quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aldus Bart in FOK!radio.
- bart gaat er zelf ook in
- ruud uit BB1 ook
Dat wordt leuk.
Evolueerde. Wandelende Darwinaward.quote:
Ja, deed ik, hij wordt geen kandidaatquote:
quote:
Misschien is Ted ook aanwezigquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben eens benieuwd met wie Danny daar allemaal komt te zitten.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
Zonder Jan is Yolanthe natuurlijk 'poot'loos. En in dat geval heb ik geen enkel bezwaarquote:nou danny! bereid je maar vast voor op een feestmaal dat ik voor je ga bedenken. Hoop niet dat je er bezwaar tegen hebt om pootloze levende wezens naar binnen te smikkelen want dat is wat je je dagen in de bunker gaat eten!
held van de dagquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
een she associatie krijg ik hierbijquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.quote:
Arme Jan!quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
En Danny ertussenin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.
Alleen komt Danny wel z'n afspraken naquote:
Danny in een Dita von Teese pose?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen komt Danny wel z'n afspraken na
Puik!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
Nu Yvonne nog erin.
En Paul graag er permanent erin.
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef beequeen het volgende:
Nah, Danny mag gezellig naast Rachel liggen.
Taperecorderquote:
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.
pr stunt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!quote:
Dus dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 07-04-2009 10:06:56 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!
Dat is één persoon, Rachel is zijn/haar drag-name. Uit de Gouden Kooi.quote:
Dat is één en dezelfde persoon. Check mijn spoiler, het is de linker.quote:
Trust me, dat wil je niet weten. Toch wel?quote:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Helemaal mee eens. Daarom denk ik ook dat het een fabeltje is van Ricardo.
mja, dat soort figuren vind ik altijd een beetje aandachttrekkertjes. maar goed, ik ken 'm verder niet dus ga me er op voorhand niet druk over maken. Vraag me wel altijd af, ook op tv, waarom ze zulke figuren erin zetten. Waarschijnlijk omdat ze denken dat dat 'spraakmakend' is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dat zou je denken. Toch heeft Bram R/R benaderd via Hyves.
BTW: als Ricardo is hij ook rete irritant. Daar heeft hij geen make-up voor nodig. Hoe dááán.
Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?
Ik zou me eerder zorgen maken of ie zijn stijfje bij zich houdt ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
Ruud vind ik overigens wel tof(als-ie z'n handjes maar thuishoudt
)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:33 schreef Stefan het volgende:
Gezien de geschiedenis van Ruud wordt t een rukbunker.
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Gert het volgende:
Alsa we het dan toch over een afspiegeling van de samenleving hebben : ik gun Danny wel een Natasia. Of andersom.
Ik vind haar ene hele goede afspiegeling van de bevolking in haar woonplaats.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
Een samenleving kent nou eenmaal asociale elementen, Natasia kan prima als exponent daarvan dienen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, er komt dus ook een irritante relnicht in de kickoff. Eens met Danny dat de bunker bedoeld was als back2basic en niet als een volgende freakshow.
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.
wat een heldin!
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
ik opteer voor een nekschotquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
Het heeft alles te maken met de bunker. De drie dagen KickOff zijn een voorbode voor wat komen gaat, reclame, een enkeiler. Als de enkeiler een freakshow wordt dan verwachten mensen ook een freakshow in de 25 dagen erna. Bart wil back 2 basic, dus moet de KO dat ook zijn. In het voorprogramma van Mettilica programmeer je ook geen Wolter Kroes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
Waarschijnlijk waren dr kinderen beter af zonder Natasia, dus wat dat betreft is ze idd een goede moederquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
Dat voorlezen heb ik altijd een sadistische actie gevondenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Danny het volgende:
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.
Maar dat zullen Bart en Bram vast en zeker gedaan hebben en als ze er inderdaad een travestiet bij willen zetten zal dat vast met een reden zijn.
Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.
Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.
Die crackhoer heeft helemaal niks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haarquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
vette actie van Wilgoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die crackhoer heeft helemaal miks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haar
zuurverdiende ¤ 40.000,-. Nananana![]()
![]()
Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?
Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken, behalve dan mensen in een donkere bunker die opdrachten doen die ook al 100x door andere realityshows en wie is de mol etc zijn gedaan.
Ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken. Het lijkt erop dat het helemaal niet zo revolutionair zal zijn als ik eerst dacht. In het fimpje sprak men van geen licht en geen eten, en nu blijkt dat dus een minimum aan eten en altijd licht te zijn. (nooit complete duisternis)quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.
Ja, kiezen tussen macaroni en nasi wordt het als ik bart en bram zo bezig hoor. Dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet betalen om ze jouw favorite bamimenu te laten eten? En minimum aan water en licht is er sowieso.quote:De gimmick is dat de kijker kan meebeslissen over licht, water en eten enzo.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die kick-off wel, als PR-middel.
Ruud en Bart; de gedoodverfde winnaar en de winnaar van BB1, herenigd op de streams levert al een leuk persbericht op en vestigt de aandacht op The Bunker en maakt denk ik nieuwsgierig naar de rest van het programma. En dan nog een paar zgn. kopstukken erin, maakt die nieuwsgierigheid naar het vervolg enkel groter.
Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.
punt is meer dat als je nu travestieten erin gaat zetten die zichzelf enorm op de voorgrond drukken je daar bij volgende edities overheen moet wil je de kijkers blijven boeien. In dat opzicht is het dan dus verstandiger om niet in de kickoff al meteen mensen erin te zetten die een DGK sfeer neerzetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...
En waarom ga je er sowieso al vanuit dat het daarna enkel kan tegenvallen? Omdat er geen Ruud meer in zit?
Weet jij veel of de nieuwe Ruud straks opstaat in die bunker. Daarbij kun je je in 3 weken tijd prima profileren.
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat het een freakshow wordt. Dat was in beginsel al helemaal niet het plan (juist niet) en ik kan me niet voorstellen dat Bart en Bram daar nu opeens wel helemaal warm voor lopen.
En saai? Met Ruud? Dakennie!
Zo spektaculair was Ruud niet tijdens BB. Het waren vooral de soundbites en t typetje door Paul de Leeuw. En tv waren de samenvattingen die t leuk maakten.quote:
Prove me wrong!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.
je wordt bedankt *mok+pruil*
Yolanthequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we hebben nu in de kickoff-bunker dus
Bart, iemand die eigenlijk liever achter de camera staat
Danny, die eigenlijk liever achter zn pc zit
Ruud, die alles aangrijpt om op tv te komen
Krijgen we ook nog lekkere wijven?
en vergeet niet dat ze heel vaak heeft gevraagd of men wel wist hoeveel games jarno (?) voor zijn verjaardag heeft gekregenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.
Rightquote:
Ik heb anders altijd kunnen lachen om je blogs, vooral de reacties van users waar jij dan weer op reageerde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.
je wordt bedankt *mok+pruil*
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.
wat een heldin!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Voor eens en voor altijd naar Fabeltjesland vertrokken, het gerucht dat Ricardo bij The Kick Off komt:
[..]
Je gelooft Bram niet maar Bart wel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toe.
Klopt.quote:
Dat is een belediging voor de bard.quote:
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maanvis, gaat jouw fantasie echt niet verder dan een menu van maden en wormen?
Gun één iemand een bed en de rest de grond.
Gun één iemand een lekker maal en de rest droog brood.
Et cetera.
En dan maar kijken hoe dat de onderlinge verhoudingen bepaalt.
Dat moet toch juist als er per nacht maar 1 bed gegund wordt??quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven.
Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelen.
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmigerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.
Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef Maanvis het volgende:
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmiger.
Het moet iig een uitdaging zijn die mensen op kan breken in 25 dagen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?
het moet iig extreem genoeg zijn om spanningen tussen de bunkerbewoners te kunnen veroorzaken in een korte periode. Dat kun je doen door extreme karakters in de bunker te zetten, door het extern aan te sturen (DGK), maar ook door ze extreme keuzes te laten maken gedurende hun verblijf in de bunker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
Nouja, dat zal de uitdaging zijn voor Enjoymedia. Het moet leuk zijn om naar te kijken maar t mag niet te extreem en niet te saai. Dus er moet ook wat liefde en softfocus seks in.
drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te worden
geen van beiden. ze gaan me zeggen dat ze me heel erg gaan missen en dat ze blij zijn dat ze dan bij mamma in bed kunnen slapenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
Danny, smeken jouw kinderen je om te blijven of hebben ze zoiets van "PARTY TIME!" ?
Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijven
Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?
Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?
Da's omdat Natasia een mislukt wezen is die beter geaborteerd had kunnen worden. Had ze ook maar één keer in al die tijd laten blijken dat ze daadwerkelijk geeft om haar kinderen en ze niet als last ziet was er niets aan de hand geweest. Maar ze zat daar om aan zichzelf te denken. Dat heeft ze heel vaak gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?
Ik vind het erg gemakkelijk om Natasia een kogel toe te wensen en haar corrupte en stelende vriendje geweldig te noemen.
Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
één van je beste opmerkingen tot nu toequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
kortom, natasia moet gewoon in de bunker.
sensatie alom!
Ben bang dat ze het nog zou dóen ook, als ze gevraagd wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
Toch nog even....Jade deed in 2002 voor de eerste keer mee aan BB. Haar kinderen zijn nu 5 en 4 jaar. Toen had ze nog geen kinderen. BB Celebs was in 2007, toen dus wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.
Thanx but no thanx.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
Het was toch 25 dagen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te worden
De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,quote:
Ah, dat wist ik niet, thanx.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen komt Danny wel z'n afspraken na
Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.quote:
Als Danny het maar begrijptquote:Op zondag 12 april 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.
quote:
Nou, ik gunde het haar wel hoor, naar wijf.quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ik vond Natasia ook een graftrol, maar zoiets gun ik toch niemand.
Whiiii, een ontvoering.quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Danny gaat er zeker in! Anders komen we hem persoonlijk halen... met een Hummer![]()
in dat geval zeg ik bij deze afquote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Danny gaat er zeker in! Anders komen we hem persoonlijk halen... met een Hummer![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Whehehe.quote:
voor de duidelijkheid; ik eet alleen normaal voedsel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets beloven! Bij het idee alleen ga ik al over mijn nek
Kun je 3 dagen zonder eten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid; ik eet alleen normaal voedsel.
Dus pizza, patat, biefstuk. Jeweetwel; normaal voer
spruitjes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, kan me ook gewoon niet voorstellen dat mensen zich over laten halen om die smerige maden of wormen te eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten want ik vreet geen maden e.d.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:
ze zijn niet smerig, het idee is smerig. en voor 10000E of aandacht (ihgv Danny) zal dat gewoon moeten gebeuren. Niemand is verplicht om maden of wormen te eten. Honger lijden is ook een keuze.
Dus vandaar de vraag aan Danny: Kun je 3 dagen zonder eten?
wat begrijp je niet aan 'normaal voer'? Natuurlijk niet.quote:
Vantevoren flink eten dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten want ik vreet geen maden e.d.
dat is net zo ranzig als madenquote:
The Lost Boys !quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
'You're eating maggots Michael...'
(film trivia!)
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...quote:
Je gaat FOK! vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?quote:
Nja, dat vind ik wel het leuke van real life tv, je zet een aantal totaal niet bij elkaar passende figuren bij elkaar en zo ontstaan er situaties die leuke tv opleveren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
Ik vraag het me nog steeds af.
Om straks vertroeteld te worden in [FB]:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...
is WAT echt waar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef static het volgende:
Is dit echt waar?
Edit: nee, heb niet het hele topic doorgelezen.
Tel je zegeningen, Huub zal er niet zijn, die is nog drie tandjes agressiever dan Ribas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tel je zegeningen, Huub zal er niet zijn, die is nog drie tandjes agressiever dan Ribas.
Hoi Bartquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.
Ik heb die ene (nee niet jij) anderhalf jaar bekeken, 't viel heul niet meequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Nou heb ik Huub ten tijde van DGK redelijk gevolgd, dus weet ik dat hij een relkabouter is, maar van Ribas had ik tot drie dagen geleden nog nooit gehoord. De youtube filmpjes spreken dan niet in zijn voordeel en hij komt hersenlozer en agressiever over dan zelfs Brian (en dat wil wat zeggen), maar dat is dus gebaseerd op 2 youtube filmpjes van 3 minuten. Niet een erg sterke basis voor een representatieve karakterschets.
een interview van twintig minuten is overigens ook niet erg representatiefquote:
Heb je punten nodig ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
een interview van twintig minuten is overigens ook niet erg representatief
Of je trof 'm toevallig op z'n bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je punten nodig ofzo![]()
Nou vooruit, je hebt er weer een.
Ik vond Ribas tijdens CBML ook een enorme eikel, maar voor, tijdens en na het interview as hij juist heel relaxed. Eigenlijk net of de redactie zijn zwakste momenten heeft uitgezonden![]()
Dat dus. Is beeldmateriaal ook te downloaden zoals FOK! televisie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Danny het volgende:
[..]
is WAT echt waar?
Ik ga vrijdag de bunker in als dat is wat je bedoelt?
jezelf zeker niet laten onder sneeuwen, gewoon haantjes gedrag vertonen dan druipt dat joch wel afquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
ik moet alleen kleding meenemen en één persoonlijk item. shirtjes niet in hele felle kleuren of kleine streepjes. that's it. dus ik neem een spijkerbroek mee, twee trainingsbroeken, een paar shirtjes en ondergoed/sokken en een foto van vrouw + kidsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Danny je wist nog niets over kleding, spullen meenemen.
Dit lijstje zag ik in Bobby's topic.
- Twee blauwe spijkerbroeken
- Twee stevige/warme truien zonder opdruk
- Vier t-shirts of polo’s zonder opdruk zwart of groen
- Een pet of muts zonder opdruk
- Een sjaal zonder motief
- Vier paar ondergoed en evt vier bh’s; alles wit of zwart
- Drie paar (dikke) sokken
- Twee paar schoenen zonder hakken*
- Een tandenborstel
- Make-up poeder
- De pil, maandverband of tampons. ( graag recept van medicijnen die jullie gebruiken)
- Je favoriete cd
Neem kleding en voorwerpen mee die je verder nog denkt nodig te hebben.
Die mag je niet meenemen in de Bunker, maar eventueel kan de kijker iets persoonlijks aan je gunnen.
Zorg dat je goed voorbereid bent. We zetten al je persoonlijke spullen op de site, dus kom niet aan met vibo’s en dergelijke.
Heren: als extra: óf een tijdschrift (max 100 pagina’s) , óf een potje gel
Dames: als extra: óf een tijdschrift (max 100 pagina’s) , óf een mascara
Ah, wa liev!quote:
er loopt niets qua it-zaken. ik kan niet verder zonder input en dus kan ik gewoon de bunker in tenzij ik voordat ik de bunker in ga nog informatie door krijg. dan kan ik niet de bunker in. als ik daar eenmaal zit kan ik sowieso niets meer doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Danny, lukt het nog steeds om de bunker in te gaan voor de kick-off, gezien de IT zaken die nog lopen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
dus ik neem een spijkerbroek mee, twee trainingsbroeken, een paar shirtjes en ondergoed/sokken
en een foto van vrouw + kids
21:00, maar je kunt de streams waarschijnlijk al eerder bekijken. Tussen 16:00 en 18:00 is er een rondleiding met fokkers!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe laat start het eigenlijk vrijdag ?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
21:00, maar je kunt de streams waarschijnlijk al eerder bekijken. Tussen 16:00 en 18:00 is er een rondleiding met fokkers!
Dat lijkt me te luxe.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af of ze de dekens van de kickoffkandidaten nog gaan wassen of vervangen aangezien de deelnemers zondag al komen.
en wie is jouw zus?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die 35 camera's met lampen etc kunnen best wat warmte geven, maar mijn zus zegt net dat
je naast die 2 paar shirtjes misschien ook een lekkere trui of joggingvest mee kan nemen?
Een zorgzame lieve zus.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Danny het volgende:
en wie is jouw zus?
(overigens neem ik idd een trui mee)
Nog maar een keer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef static het volgende:
[..]
Is beeldmateriaal ook te downloaden zoals FOK! televisie?
Vergeet niet een paar lunchpakketten, 't is low budget daarquote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Danny het volgende:
[..]
en wie is jouw zus?
(overigens neem ik idd een trui mee)
geen idee. maar er zijn livestreams en van Bart en Bram mag iedereen capturen en online gooien, dus dat zal wel goedkomen.quote:
alleen we kunnen er niet naar linken als we het op een bepaalde site zetten want dat mag weer niet van de ECV.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee. maar er zijn livestreams en van Bart en Bram mag iedereen capturen en online gooien, dus dat zal wel goedkomen.
ecv?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alleen we kunnen er niet naar linken als we het op een bepaalde site zetten want dat mag weer niet van de ECV..
Ah, mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee. maar er zijn livestreams en van Bart en Bram mag iedereen capturen en online gooien, dus dat zal wel goedkomen.
Mag FOK! het hosten of is dat weer niet de bedoeling? Want zou leuk zijn dat overal het FOK!logo on wordt gebakken.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
NEE NEE NEE. Het zou maar net zo zijn dat je een ontluikende tepel van Marielin mist doordat daar het FOK! logo over heen staatquote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mag FOK! het hosten of is dat weer niet de bedoeling? Want zou leuk zijn dat overal het FOK!logo on wordt gebakken.
Als GS het pikt dan gaat daar het Dumpertlogo overheen. Hoewel, GS gooit ook gewoon het Dumperlogo over dat van FOK! natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NEE NEE NEE. Het zou maar net zo zijn dat je een ontluikende tepel van Marielin mist doordat daar het FOK! logo over heen staat.
ik vind 't best, maar regel bij iteejer dan wel ff een upload ergens op images.fok.nl.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mag FOK! het hosten of is dat weer niet de bedoeling? Want zou leuk zijn dat overal het FOK!logo on wordt gebakken.
Ik kan eventueel meehelpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ga de bunker niet in voor mezelf, want het komt erop neer dat ik de komende tien jaar wordt aangevallen op m'n uiterlijk, postuur, uitspraken, neuspeutergedrag, formaat van m'n penis, rare gewoontes etc. Ik heb er echter wel zelf voor gekozen, vooral omdat ik inzie dat het voor de Bunker leuk kan zijn qua kijkers vanuit FOK! als er een FOK!ker in zit. Maar met dit weer en het feit dat het vakantie is voor de kinderen had ik me ook zonder de bunker wel vermaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef Spooky4u het volgende:
Danny, vraagje.
Heb je er eigenlijk nog wel zin in? Ik lees hier en daar wat opmerkingen van je die bij mij overkomen alsof je nieuwe dingen hebt gehoord. Ik neem de post bijvoorbeeld van je ( ik probeer het te quoten) "als iedereen in en uitloop ga ik ook de kinderen op bed gooien."
Ik snap best dat het voor jou ook allemaal nieuw is, maar bij de bekendmaking van de kickoffbewoners 'klonk' je enthousiater.
Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben he.
mobiel mag niet mee. wordt dus gewoon een foto. Hoorde wel dat ik een boek mee mag nemen voor als ik me verveel, dus ik moet nog ff een King-boek uitzoekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef hollowman het volgende:
Wat word je persoonlijke dingetje.. mobieltje met internet om te fokken, fotos van vrouw en kinderen kun je dan thuis laten die zet je op je mobieltje
Je kan Mein Kampf meenemen, leest best lekker weg vanuit een bunker denk ik...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
mobiel mag niet mee. wordt dus gewoon een foto. Hoorde wel dat ik een boek mee mag nemen voor als ik me verveel, dus ik moet nog ff een King-boek uitzoeken
Ben jij nu de enige die er drie dagen zit of komen er meer de volle 3?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
mobiel mag niet mee. wordt dus gewoon een foto. Hoorde wel dat ik een boek mee mag nemen voor als ik me verveel, dus ik moet nog ff een King-boek uitzoeken
al pijp je een paard...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben jij nu de enige die er drie dagen zit of komen er meer de volle 3?
of de memoires van Joseph Fritzl of Marc Dutrouxquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je kan Mein Kampf meenemen, leest best lekker weg vanuit een bunker denk ik...
Dat was 10 jaar geleden het eerste pornofilmpje dat ik downloade met 56kquote:
10 jaar geleden had ik er al 20 jaar online op zittenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Stefan het volgende:
Dat was 10 jaar geleden het eerste pornofilmpje dat ik downloade met 56kHet tweede was een colafles in een kut
Je deed het nog met BBs-en op een C64?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ik er al 20 jaar online op zitten
eerst met 75/75 baud (moest ik de hoorn nog in het modem leggen, toen met 300/300 baud en later 1200/75 baud.
eerst een VIC-20, pas later kreeg ik een C64quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je deed het nog met BBs-en op een C64?
Maar ondertussen heb je wel het lef er te gaan zitten, zonder kans op een hoofdprijs, zonder dat je toch al in de belangstelling stond als semi-BNer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga de bunker niet in voor mezelf, want het komt erop neer dat ik de komende tien jaar wordt aangevallen op m'n uiterlijk, postuur, uitspraken, neuspeutergedrag, formaat van m'n penis, rare gewoontes etc. Ik heb er echter wel zelf voor gekozen, vooral omdat ik inzie dat het voor de Bunker leuk kan zijn qua kijkers vanuit FOK! als er een FOK!ker in zit. Maar met dit weer en het feit dat het vakantie is voor de kinderen had ik me ook zonder de bunker wel vermaakt natuurlijk.
Maar als ik erin ga ga ik natuurlijk niet lopen sjacherijnen. Er is overigens nog een kleine kans dat ik niet ga, maar dat hangt er vanaf of er opeens een contract onder m'n neus wordt geschoven of niet
in 1994 had ik mijn eerste PC, met wat gare spelletjes en wordperfect, met die lelijke blauwe achtergrond en witte letters of andersom. Met een modem van 16k ofzo om teksten naar de redactie van het EIndhovens Dagblad door te sturen. Vrienden van me hadden wel daarvoor een C64 en later een amiga.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
eerst een VIC-20, pas later kreeg ik een C64
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga de bunker niet in voor mezelf, want het komt erop neer dat ik de komende tien jaar wordt aangevallen op m'n uiterlijk, postuur, uitspraken, neuspeutergedrag, formaat van m'n penis, rare gewoontes etc. Ik heb er echter wel zelf voor gekozen, vooral omdat ik inzie dat het voor de Bunker leuk kan zijn qua kijkers vanuit FOK! als er een FOK!ker in zit. Maar met dit weer en het feit dat het vakantie is voor de kinderen had ik me ook zonder de bunker wel vermaakt natuurlijk.
Maar als ik erin ga ga ik natuurlijk niet lopen sjacherijnen. Er is overigens nog een kleine kans dat ik niet ga, maar dat hangt er vanaf of er opeens een contract onder m'n neus wordt geschoven of niet
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:16 schreef Stefan het volgende:
Tjonge jonge Danny, Geef jij mij een ban?Jij?! Dat kleine gedrongen mannetje met een bierbuik, Rotterdams accent, dat de hele dag in zijn neus zit te peuteren en een heel klein pikkie heeft?
Ik kreeg in 1986 als eerste een PS3quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
in 1994 had ik mijn eerste PC, met wat gare spelletjes en wordperfect, met die lelijke blauwe achtergrond en witte letters of andersom. Met een modem van 16k ofzo om teksten naar de redactie van het EIndhovens Dagblad door te sturen. Vrienden van me hadden wel daarvoor een C64 en later een amiga.
Ik kreeg m'n C64 voor mijn eerste communie, in 1989quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het idee heb dat je minder enthousiast bent over de Bunker dan dat je in het begin met de aankondiging was. Er zijn natuurlijk veel dingen duidelijk geworden de afgelopen weken die in het begin heel anders geïnterpreteerd hadden kunnen zijn.quote:
Ik vind 't nog steeds een tof project hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Spooky4u het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het idee heb dat je minder enthousiast bent over de Bunker dan dat je in het begin met de aankondiging was. Er zijn natuurlijk veel dingen duidelijk geworden de afgelopen weken die in het begin heel anders geïnterpreteerd hadden kunnen zijn.
Precies, zolang het niet alleen geblaat is van HET IS KUT of HET WORDT NIKS. Als het onderbouwd wordt is dat een teken dat kritiek opbouwend is. En ja, ik geef toe dat voor newbies de FOK!-methode soms best wat hard kan overkomen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Danny het volgende:
, maar feitelijk is het enige dat je daarmee aantoont dat het je interesse heeft.
Ik zelf ben te jong... begonnen met een c-64 die van m'n broer was die zat altijd te kloten met een supra modem 2400 baud, en toen zelf op de amiga 500 gaan bbs' en op 14k4 maar geld voor een us robotics op 19k2 had ik toen nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
welnee. Ik heb van meerdere mensen al gehoord, ook mensen van wie ik het totaal niet had verwacht, dat ze de bunker kennen en willen volgen. Grootste nadeel is dat er geen samenvattingen zijn die mensen na hun werk kunnen kijken, maar daarvoor hopen we dan weer op het enthousiasme van de streamers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Spooky4u het volgende:
Tof is het zeker, ik ben ook benieuwd hoe alles gaat lopen.
Ik ben door al het nieuwe nieuws alleen steeds banger voor een grote sof.
Ik vind het wel jammer dat men zo panisch is tav het stellen van kamervragen.. als er IETS publiciteit oplevert is het dat wel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Stefan het volgende:
Maar de kritiek op BB1 was ook niet van de lucht en dat kwam BB qua hype alleen maar ten goede. Kritiek en klachten doen veel sneller de ronde dan alleen positieve geluiden.
gelikkig maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
Danny moet zijn draai nog een beetje vinden, want ik zie hem wel, maar hoor hem nog niet echt de boventoon voeren. Warming up om straks te vlammen, I presume.
Hij heeft thuis al zijn computers bedraad aan het internet hangen......quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:28 schreef Paul het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over wat Danny tot nu toe heeft gezegd voor schokkende dingen
Danny gelooft in opvoedkundige tikken. Op het achterhoofd. Pats! Om even de aandacht erbij te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:28 schreef Paul het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over wat Danny tot nu toe heeft gezegd voor schokkende dingen
Vandaar dat Danny kaal is, die is zo ook opgevoed natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:44 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Danny gelooft in opvoedkundige tikken. Op het achterhoofd. Pats! Om even de aandacht erbij te houden.
Stuk voor stuk horen ze zich zelf allemaal het liefste praten. De enige die geen 'hey-helloo-hoor-mij-nou-eens'-persoon is, is Danny.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stefan het volgende:
Danny, respect dat je daar zit maar je hebt er echt niks te zoeken. Een stel ego's van mensen die iets hebben gewoonen omdat ze een tijd op TV waren zonder iets te doen. geleuter geleuter geleuter.
Oneens, we zijn er de halve dag geweest en nietalleen respect voor Danny, hij doet het toch maar even, maar hij laat zich toch behoorlijk horen tussen die zogenaamde BN-ers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stefan het volgende:
Danny, respect dat je daar zit maar je hebt er echt niks te zoeken. Een stel ego's van mensen die iets hebben gewoo\nnen omdat ze een tijd op TV waren zonder iets te doen. Niks dan geleuter geleuter geleuter.
Juist en ik kan je zeggen dat dat op prijs wordt gesteldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Stuk voor stuk horen ze zich zelf allemaal het liefste praten. De enige die geen 'hey-helloo-hoor-mij-nou-eens'-persoon is, is Danny.
Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist en ik kan je zeggen dat dat op prijs wordt gesteld
Hij doet het gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?quote:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Maanvis het volgende:
Danny laat anderen graag praten, maar om nou te zeggen dat ie er niet hoort.
PS, wanneer was jij d'r yvonne?
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?
Waarom nou niet als ik er ben?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.
quote:
En als hij spreekt zegt ie z'n zegje,kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oneens, we zijn er de halve dag geweest en nietalleen respect voor Danny, hij doet het toch maar even, maar hij laat zich toch behoorlijk horen tussen die zogenaamde BN-ers.
Oh, en hij heeft het koud.
Ik had een dag vrij genomenquote:
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoegquote:
maar goed, ik verheug me op de echte bunker met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.
Wat trouwens enorm op prijs werd gesteld!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoeg.
Bob! Goeie gozert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Lang met de regisseur gesproken, machtige vent!
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.....toch?oh eff smiliequote:
Echt! En hij kent FOK! écht!quote:
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt! En hij kent FOK! écht!
Eerst FOK! bijlezen en dan aan het werk, is ie meteen bij na een nacht!
Al vanaf BB1, tuinfluiter bv vondtie geweldig met z'n verslagen.
Ik ben fanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
zaterdag 25 april 2009 22:08[/url] schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekken.
Hij was by the way degene die in DGK de trap van natasia filmde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |