Ik eet mijn sandwiches dan ook op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal niet zo lekker zitten
veel te weinigquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar heb ik vanaf hier geen kijk op eerlijk gezegd.
Heyquote:
Ik ook, soms is het wel handig maar over het algemeen niet..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb 'iets' meer dan een handvol helaas
Neuh, is wel bestquote:
Prima, de 'nieuwe' houdt het alweer een maandje vol. Ben benieuwd wat ervan komt verder, al moet ik nog niet heel veel verwachten denk ik. Of misschien ook wel, stiekem dan.... enfin.. vermaak me weer prima heden ten dage.quote:
Meer eten om af te vallen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, is wel best
ik moet eigenlijk meer eten, want ik moet afvallen, maar dat gaat zo niet
Ja..quote:
Jup, als je te weinig eet, staat je lichaam in de overleefstand en slaat gewoon alles op.quote:
Dan maakt het dus niet uit dat ik telkens langs de schaal met paaseitjes loop en mijn hand de schaal weer leger maaktquote:
Helaas, dat gaat dan weer niet opquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niet uit dat ik telkens langs de schaal met paaseitjes loop en mijn hand de schaal weer leger maakt.
En ik vreet me een ongeluk en kom ook niet aan. Kilo of 5 erbij (nog eens, er is al 5 bij) kan absoluut geen kwaad.. 10 is ook he-le-maal geen probleem.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup, als je te weinig eet, staat je lichaam in de overleefstand en slaat gewoon alles op.
Gewoon netjes drie maaltijden op een dag en Muck is hard onderweg naar normaal
das mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, de 'nieuwe' houdt het alweer een maandje vol. Ben benieuwd wat ervan komt verder, al moet ik nog niet heel veel verwachten denk ik. Of misschien ook wel, stiekem dan.... enfin.. vermaak me weer prima heden ten dage.
Ja, wel goed blijven eten! Want als je dat niet doet, dan... dan... dan... ga ik je volproppen met brood met DaAardbeienquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup, als je te weinig eet, staat je lichaam in de overleefstand en slaat gewoon alles op.
Gewoon netjes drie maaltijden op een dag en Muck is hard onderweg naar normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |