Ik heb nu vrij, dus deze week zal ik wel wat vaker te zien zijn. Of niet, ik moet nog 15 treinstelletjes van lichtjes voorzienquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij sowieso niet meer veel op fok?
Niet dat ik je volg ofzoik zie je naam gewoon minder vaak ergens
Ik ben niet onwetend. Ik val alleen de bewering van je kansberekening aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
maar dat is onwetendheid, kun je niemand kwalijk nemen
Wordt je weer gedwongen ja?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu vrij, dus deze week zal ik wel wat vaker te zien zijn. Of niet, ik moet nog 15 treinstelletjes van lichtjes voorzien
Tot wat ?quote:
Nou toch maar even de wetenschapper uithangen? De gemiddelde leeftijd is al meegenomen in dat soort statistieken. Als je die variabele niet mee gaat nemen is het namelijk nog makkelijk want dan krijgt 100% van de mensen kanker. Het is geen vraag of je kanker krijgt maar wanneer je het krijgt. Veel mensen zijn inderdaad al overleden voor ze kanker krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem alles maar in de mond wat in me naar boven komt. Geen goede eigenschap misschien, maar zo is het nu eenmaal.
Apart dat een arts, die neem ik aan toch ook enorm veel statistiek en methodeleer heeft gehad, zo'n uitspraak doet. Verder heb ik even geen zin om de wetenschapper uit te hangen en het uit te leggen maar ik hoop voor je dat de 30% kans overwint! Maar betekent dat niet vanzelfsprekend dat je dan, voordat je kanker hebt gekregen, al de pijp uit bent?
Ik post ook niet veel meer. Toevallig vandaag en gisteren iets meer tijd dan normaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak meer in R&P. Gisteren wat, maar dat kwam meer door Hime.
We worden oud.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post ook niet veel meer. Toevallig vandaag en gisteren iets meer tijd dan normaal.
Tot de treinlichtjes montage gedoequote:
Of je hebt stiekem gewoon leukere dingen om te doenquote:
blijkbaar wel, misschien zijn er onderzoeken naar mij gedaan en is die kansberekening terrecht?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet onwetend. Ik val alleen de bewering van je kansberekening aan.
over een maand ben ik geen 20-er meerquote:
De gemiddelde leeftijd? En daarop baseren ze dan een bepaald percentage dat je kanker krijgt? Ik denk dat er nog een hoop interveniëerde variabelen zijn waardoor je als arts niet kunt zeggen wat de kans is dat iemand kanker krijgt. Natuurlijk heeft de een wel een verhoogde kans tov een ander, maar om er nu kansen aan te hangen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou toch maar even de wetenschapper uithangen? De gemiddelde leeftijd is al meegenomen in dat soort statistieken. Als je die variabele niet mee gaat nemen is het namelijk nog makkelijk want dan krijgt 100% van de mensen kanker. Het is geen vraag of je kanker krijgt maar wanneer je het krijgt. Veel mensen zijn inderdaad al overleden voor ze kanker krijgen.
Volgens mij ligt de wetenschappelijke berekening op voor prostaatkanker op 130 jarige leeftijd waar 90% of meer het moet krijgen.
Dat is het rotte van kanker iedereen gaat het krijgen en je kan er niks aan doen. De troost is dat de kans redelijk groot is dat je eerder de pijp uit bent.
Nee, dat wil ik toch echt zelf. Lekker met pieterpeuterige chipjes, lampjes etc knutselen. Cd er bij op en mijn lamp+loep en ik red me welquote:
Dat ben ik al niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over een maand ben ik geen 20-er meer
Volgens mijn vriend is 30-er zijn leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over een maand ben ik geen 20-er meer
Ik zal de fascinatie waarschijnlijk nooit begrijpen, maar ik vind het prachtig dat je iets hebt gevonden waar jij je zo op kunt stortenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik toch echt zelf. Lekker met pieterpeuterige chipjes, lampjes etc knutselen. Cd er bij op en mijn lamp+loep en ik red me wel
Waarom ik minder fok? Het is lang niet zo leuk meer. Vroegah was alles beter en zo
en nog nemen we je niet serieusquote:
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan makenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend is 30-er zijn leuk![]()
dat zegt hij natuurlijk alleen omdat hij jaloers is op mijn jeugd, maar ik doe net alsof ik hem geloof![]()
Ik snap ut welquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal de fascinatie waarschijnlijk nooit begrijpen, maar ik vind het prachtig dat je iets hebt gevonden waar jij je zo op kunt storten
Gelukkig neem ik mijn vrouw serieusquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nog nemen we je niet serieus
dat is wel, hoe ouder ik word, hoe meer mn mening gerespecteerd wordt
[..]
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan maken
mn vent heeft me al op mn 16e serieus genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je mag het mij wijsmaken hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef Ladylike het volgende:
ik heb geen jongere vriend die ik dat wijs kan maken
Met aids is dat dus niet zo want dat krijg je niet spontaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd? En daarop baseren ze dan een bepaald percentage dat je kanker krijgt? Ik denk dat er nog een hoop interveniëerde variabelen zijn waardoor je als arts niet kunt zeggen wat de kans is dat iemand kanker krijgt. Natuurlijk heeft de een wel een verhoogde kans tov een ander, maar om er nu kansen aan te hangen..
Dat laatste slaat nergens op. Ik weet wel hoe het ontstaat en je hebt een punt dat iedereen het krijgt maar dit is natuurlijk met elke dodelijke ziekte. Iedereen sterft aan een hartaanval, tenzij je voor die hartaanval al ergens anders aan bent overleden.
oh ja, ik heb wel een jongere vrouwquote:
Tof tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap ut wel
Heb het niet met treintjes maar wel met bouwen en schaalmodellen van boten en auto's enzo
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn levenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap ut wel
Heb het niet met treintjes maar wel met bouwen en schaalmodellen van boten en auto's enzo
JR?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn leven
En dat zelfs met de ov jaarkaart meegerekend
Iets met Hello Kitty volgens mijquote:
Vreemd genoeg moet ik die associatie ook elke keer maken als ik hun afkorting zie.quote:
als ik met de kleine Thomas kijk, verbaas ik me altijd over de detais in de sceneryquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , ik vind de scenery er om heen ook leuker, maar japanse treinen zijn zo ubertof. Wat Fles heeft met al het OV heb ik met JR en consorten. Ik heb denk ik ook meer kms in japan gemaakt in de 5 weken dat ik er nu ben geweest dan met het hele ov hier in mijn leven
En dat zelfs met de ov jaarkaart meegerekend
Dat is dan weer mijn vrouw. Met pasen hebben wij iig gekookte eieren in de vorm van dat beestje. Ook weer zo'n must buy actiequote:
Ik heb een biografie op mn nachtkastje liggen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Tof tochMijn concentratie is op het moment weer veel te veel op vakantie om ook nog maar iets echt geconcentreerd te kunnen doen
maar als die terug komt.. dan ben ik erg goed in het compleet vergeten van de hele wereld als ik een boek aan het lezen ben
heerlijk!
Mja, ik ben sowieso geen hondenliefhebber... ik heb er niks mee... ik ben een kattenmensquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietdat bedoel ik dus met bazen
Jammer dat je die ervaring hebt!
maar inderdaad, allergie is stom!
Normale werktijden hoorquote:
Mooi gesproken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke hond stinkt.
En elke hondenbezitter die denkt dat kutbeest te moeten kussen en knuffelen erbij![]()
.
Tijd voor neussprayquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet waarIk heb genoeg vrienden met honden en die stinken echt niet. En ook het huis stinkt echt niet naar hond als je daar binnen komt en ook je kleren stinken niet naar hond als je weer weg gaat..
Ik zit op 1,5K km in 5 maandenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nu op 18k km in 4 maanden. Over anderhalf jaar mag ik pas weer uitzoeken
Godtquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lees je in dan.
Er zijn zelfs mensen (met name vrouwen met borstkanker) dat het 99% zeker is en waar preventief borsten worden verwijderd.
Prettige avondquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Nijns het volgende:
Mensen ik stap weer in mijn bolide (:') niet 0,00001% die van Aarti) tot morgen
AKA Godlike02. Ouwe rot op fok en volgens mij posten hij en ik al heel lang in dezelfde sc(s). SCs omdat het kreng steeds weer moest verhuizenquote:
Oh DAAR wil ik wel een pic van zienquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn vrouw. Met pasen hebben wij iig gekookte eieren in de vorm van dat beestje. Ook weer zo'n must buy actie
Dat is goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh DAAR wil ik wel een pic van zien![]()
Yo Pien, ken um niet maar hij lult iig niet onverstandig
de wattes?quote:
ben ik toch helemaal een kus vergetenquote:
Ik ben ik.... de rest staat in mijn posthist en foboquote:
Mart!quote:
De posts lopen terug maar we blijven hier toch nod rond zwervenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
AKA Godlike02. Ouwe rot op fok en volgens mij posten hij en ik al heel lang in dezelfde sc(s). SCs omdat het kreng steeds weer moest verhuizen
Die bestaat niet meer als zodanig. Er is er nu wel weer 1, maar dat is niet mee zoals vroeger. De singles reeks is denk ik zo even uit mijn blote hoofd (niet lastig als kaal iemand) in 3 subfora geweest omdat de modjes er niet mee om konden gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de wattes?
ik zit maar in een paar hoekjes... tijdgebrek enzo...ben niet zo snel
Ja, het afbouwen gaat traag maar dat komt nog wel. De 300+ posts per dag maanden aan een stuk door is iig niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
De posts lopen terug maar we blijven hier toch nod rond zwerven
Dat vraagt om een fobo hupjequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ik.... de rest staat in mijn posthist en fobo
Meer doelgerichte vragen zijn eventueel makkelijker te beantwoorden.
Dat is mijn reden wel, ik vnd de humor ver te zoeken op fok. Croupouque doet ook niet veel meer, BHFH topics zijn er niet. Kastanova valt in herhaling. Er zijn gewoon geen leuke rellen meer, zelfs die met SHE viel tegenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oude stijl dan gaarne.
Ik vind het nu minder leuk maar misschien ben ik gewoon ouder geworden.
1 dag zijn we samen flink los gegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het afbouwen gaat traag maar dat komt nog wel. De 300+ posts per dag maanden aan een stuk door is iig niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |