quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aldus Bart in FOK!radio.
- bart gaat er zelf ook in
- ruud uit BB1 ook
Dat wordt leuk.
Evolueerde. Wandelende Darwinaward.quote:
Ja, deed ik, hij wordt geen kandidaatquote:
quote:
Misschien is Ted ook aanwezigquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben eens benieuwd met wie Danny daar allemaal komt te zitten.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
Zonder Jan is Yolanthe natuurlijk 'poot'loos. En in dat geval heb ik geen enkel bezwaarquote:nou danny! bereid je maar vast voor op een feestmaal dat ik voor je ga bedenken. Hoop niet dat je er bezwaar tegen hebt om pootloze levende wezens naar binnen te smikkelen want dat is wat je je dagen in de bunker gaat eten!
held van de dagquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik hoorde dat Yolanthe ook ging en dat ik met Yolanthe in een donkere bunker opgesloten zou worden voor een dag of drie. Nou, dat leek me wel wat
een she associatie krijg ik hierbijquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.quote:
Arme Jan!quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
En Danny ertussenin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Dolletjes. Bart en Ruud in de bunker.
Alleen komt Danny wel z'n afspraken naquote:
Danny in een Dita von Teese pose?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen komt Danny wel z'n afspraken na
Puik!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
Nu Yvonne nog erin.
En Paul graag er permanent erin.
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef beequeen het volgende:
Nah, Danny mag gezellig naast Rachel liggen.
Taperecorderquote:
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.
pr stunt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!quote:
Dus dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 07-04-2009 10:06:56 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!
Dat is één persoon, Rachel is zijn/haar drag-name. Uit de Gouden Kooi.quote:
Dat is één en dezelfde persoon. Check mijn spoiler, het is de linker.quote:
Trust me, dat wil je niet weten. Toch wel?quote:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Helemaal mee eens. Daarom denk ik ook dat het een fabeltje is van Ricardo.
mja, dat soort figuren vind ik altijd een beetje aandachttrekkertjes. maar goed, ik ken 'm verder niet dus ga me er op voorhand niet druk over maken. Vraag me wel altijd af, ook op tv, waarom ze zulke figuren erin zetten. Waarschijnlijk omdat ze denken dat dat 'spraakmakend' is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dat zou je denken. Toch heeft Bram R/R benaderd via Hyves.
BTW: als Ricardo is hij ook rete irritant. Daar heeft hij geen make-up voor nodig. Hoe dááán.
Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?
Ik zou me eerder zorgen maken of ie zijn stijfje bij zich houdt ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
Ruud vind ik overigens wel tof(als-ie z'n handjes maar thuishoudt
)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:33 schreef Stefan het volgende:
Gezien de geschiedenis van Ruud wordt t een rukbunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |