppiesquote:
Ik ben niet gek, ik vind puppies gewoon stom. Want dat worden honden. En honden bijten in je hand als ze de boterham voor de eenden jatten, ze stinken en ze bezorgen me allergische reactie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent gek. Puppies![]()
Sommige bazen van puppies
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik vind puppies gewoon stom. Want dat worden honden. En honden bijten in je hand als ze de boterham voor de eenden jatten, ze stinken en ze bezorgen me allergische reactie....
Katten daarentegen zijn.
Alleen jammer van de allergie.
Goeie reis!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
En hoewel MPG zich waarschijnlijk niet kan vinden in het tijdstip, ga ik eens richting trein!
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
Ik hou niet zo van katten
Van de meeste dieren eigenlijk niet maar dat komt omdat ik een bang watje ben
Een kat in een potje? Waarom..?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?
dat was een zielige hoaxquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?
Verrekte ambtenaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
En hoewel MPG zich waarschijnlijk niet kan vinden in het tijdstip, ga ik eens richting trein!
Elke hond stinkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietdat bedoel ik dus met bazen
Jammer dat je die ervaring hebt!
maar inderdaad, allergie is stom!
Ze is doodquote:
Maar dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke hond stinkt.
En elke hondenbezitter die denkt dat kutbeest te moeten kussen en knuffelen erbij![]()
.
zeldzaam, maar het bestaat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet waarIk heb genoeg vrienden met honden en die stinken echt niet. En ook het huis stinkt echt niet naar hond als je daar binnen komt en ook je kleren stinken niet naar hond als je weer weg gaat..
Dankje! Misschien kan ik dan ook ooit zo'n mooie auto kopen als jij..!quote:
En toen deed je haar in een potje..?quote:
Toen werd ze gecremeerd en nu zit ze in een urnquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
En toen deed je haar in een potje..?![]()
Is dat niet..heel erg vies??
Oooowww, dat is wel mooi ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Toen werd ze gecremeerd en nu zit ze in een urnik vind dat niet vies nee
[ afbeelding ] deze, maar zonder dat pootje en in zilver
Hahahha dat dacht ik alquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oooowww, dat is wel mooi ja!
(ik dacht dat jij je kat op sterk water had staan..)
doe net als ik en neem een baan met leaseautoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankje! Misschien kan ik dan ook ooit zo'n mooie auto kopen als jij..!
Dat is inderdaad maar vreemd..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oooowww, dat is wel mooi ja!
(ik dacht dat jij je kat op sterk water had staan..)
Ik ben al blij dat ik hem mag houden, dus daar maar even niet over zeurenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe net als ik en neem een baan met leaseauto
Ik schrok daar wel een beetje van, maar zo'n potje is wel mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahha dat dacht ik alNee joh, opzich vind ik dingen op sterk water erg fascinerend, maar niet mijn eigen poezewoes waar ik bijna 12 jaar elke dag mee heb liggen knuffelen
Wat voor werk doe jij?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef Frutsel het volgende:
pfff... wat een dag weer... de paasdrukte slaat toe![]()
gelukkig wordt het kutweer met pasen
Hey schatquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Fruuuuuuuutsquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Heeeyquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij?
(hoi trouwens, ik ben Nijns)
Sommige dingen MOETEN gewoon voor werk gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat![]()
Gelukkig had je wel nog tijd om mn sms te beantwoorden
gelukkig behoor ik tot een van die dingenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sommige dingen MOETEN gewoon voor werk gaan![]()
zaterdag 13 graden, zondag 12... maandag ook zoietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Fruuuuuuuuts![]()
ja wordt het kutweer?Jammer, ik moet geloof ik naar Apenheul
Warm en vochtig.. kutweer jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zaterdag 13 graden, zondag 12... maandag ook zoiets
Maar het toverwoord = REGEN
Ah.. fijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zaterdag 13 graden, zondag 12... maandag ook zoiets
Maar het toverwoord = REGEN
heb ik te vroeg weggezapt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
Dr phil is veranderd in een soort Jerry Springer
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker regen
ik wil zonder jas naar buiten kunnennet als vandaag
Natte regen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker regen
ik wil zonder jas naar buiten kunnennet als vandaag
Ik hou er niet van als mensen met kanker scheldenquote:
ben al teruggezaptquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Natte regen.
@LL: ja ik denk het welhet was net heeeeul heftig
Ik word zo moe van donkere mensen die maar blijven zeggen dat ze als slaaf het land binnen kwamen. Gast.. dat was je overgroot moeder en ja dat is heel erg en dat mag nooit meer gebeuren. Maar please.. ga uit die slachtoffer rol!quote:
Op het eerste: het klinkt bot maar zet je erover heen. De wereld is zoals hij is en mensen schelden met woorden die soms niet lief zijn. Nare ziektes kunnen daar kracht bijzetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen met kanker schelden
mn moeder en oma eraan verloren en 2 tantes hebben het gehad.
Bovendien 70% kans dat ik het ook krijg (en mn zus ook)
Als reactie op jou derde punt: ooit van erfelijkheid gehoord?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op het eerste: het klinkt bot maar zet je erover heen. De wereld is zoals hij is en mensen schelden met woorden die soms niet lief zijn. Nare ziektes kunnen daar kracht bijzetten.
Tweede: Ik ben er ook mensen aan verloren, whats the big deal? Het leven gaat door. Ben ook tal mensen verloren met andere oorzaken maar om nou elke keer te schrikken van het woord hersenbloeding, hartstilstand of boom? Nah, life is short.
Derde: Wat is dat nou voor onzin? Je kunt daarop geen kansberekening maken. Waarop baseer je dat je voor 70% zeker kanker krijgt?
Haaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeey![]()
![]()
(Ik ben Fruts
)
Ik ben Logistiek Planner / Voorraadbeheerder / Boekhouder / Administratief medewerker voor een bedrijf in de voedsel/drankbranche![]()
ZoietsEn jij?
Dan nog kun je niet zeggen dat je voor 70% zeker kanker krijgt. Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Als reactie op jou derde punt: ooit van erfelijkheid gehoord?
er staat ook niet dat ze het zeker krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan nog kun je niet zeggen dat je voor 70% zeker kanker krijgt. Dat slaat gewoon nergens op.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:20 schreef Ladylike het volgende:
Bovendien 70% kans dat ik het ook krijg (en mn zus ook)
Gets, ik klikte en ik was al veel te hyper van mezelfquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:07 schreef Pheno het volgende:
Sorry, zit even in een hyperstemming, daar hoort hyperdepyper muziek bij
1: truequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op het eerste: het klinkt bot maar zet je erover heen. De wereld is zoals hij is en mensen schelden met woorden die soms niet lief zijn. Nare ziektes kunnen daar kracht bijzetten.
Tweede: Ik ben er ook mensen aan verloren, whats the big deal? Het leven gaat door. Ben ook tal mensen verloren met andere oorzaken maar om nou elke keer te schrikken van het woord hersenbloeding, hartstilstand of boom? Nah, life is short.
Derde: Wat is dat nou voor onzin? Je kunt daarop geen kansberekening maken. Waarop baseer je dat je voor 70% zeker kanker krijgt?
System of a down...ook zo'n heerlijk plankgas nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Gets, ik klikte en ik was al veel te hyper van mezelf.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
er staat ook niet dat ze het zeker krijgt
[..]
Even op de stereo aanzet....sorry buren....quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
System of a down...ook zo'n heerlijk plankgas nummer.
daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word zo moe van donkere mensen die maar blijven zeggen dat ze als slaaf het land binnen kwamen. Gast.. dat was je overgroot moeder en ja dat is heel erg en dat mag nooit meer gebeuren. Maar please.. ga uit die slachtoffer rol!
Lees je in dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan nog kun je niet zeggen dat je voor 70% zeker kanker krijgt. Dat slaat gewoon nergens op.
dat noem jij als argumentquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lees je in dan.
Er zijn zelfs mensen (met name vrouwen met borstkanker) dat het 99% zeker is en waar preventief borsten worden verwijderd.
He, jij hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lees je in dan.
Er zijn zelfs mensen (met name vrouwen met borstkanker) dat het 99% zeker is en waar preventief borsten worden verwijderd.
Dat kan je iedereen kwalijk nemen die zijn mening als waarheid gaat verspreiden terwijl die feitelijk onjuist is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
maar dat is onwetendheid, kun je niemand kwalijk nemen
P!quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk naar Ainsley
Die zeurt niet over slaaf zijn
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
System of a down...ook zo'n heerlijk plankgas nummer.
dat is zeker waar... leergierig zijn is goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je iedereen kwalijk nemen die zijn mening als waarheid gaat verspreiden terwijl die feitelijk onjuist is.
Als je van een onderwerp geen of weinig verstand hebt dan kan je je volgens mij beter leergierig opstellen in plaats van betweterig. Zo kan je nog eens iets leren.
Ik kom niet zo heel vaak meer in R&P. Gisteren wat, maar dat kwam meer door Hime.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
P!![]()
Jij bent ook nog eens de schuldige. Ik zag je als laatste poster in het topic en dacht laat ik eens een kijkje nemen.
Hier zaten de verstandige mensen.. de laatste tijd weet ik het niet meer zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
P!![]()
Jij bent ook nog eens de schuldige. Ik zag je als laatste poster in het topic en dacht laat ik eens een kijkje nemen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1: truedaarom scheld ik ook niet met tyfus en andere ziektes, je zal het maar zelf krijgen..
![]()
2: scheld je dan ook met andere ziektes vraag ik me af? ik niet (zie bovenstaande reden)
3: dat is ons verteld door artsen nadat duidelijk werd dat iedere vrouw van beide kanten van onze familie kanker hebben (gehad). De desbetreffende arts noemde 70 ook niet als feit maar als richtlijn.
nog een opmerking: ik kan en wil je er niet van weerhouden om te schelden met dat soort woorden, maar ik mag mijn mening hebben en het dus ongepast vinden
Dat is totaal niets persoonlijks
Omdat alle vrouwen in mijn familie kanker en borstkanker hebben gehad is ons (mijn zus en mij) dat verteld.
Een stukje bescheidenheid en een open gesprek zijn naar mijn idee dan toch de betere optie in plaats van iemand anders mening (in dit geval feit) wegschuiven als onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is zeker waar... leergierig zijn is goed
Mja als je denkt dat iets een bepaalde manier gaat en het tegendeel is je nooit verteld dan is dan is die ene manier voor jou een feit..
Volgens mij kom jij sowieso niet meer veel op fok?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak meer in R&P. Gisteren wat, maar dat kwam meer door Hime.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in gevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stukje bescheidenheid en een open gesprek zijn naar mijn idee dan toch de betere optie in plaats van iemand anders mening (in dit geval feit) wegschuiven als onzin.
*snif.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier zaten de verstandige mensen.. de laatste tijd weet ik het niet meer zo
Grapje mensen
Ik heb nu vrij, dus deze week zal ik wel wat vaker te zien zijn. Of niet, ik moet nog 15 treinstelletjes van lichtjes voorzienquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij sowieso niet meer veel op fok?
Niet dat ik je volg ofzoik zie je naam gewoon minder vaak ergens
Ik ben niet onwetend. Ik val alleen de bewering van je kansberekening aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
maar dat is onwetendheid, kun je niemand kwalijk nemen
Wordt je weer gedwongen ja?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu vrij, dus deze week zal ik wel wat vaker te zien zijn. Of niet, ik moet nog 15 treinstelletjes van lichtjes voorzien
Tot wat ?quote:
Nou toch maar even de wetenschapper uithangen? De gemiddelde leeftijd is al meegenomen in dat soort statistieken. Als je die variabele niet mee gaat nemen is het namelijk nog makkelijk want dan krijgt 100% van de mensen kanker. Het is geen vraag of je kanker krijgt maar wanneer je het krijgt. Veel mensen zijn inderdaad al overleden voor ze kanker krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem alles maar in de mond wat in me naar boven komt. Geen goede eigenschap misschien, maar zo is het nu eenmaal.
Apart dat een arts, die neem ik aan toch ook enorm veel statistiek en methodeleer heeft gehad, zo'n uitspraak doet. Verder heb ik even geen zin om de wetenschapper uit te hangen en het uit te leggen maar ik hoop voor je dat de 30% kans overwint! Maar betekent dat niet vanzelfsprekend dat je dan, voordat je kanker hebt gekregen, al de pijp uit bent?
Ik post ook niet veel meer. Toevallig vandaag en gisteren iets meer tijd dan normaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak meer in R&P. Gisteren wat, maar dat kwam meer door Hime.
We worden oud.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post ook niet veel meer. Toevallig vandaag en gisteren iets meer tijd dan normaal.
Tot de treinlichtjes montage gedoequote:
Of je hebt stiekem gewoon leukere dingen om te doenquote:
blijkbaar wel, misschien zijn er onderzoeken naar mij gedaan en is die kansberekening terrecht?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet onwetend. Ik val alleen de bewering van je kansberekening aan.
over een maand ben ik geen 20-er meerquote:
De gemiddelde leeftijd? En daarop baseren ze dan een bepaald percentage dat je kanker krijgt? Ik denk dat er nog een hoop interveniëerde variabelen zijn waardoor je als arts niet kunt zeggen wat de kans is dat iemand kanker krijgt. Natuurlijk heeft de een wel een verhoogde kans tov een ander, maar om er nu kansen aan te hangen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou toch maar even de wetenschapper uithangen? De gemiddelde leeftijd is al meegenomen in dat soort statistieken. Als je die variabele niet mee gaat nemen is het namelijk nog makkelijk want dan krijgt 100% van de mensen kanker. Het is geen vraag of je kanker krijgt maar wanneer je het krijgt. Veel mensen zijn inderdaad al overleden voor ze kanker krijgen.
Volgens mij ligt de wetenschappelijke berekening op voor prostaatkanker op 130 jarige leeftijd waar 90% of meer het moet krijgen.
Dat is het rotte van kanker iedereen gaat het krijgen en je kan er niks aan doen. De troost is dat de kans redelijk groot is dat je eerder de pijp uit bent.
Nee, dat wil ik toch echt zelf. Lekker met pieterpeuterige chipjes, lampjes etc knutselen. Cd er bij op en mijn lamp+loep en ik red me welquote:
Dat ben ik al niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over een maand ben ik geen 20-er meer
Volgens mijn vriend is 30-er zijn leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over een maand ben ik geen 20-er meer
Ik zal de fascinatie waarschijnlijk nooit begrijpen, maar ik vind het prachtig dat je iets hebt gevonden waar jij je zo op kunt stortenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik toch echt zelf. Lekker met pieterpeuterige chipjes, lampjes etc knutselen. Cd er bij op en mijn lamp+loep en ik red me wel
Waarom ik minder fok? Het is lang niet zo leuk meer. Vroegah was alles beter en zo
en nog nemen we je niet serieusquote:
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan makenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend is 30-er zijn leuk![]()
dat zegt hij natuurlijk alleen omdat hij jaloers is op mijn jeugd, maar ik doe net alsof ik hem geloof![]()
Ik snap ut welquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal de fascinatie waarschijnlijk nooit begrijpen, maar ik vind het prachtig dat je iets hebt gevonden waar jij je zo op kunt storten
Gelukkig neem ik mijn vrouw serieusquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nog nemen we je niet serieus
dat is wel, hoe ouder ik word, hoe meer mn mening gerespecteerd wordt
[..]
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan maken
mn vent heeft me al op mn 16e serieus genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je mag het mij wijsmaken hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef Ladylike het volgende:
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan maken
Met aids is dat dus niet zo want dat krijg je niet spontaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd? En daarop baseren ze dan een bepaald percentage dat je kanker krijgt? Ik denk dat er nog een hoop interveniëerde variabelen zijn waardoor je als arts niet kunt zeggen wat de kans is dat iemand kanker krijgt. Natuurlijk heeft de een wel een verhoogde kans tov een ander, maar om er nu kansen aan te hangen..
Dat laatste slaat nergens op. Ik weet wel hoe het ontstaat en je hebt een punt dat iedereen het krijgt maar dit is natuurlijk met elke dodelijke ziekte. Iedereen sterft aan een hartaanval, tenzij je voor die hartaanval al ergens anders aan bent overleden.
oh ja, ik heb wel een jongere vrouwquote:
Tof tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap ut wel
Heb het niet met treintjes maar wel met bouwen en schaalmodellen van boten en auto's enzo
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn levenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap ut wel
Heb het niet met treintjes maar wel met bouwen en schaalmodellen van boten en auto's enzo
JR?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn leven
En dat zelfs met de ov jaarkaart meegerekend
Iets met Hello Kitty volgens mijquote:
Vreemd genoeg moet ik die associatie ook elke keer maken als ik hun afkorting zie.quote:
als ik met de kleine Thomas kijk, verbaas ik me altijd over de detais in de sceneryquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn leven
En dat zelfs met de ov jaarkaart meegerekend
Dat is dan weer mijn vrouw. Met pasen hebben wij iig gekookte eieren in de vorm van dat beestje. Ook weer zo'n must buy actiequote:
Ik heb een biografie op mn nachtkastje liggen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Tof tochMijn concentratie is op het moment weer veel te veel op vakantie om ook nog maar iets echt geconcentreerd te kunnen doen
maar als die terug komt.. dan ben ik erg goed in het compleet vergeten van de hele wereld als ik een boek aan het lezen ben
heerlijk!
Mja, ik ben sowieso geen hondenliefhebber... ik heb er niks mee... ik ben een kattenmensquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietdat bedoel ik dus met bazen
Jammer dat je die ervaring hebt!
maar inderdaad, allergie is stom!
Normale werktijden hoorquote:
Mooi gesproken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke hond stinkt.
En elke hondenbezitter die denkt dat kutbeest te moeten kussen en knuffelen erbij![]()
.
Tijd voor neussprayquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet waarIk heb genoeg vrienden met honden en die stinken echt niet. En ook het huis stinkt echt niet naar hond als je daar binnen komt en ook je kleren stinken niet naar hond als je weer weg gaat..
Ik zit op 1,5K km in 5 maandenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nu op 18k km in 4 maanden. Over anderhalf jaar mag ik pas weer uitzoeken
Godtquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lees je in dan.
Prettige avondquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Nijns het volgende:
Mensen ik stap weer in mijn bolide (:') niet 0,00001% die van Aarti) tot morgen
AKA Godlike02. Ouwe rot op fok en volgens mij posten hij en ik al heel lang in dezelfde sc(s). SCs omdat het kreng steeds weer moest verhuizenquote:
Oh DAAR wil ik wel een pic van zienquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn vrouw. Met pasen hebben wij iig gekookte eieren in de vorm van dat beestje. Ook weer zo'n must buy actie
Dat is goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh DAAR wil ik wel een pic van zien![]()
Yo Pien, ken um niet maar hij lult iig niet onverstandig
de wattes?quote:
ben ik toch helemaal een kus vergetenquote:
Ik ben ik.... de rest staat in mijn posthist en foboquote:
Mart!quote:
De posts lopen terug maar we blijven hier toch nod rond zwervenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
AKA Godlike02. Ouwe rot op fok en volgens mij posten hij en ik al heel lang in dezelfde sc(s). SCs omdat het kreng steeds weer moest verhuizen
Die bestaat niet meer als zodanig. Er is er nu wel weer 1, maar dat is niet mee zoals vroeger. De singles reeks is denk ik zo even uit mijn blote hoofd (niet lastig als kaal iemand) in 3 subfora geweest omdat de modjes er niet mee om konden gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de wattes?
ik zit maar in een paar hoekjes... tijdgebrek enzo...ben niet zo snel
Ja, het afbouwen gaat traag maar dat komt nog wel. De 300+ posts per dag maanden aan een stuk door is iig niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
De posts lopen terug maar we blijven hier toch nod rond zwerven
Dat vraagt om een fobo hupjequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ik.... de rest staat in mijn posthist en fobo
Meer doelgerichte vragen zijn eventueel makkelijker te beantwoorden.
Dat is mijn reden wel, ik vnd de humor ver te zoeken op fok. Croupouque doet ook niet veel meer, BHFH topics zijn er niet. Kastanova valt in herhaling. Er zijn gewoon geen leuke rellen meer, zelfs die met SHE viel tegenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oude stijl dan gaarne.
Ik vind het nu minder leuk maar misschien ben ik gewoon ouder geworden.
1 dag zijn we samen flink los gegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het afbouwen gaat traag maar dat komt nog wel. De 300+ posts per dag maanden aan een stuk door is iig niet meer
schiet lekker opquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een biografie op mn nachtkastje liggen..
Ligt er al 2 maanden ofzo, ben op pagina 20 oid
Ik heb 2 keer 5 minuten gelezen geloof ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
ik ben in 1,5 dag wel door 700 pagina's heen
Ja, de singles fastchat dag was datquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 dag zijn we samen flink los gegaan.![]()
Beide 700+ posts geloof ik. Ik kan het aantal nog wel vinden denk ik.![]()
Moment.........
Je moet ermee spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo spannend is mijn fobo niet. Hij is ook vooral al jaren niet meer aangeraakt!
Dat is voor mij ook op een goede dag hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer 5 minuten gelezen geloof ik
Kan er idd de concentratie en de rust niet voor vinden
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de singles fastchat dag was datErgens in 2005 ofzo? Topics in een half uur vol en zo
En de rest maar klagen
quote:Top 30 posts per dag van Godlike02
Positie, datum, aantal posts
01. 2005-09-09 720
02. 2005-07-07 413
Ik weet bijna zeker dat dat iets anders was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ermee spelenis gezond
of was da nou wat anders?
Is ook zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend is 30-er zijn leuk![]()
dat zegt hij natuurlijk alleen omdat hij jaloers is op mijn jeugd, maar ik doe net alsof ik hem geloof![]()
De kleine er bij en je hebt er geen last meer van de volgende keer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de vaatwasser eens inruimen en het speelgoed van de kleine in zn kist donderen
De eerste sluiting van de reeks dus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Volgens mij was dat mede aanleiding voor conflict om de hele singles reeks in GC dicht te flikkeren.
Dat zou wel kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Volgens mij was dat mede aanleiding voor conflict om de hele singles reeks in GC dicht te flikkeren.
*Fobolurktquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ik.... de rest staat in mijn posthist en fobo
Meer doelgerichte vragen zijn eventueel makkelijker te beantwoorden.
Nee, de tweede al. De eerste was in R&Pquote:
De hoeveelste incarnatie heeft de Singles SC (o nee, het is geen SCquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de tweede al. De eerste was in R&P
Bijna!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hoeveelste incarnatie heeft de Singles SC (o nee, het is geen SC) ondertussen al? De vijfde?
.
Maar Re heeft hem ook al eens gesloten, en de huidige is weer sinds december vorig jaar of zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna!![]()
In R&P kreeg frenkie het op zijn heupen. Daarna zijn we liefdevol terug ontvangen door Cc onder een andere naam en een gedeelte vertrok naar US SC
Eigenlijk is de R&P SC de opvolger van de singlesreeks, maar er is nu een nieuwe naast gekomen. Maar daar post ik niet in, die is echt niet zo leuk als de vorigequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hoeveelste incarnatie heeft de Singles SC (o nee, het is geen SC) ondertussen al? De vijfde?
.
Mja, ik vind de R&P SC minder leuk dan vroeger, dus kom ik er eigenlijk niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk is de R&P SC de opvolger van de singlesreeks, maar er is nu een nieuwe naast gekomen. Maar daar post ik niet in, die is echt niet zo leuk als de vorige
Hoeveel er zijn geweest? geen idee, we werden steeds weer weggejaagd. De merge met de lounge (toen GC SC) was helemaal een triest idee toen
Ik volg het daar toch niet. Waarom er twee scs zijn is mij iig een raadsel. Er mag niet geslowchat worden in singles, maar ondertussenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Re heeft hem ook al eens gesloten, en de huidige is weer sinds december vorig jaar of zo.
Het is echt een 'wie heb jij gedatet, wanneer gaan we meeten? Hoi, goedemorgen.' Slowchat!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg het daar toch niet. Waarom er twee scs zijn is mij iig een raadsel. Er mag niet geslowchat worden in singles, maar ondertussen
Was niet een echte merge. Singles was zelfs al dicht geloof ik en enkele weken later volgde GCSC met heftige protesten. Conflict was inmiddels weg en ik was mod geworden op GC samen met Heatwave en .........? GCSC was echt een gesloten zooitje en daar is toen iemand gaan stoken. Het hele zoooitje is in FB ontploft waarna GCSC dicht moest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk is de R&P SC de opvolger van de singlesreeks, maar er is nu een nieuwe naast gekomen. Maar daar post ik niet in, die is echt niet zo leuk als de vorige
Hoeveel er zijn geweest? geen idee, we werden steeds weer weggejaagd. De merge met de lounge (toen GC SC) was helemaal een triest idee toen
Nou ja, de R&P SC komt gedeeltelijk door mij geloof ik, al liep die nog niet zo in het begin. Melismay , Cc en ik waren er in het begin, later kwam de oude garde ook weer langsquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik vind de R&P SC minder leuk dan vroeger, dus kom ik er eigenlijk niet meer.
Heel af en toe post ik nog mee in Singles. En verder heb ik de KSC natuurlijk.
Ironisch genoeg is een van de weinige SC's zonder plaatjes en nummering (R&P SC) die ik ken, juist een grotere kliek geworden dan al die andere SC"squote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was niet een echte merge. Singles was zelfs al dicht geloof ik en enkele weken later volgde GCSC met heftige protesten. Conflict was inmiddels weg en ik was mod geworden op GC samen met Heatwave en .........? GCSC was echt een gesloten zooitje en daar is toen iemand gaan stoken. Het hele zoooitje is in FB ontploft waarna GCSC dicht moest.
NIeuwe naam nieuwe kansen, geen nummering en geen plaatjes OP waren de maatregelen.
Het standaard pakket tegen kliekjes zal ik maar zeggen.
Ik heb ook nog aan de wieg gestaan van de R&P SC. Ik weet nog dat Cc het wel wilde proberen, maar Frenkie was tegen. Ik en een paar anderen (jij ook volgens mij?) hebben toen zo op ze in gepraat, dat ze het een kans gaven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de R&P SC komt gedeeltelijk door mij geloof ik, al liep die nog niet zo in het begin. Melismay , Cc en ik waren er in het begin, later kwam de oude garde ook weer langs
Het is ook geen slowchat, maar een speedchatquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Die huidige singles reeks heb ik ook geprobeerd in te posten... maar 't ging me wat te snel
Het kwam ook omdat HW maar begon dat we daar moesten posten (ik postte er toch al). Maar de rest was (en is) nog steeds een kliek. Niet boeiend, maar goed. Waarom er zo hard tegen kliekjes wordt getrapt is ook nog zo'n fokvraag. Kijk eens naar de oldbies die op alles wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was niet een echte merge. Singles was zelfs al dicht geloof ik en enkele weken later volgde GCSC met heftige protesten. Conflict was inmiddels weg en ik was mod geworden op GC samen met Heatwave en .........? GCSC was echt een gesloten zooitje en daar is toen iemand gaan stoken. Het hele zoooitje is in FB ontploft waarna GCSC dicht moest.
NIeuwe naam nieuwe kansen, geen nummering en geen plaatjes OP waren de maatregelen.
Het standaard pakket tegen kliekjes zal ik maar zeggen.
Elke SC gaat een kliek worden daar ontkom je niet aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is een van de weinige SC's zonder plaatjes en nummering (R&P SC) die ik ken, juist een grotere kliek geworden dan al die andere SC"s.
Q. is tof!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke SC gaat een kliek worden daar ontkom je niet aan.
R&PSC kan tot mijn grote ergenis inderdaad ook een grote kliek zijn en ze zijn niet op hun mondje gevallen. Maar ik ken niemand persoonlijk (ik doe niet aan daten en meeten) maar er zijn er toch een paar daar die ik wel heel goed kan waarderen zoals Litpho, Plato, Q (vanwege zijn ironie en zelfspot).
Dat klopt. Ik post er zelf weinig omdat het een ons kent ons irl verhaal is geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is een van de weinige SC's zonder plaatjes en nummering (R&P SC) die ik ken, juist een grotere kliek geworden dan al die andere SC"s.
Singles was dan ook wel een van de hardste scs om in te posten als buitenstaander. Dat ging er soms hard aan toe.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke SC gaat een kliek worden daar ontkom je niet aan.
R&PSC kan tot mijn grote ergenis inderdaad ook een grote kliek zijn en ze zijn niet op hun mondje gevallen. Maar ik ken niemand persoonlijk (ik doe niet aan daten en meeten) maar er zijn er toch een paar daar die ik wel heel goed kan waarderen zoals Litpho, Plato, Q (vanwege zijn ironie en zelfspot).
Ik word ook wel eens genegeerd maar ik kan beloven dat het geen opzet is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Q. is tof!
Maar ik weet nog dat ik vorig jaar op vakantie ging. Voor mijn vakantie postte ik vrolijk mee en postte men vrolijk terug. Toen ik een ruime week later terug kwam, werd ik volkomen genegeerd en leek het een geslotener clubje dan daarvoor.
Ha, Ninja 2.quote:
Waarom niet? Goede reeks toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |