quote:
love of my lifequote:
Wat isser?quote:
Ik moet zo lachen om jouw enthousiasme altijd..quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:52 schreef Leanne het volgende:
hiiihhiihhhhiihhhhh
tietenclub
tietenclub
ik zit bij de tietenclub
tietenclub
tietenclub
de super vette tietenclub![]()
quote:
Ok. Neuken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Lieve mensen, omdat ik het eigenlijk nog met niemand mag delen hier maar het wel kwijt moet: ik ben blij...!!!
quote:
Je krijgt een puppie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Lieve mensen, omdat ik het eigenlijk nog met niemand mag delen hier maar het wel kwijt moet: ik ben blij...!!!
liefquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!quote:
Dat is bijna nog leuker dan een puppiequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!![]()
Haha, een pup is ook joepie! Dankje!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is bijna nog leuker dan een puppieFeli!
Hooray for boobiesquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nope. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel ook wat slechter, er moeten mensen uit enzo. Mijn contract loopt eind juni af dus daar had ik wel wat buikpijn van. (omdat ze praktisch iedereen er aan het einde van hun contract uit doen) maaaaaaar: ik mag blijven!!![]()
Ik denkt niet dat mijn redelijk aanwezige bos hout hiervoor heeft gezorgd maar toch: bedankt!quote:
Dat hoop ik ook niet, eerder je goed geleverde werk mag ik aannemenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denkt niet dat mijn redelijk aanwezige bos hout hiervoor heeft gezorgd maar toch: bedankt!
Dat is het wel ja, zeggen zequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, eerder je goed geleverde werk mag ik aannemen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |