Puik!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
Nu Yvonne nog erin.
En Paul graag er permanent erin.
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef beequeen het volgende:
Nah, Danny mag gezellig naast Rachel liggen.
Taperecorderquote:
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ricardo erin zou een echt zwaktebod zijn. Kan het me dan ook niet voorstellen dat dat ook maar een seconde een optie is geweest.
pr stunt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap daar ook geen bal van maar Bram blijft maar berichten plaatsen op de Hyves van R/R.
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!quote:
Dus dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 07-04-2009 10:06:56 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke PR heb je geen vijanden nodig!
Dat is één persoon, Rachel is zijn/haar drag-name. Uit de Gouden Kooi.quote:
Dat is één en dezelfde persoon. Check mijn spoiler, het is de linker.quote:
Trust me, dat wil je niet weten. Toch wel?quote:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Helemaal mee eens. Daarom denk ik ook dat het een fabeltje is van Ricardo.
mja, dat soort figuren vind ik altijd een beetje aandachttrekkertjes. maar goed, ik ken 'm verder niet dus ga me er op voorhand niet druk over maken. Vraag me wel altijd af, ook op tv, waarom ze zulke figuren erin zetten. Waarschijnlijk omdat ze denken dat dat 'spraakmakend' is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dat zou je denken. Toch heeft Bram R/R benaderd via Hyves.
BTW: als Ricardo is hij ook rete irritant. Daar heeft hij geen make-up voor nodig. Hoe dááán.
Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
Je hebt die Hyves berichten toch gelezen, of niet?
Ik zou me eerder zorgen maken of ie zijn stijfje bij zich houdt ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
Ruud vind ik overigens wel tof(als-ie z'n handjes maar thuishoudt
)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:33 schreef Stefan het volgende:
Gezien de geschiedenis van Ruud wordt t een rukbunker.
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Gert het volgende:
Alsa we het dan toch over een afspiegeling van de samenleving hebben : ik gun Danny wel een Natasia. Of andersom.
Ik vind haar ene hele goede afspiegeling van de bevolking in haar woonplaats.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
Een samenleving kent nou eenmaal asociale elementen, Natasia kan prima als exponent daarvan dienen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, er komt dus ook een irritante relnicht in de kickoff. Eens met Danny dat de bunker bedoeld was als back2basic en niet als een volgende freakshow.
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.
wat een heldin!
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
ik opteer voor een nekschotquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
Het heeft alles te maken met de bunker. De drie dagen KickOff zijn een voorbode voor wat komen gaat, reclame, een enkeiler. Als de enkeiler een freakshow wordt dan verwachten mensen ook een freakshow in de 25 dagen erna. Bart wil back 2 basic, dus moet de KO dat ook zijn. In het voorprogramma van Mettilica programmeer je ook geen Wolter Kroes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
Waarschijnlijk waren dr kinderen beter af zonder Natasia, dus wat dat betreft is ze idd een goede moederquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
Dat voorlezen heb ik altijd een sadistische actie gevondenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Danny het volgende:
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.
Maar dat zullen Bart en Bram vast en zeker gedaan hebben en als ze er inderdaad een travestiet bij willen zetten zal dat vast met een reden zijn.
Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.
Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.
Die crackhoer heeft helemaal niks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haarquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
vette actie van Wilgoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die crackhoer heeft helemaal miks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haar
zuurverdiende ¤ 40.000,-. Nananana![]()
![]()
Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?
Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken, behalve dan mensen in een donkere bunker die opdrachten doen die ook al 100x door andere realityshows en wie is de mol etc zijn gedaan.
Ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken. Het lijkt erop dat het helemaal niet zo revolutionair zal zijn als ik eerst dacht. In het fimpje sprak men van geen licht en geen eten, en nu blijkt dat dus een minimum aan eten en altijd licht te zijn. (nooit complete duisternis)quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.
Ja, kiezen tussen macaroni en nasi wordt het als ik bart en bram zo bezig hoor. Dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet betalen om ze jouw favorite bamimenu te laten eten? En minimum aan water en licht is er sowieso.quote:De gimmick is dat de kijker kan meebeslissen over licht, water en eten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |