Jij bent gek. Puppiesquote:
Ik ben niet gek, ik vind puppies gewoon stom. Want dat worden honden. En honden bijten in je hand als ze de boterham voor de eenden jatten, ze stinken en ze bezorgen me allergische reactie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent gek. Puppies![]()
Sommige bazen van puppies
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik vind puppies gewoon stom. Want dat worden honden. En honden bijten in je hand als ze de boterham voor de eenden jatten, ze stinken en ze bezorgen me allergische reactie....
Katten daarentegen zijn.
Alleen jammer van de allergie.
Goeie reis!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
En hoewel MPG zich waarschijnlijk niet kan vinden in het tijdstip, ga ik eens richting trein!
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
Ik hou niet zo van katten
Van de meeste dieren eigenlijk niet maar dat komt omdat ik een bang watje ben
Een kat in een potje? Waarom..?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?
dat was een zielige hoaxquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn kat zit nu in een potje, dus die doet niks meer. Aaien?
Verrekte ambtenaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
En hoewel MPG zich waarschijnlijk niet kan vinden in het tijdstip, ga ik eens richting trein!
Elke hond stinkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een hond goed verzorgt en getraind wordt stinkt en bijt hij nietdat bedoel ik dus met bazen
Jammer dat je die ervaring hebt!
maar inderdaad, allergie is stom!
Ze is doodquote:
Maar dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke hond stinkt.
En elke hondenbezitter die denkt dat kutbeest te moeten kussen en knuffelen erbij![]()
.
zeldzaam, maar het bestaat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet waarIk heb genoeg vrienden met honden en die stinken echt niet. En ook het huis stinkt echt niet naar hond als je daar binnen komt en ook je kleren stinken niet naar hond als je weer weg gaat..
Dankje! Misschien kan ik dan ook ooit zo'n mooie auto kopen als jij..!quote:
En toen deed je haar in een potje..?quote:
Toen werd ze gecremeerd en nu zit ze in een urnquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
En toen deed je haar in een potje..?![]()
Is dat niet..heel erg vies??
Oooowww, dat is wel mooi ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Toen werd ze gecremeerd en nu zit ze in een urnik vind dat niet vies nee
[ afbeelding ] deze, maar zonder dat pootje en in zilver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |