Jazekers,dus ik ga nu even punten scoren door een kjkje in de keuken te nemen.quote:
Of maak ik het nu te aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wel goed blijven eten! Want als je dat niet doet, dan... dan... dan... ga ik je volproppen met brood met DaAardbeien.
MPG is ook zo ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik vreet me een ongeluk en kom ook niet aan. Kilo of 5 erbij (nog eens, er is al 5 bij) kan absoluut geen kwaad.. 10 is ook he-le-maal geen probleem.
DaAardbeien?quote:
DaAardbeienquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wel goed blijven eten! Want als je dat niet doet, dan... dan... dan... ga ik je volproppen met brood met DaAardbeien.
DaAardbeien jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaAardbeien?
Ik heb net aardbeien op, lekker!
En als ik nou inj plaats van jou MPG ga volproppen met DaAardbeien, wordt het dan al minder aantrekkelijk?quote:
Zullen we een dikke-tieten-weinig-eten clubje oprichten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG is ook zo ja!
Broodmager en eet als een weeshuis
En ik eet niks en mij kun je rollen
*handjes uitsteekt* hebbe hebbe hebbequote:
Nu wil Pheno foto's zien... wedden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zullen we een dikke-tieten-weinig-eten clubje oprichten?(ok, je kan me nog niet rollen, maar toch)
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik nou inj plaats van jou MPG ga volproppen met DaAardbeien, wordt het dan al minder aantrekkelijk?
Dan draai ik het om: als jij netjes blijft eten, prop ik zowel MPG als jou nog een keer vol met DaAardbeien!quote:
Is dit een verkapte 'ik-ook'? Foto's zijn alleen voor clubleden, heb jij ook dikke tieten? Instromen vanaf cup Dquote:
Mag ik dan hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze nu nog niet... maar binnenkort toch maar weer een doosje kopen.
Idem hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik vreet me een ongeluk en kom ook niet aan. Kilo of 5 erbij (nog eens, er is al 5 bij) kan absoluut geen kwaad.. 10 is ook he-le-maal geen probleem.
* DaMart noteert: meloenen kopen bij weekboodschappen, en dan infiltreren bij clubquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik-ook'? Foto's zijn alleen voor clubleden, heb jij ook dikke tieten? Instromen vanaf cup D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |