quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aldus Bart in FOK!radio.
- bart gaat er zelf ook in
- ruud uit BB1 ook
Dat wordt leuk.
Evolueerde. Wandelende Darwinaward.quote:
Ja, deed ik, hij wordt geen kandidaatquote:
quote:
Misschien is Ted ook aanwezigquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben eens benieuwd met wie Danny daar allemaal komt te zitten.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
Zonder Jan is Yolanthe natuurlijk 'poot'loos. En in dat geval heb ik geen enkel bezwaarquote:nou danny! bereid je maar vast voor op een feestmaal dat ik voor je ga bedenken. Hoop niet dat je er bezwaar tegen hebt om pootloze levende wezens naar binnen te smikkelen want dat is wat je je dagen in de bunker gaat eten!
held van de dagquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
een she associatie krijg ik hierbijquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.quote:
Arme Jan!quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
En Danny ertussenin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.
Alleen komt Danny wel z'n afspraken naquote:
Danny in een Dita von Teese pose?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen komt Danny wel z'n afspraken na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |