abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 11:05:04 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67787399
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Gert het volgende:
Alsa we het dan toch over een afspiegeling van de samenleving hebben : ik gun Danny wel een Natasia. Of andersom.
waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:14:41 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67787692
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]

waarom Natasia? Als iemand geen afspiegeling van welke samenleving dan ook is is het die graftrol wel.
Ik vind haar ene hele goede afspiegeling van de bevolking in haar woonplaats.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 11:20:49 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67787900
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Een samenleving kent nou eenmaal asociale elementen, Natasia kan prima als exponent daarvan dienen.
Maar destijds had je nogal rigoreuze opvattingen over hoe je dergelijk uitschot zou moeten behandelen. Leek me toen al leuk, nu nog steeds.

Dat wijf zal echter de allerlaatste zijn in de lange rij van ex RLS-deelnemers, die B&B ooit die bunker in laten. Dus laat je stroomstok maar thuis.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:24:58 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67788035
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:37:33 #81
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67788521
Ik denk dat Bram goed moet oppassen dat die 2 of 3 daagse kickoff niet veel leuker wordt dan de echte Bunkermaand ooit kan worden. De kickoff is gratis, als de rest van t evenement saai lijkt tov de kickoff is dat niet slim.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_67788532
Ik weet niet precies waar dit k*tprogramma over gaat, maar ze zitten dus in het donker? Dan zien we Danny dus niet eens.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 11:50:05 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67788896
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
jullie weten niet eens hoe Natasia IRL is alleen hoe ze in DGK was. Dat wijf rijdt nu een dikke wagen van al het geld dat ze met die act verdiende.
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.
wat een heldin!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:52:42 #84
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67788978
Maar goed, er komt dus ook een irritante relnicht in de kickoff. Eens met Danny dat de bunker bedoeld was als back2basic en niet als een volgende freakshow.
pi_67789006
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, er komt dus ook een irritante relnicht in de kickoff. Eens met Danny dat de bunker bedoeld was als back2basic en niet als een volgende freakshow.
Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:55:47 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789069
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:

[..]

wat een heldin!
Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 11:59:04 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67789168
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gaat hier om de intro van een paar dagen, heeft verder niks met de mensen te maken die echt in de bunker komen.
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.
Maar dat zullen Bart en Bram vast en zeker gedaan hebben en als ze er inderdaad een travestiet bij willen zetten zal dat vast met een reden zijn.
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Iemand die niets om z'n kinderen geeft is toch niet per definitie ongeschikt voor de bunker?
ik opteer voor een nekschot
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:59:53 #88
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789194
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het heeft alles te maken met de bunker. De drie dagen KickOff zijn een voorbode voor wat komen gaat, reclame, een enkeiler. Als de enkeiler een freakshow wordt dan verwachten mensen ook een freakshow in de 25 dagen erna. Bart wil back 2 basic, dus moet de KO dat ook zijn. In het voorprogramma van Mettilica programmeer je ook geen Wolter Kroes.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:01:56 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67789251
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:03:19 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789298
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niets om d'r kinderen geeft?? Heb jij dgk wel gekeken?? Zij las elke avond een verhaaltje voor, stipt om 19.00 uur pakte Natasia het voorleesboek en las haar kinderen, wát zeg ik, niet alleen haar kinderen, maar ook alle andere kindjes van Nederland, een verhaaltje voor
Waarschijnlijk waren dr kinderen beter af zonder Natasia, dus wat dat betreft is ze idd een goede moeder
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:05:12 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789371
quote:

[..]

Dat voorlezen heb ik altijd een sadistische actie gevonden
Een gedicht over Maanvis
pi_67789436
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Danny het volgende:
de intro zal een bepaald verwachtingspatroon scheppen. als je daarin al meteen mensen die middels siliconen hun ballen een meter in doorsnee hebben gemaakt neerzet trek je meteen een bepaald publiek aan en stoot je een ander publiek af. Is imo dus iets waarover goed moet worden nagedacht.
Maar dat zullen Bart en Bram vast en zeker gedaan hebben en als ze er inderdaad een travestiet bij willen zetten zal dat vast met een reden zijn.
Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:08:44 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789480
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Is wel zo, maar 't moet ook dusdanig spectaculair zijn dat 't viewers gaat genereren. Dat is op dat moment belangrijker dan 't precieze imago wat ze willen.
Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:10:31 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789532
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee. Want dan haal je je eigen concept onderuit. Waarom moet t spektakulair zijn? Het mag ook boeiend zijn en ontroerend en grappig? Als t maar back2basic is.
Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?
Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken, behalve dan mensen in een donkere bunker die opdrachten doen die ook al 100x door andere realityshows en wie is de mol etc zijn gedaan.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 12:10:51 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_67789544
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
Die crackhoer heeft helemaal niks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haar
zuurverdiende ¤ 40.000,-. Nananana
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 12:11:06 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67789547
quote:

[..]

dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 12:11:32 #97
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67789561
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die crackhoer heeft helemaal miks, noppes, nada. Toen ze thuiskwam was Wilgootje er vandoor met haar
zuurverdiende ¤ 40.000,-. Nananana
vette actie van Wilgo
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:13:20 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789601
jullie zijn niet aardig tegen natasia .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:14:44 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789643
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leg eens uit dan? Kun je wellicht voorbeelden geven van back to basic zonder schokkend of spectaculair te worden?
Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken, behalve dan mensen in een donkere bunker die opdrachten doen die ook al 100x door andere realityshows en wie is de mol etc zijn gedaan.
Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.

De gimmick is dat de kijker kan meebeslissen over licht, water en eten enzo.

Hoe ze de kickoff voor ogen hebben weet ik niet, maar zo te zien wordt t meer een Bunker Celeb. Dat moet dan wel aansluiten op de rest, de echte bunkerdagen dus. Daarom snap ik niet precies wat ze willen met de BunkerKickoff. Het lijkt me handger als Nederland bonding krijgt met de echte 8 bewoners.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:20:00 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67789795
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik kan niet zo snel een voorbeeld geven aangezien ik dit concept niet heb ontwikkeld. Wat ik wel weet is dat Bart en Bram een prequel willen maken op BB1. Dus backer 2 basic dan maar kan.
Ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken. Het lijkt erop dat het helemaal niet zo revolutionair zal zijn als ik eerst dacht. In het fimpje sprak men van geen licht en geen eten, en nu blijkt dat dus een minimum aan eten en altijd licht te zijn. (nooit complete duisternis)
quote:
De gimmick is dat de kijker kan meebeslissen over licht, water en eten enzo.

Ja, kiezen tussen macaroni en nasi wordt het als ik bart en bram zo bezig hoor. Dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet betalen om ze jouw favorite bamimenu te laten eten? En minimum aan water en licht is er sowieso.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:20:44 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67789814
Ik snap die kick-off wel, als PR-middel.
Ruud en Bart; de gedoodverfde winnaar en de winnaar van BB1, herenigd op de streams levert al een leuk persbericht op en vestigt de aandacht op The Bunker en maakt denk ik nieuwsgierig naar de rest van het programma. En dan nog een paar zgn. kopstukken erin, maakt die nieuwsgierigheid naar het vervolg enkel groter.

Ricardo erin is volgens mij echt een mislukte grap/broodje aap verhaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:23:05 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67789870
Maanvis, gaat jouw fantasie echt niet verder dan een menu van maden en wormen?

Gun één iemand een bed en de rest de grond.
Gun één iemand een lekker maal en de rest droog brood.
Et cetera.
En dan maar kijken hoe dat de onderlinge verhoudingen bepaalt.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:23:41 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789884
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die kick-off wel, als PR-middel.
Ruud en Bart; de gedoodverfde winnaar en de winnaar van BB1, herenigd op de streams levert al een leuk persbericht op en vestigt de aandacht op The Bunker en maakt denk ik nieuwsgierig naar de rest van het programma. En dan nog een paar zgn. kopstukken erin, maakt die nieuwsgierigheid naar het vervolg enkel groter.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:26:07 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67789945
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Stefan het volgende:

Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.
Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...

En waarom ga je er sowieso al vanuit dat het daarna enkel kan tegenvallen? Omdat er geen Ruud meer in zit?
Weet jij veel of de nieuwe Ruud straks opstaat in die bunker. Daarbij kun je je in 3 weken tijd prima profileren.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:28:14 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67789990
Ik zeg dat t tegen gaat valllen als Bram er een freakshow van maakt. Als de kickoff een goede enkeiler is dan loopt t wel los

Het blijft een gok natuurlijk
Bij een freakshowkickoff schrik je mensen af of krijgen mensen verkeerde verwachtingen over de rest
Bij een saaie kickoff gaan mensen misschien niet naar de rest kijken

Misschien is t handiger de week voor de KO de deelnemers hier al te laten meepraten. Dat je een band krijgt.
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 12:28:56 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67790010
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...

En waarom ga je er sowieso al vanuit dat het daarna enkel kan tegenvallen? Omdat er geen Ruud meer in zit?
Weet jij veel of de nieuwe Ruud straks opstaat in die bunker. Daarbij kun je je in 3 weken tijd prima profileren.
punt is meer dat als je nu travestieten erin gaat zetten die zichzelf enorm op de voorgrond drukken je daar bij volgende edities overheen moet wil je de kijkers blijven boeien. In dat opzicht is het dan dus verstandiger om niet in de kickoff al meteen mensen erin te zetten die een DGK sfeer neerzetten.
(of het dan slim is mij erin te zetten laten we even in het midden )
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:30:17 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67790041
Daarom denk ik ook niet dat het een freakshow wordt. Dat was in beginsel al helemaal niet het plan (juist niet) en ik kan me niet voorstellen dat Bart en Bram daar nu opeens wel helemaal warm voor lopen.
En saai? Met Ruud? Dakennie!
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 12:33:07 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67790111
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat het een freakshow wordt. Dat was in beginsel al helemaal niet het plan (juist niet) en ik kan me niet voorstellen dat Bart en Bram daar nu opeens wel helemaal warm voor lopen.
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.
je wordt bedankt *mok+pruil*
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:34:25 #109
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67790134
Die Danny mag ook alle leuke dingen doen he?
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:34:38 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67790139
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:

Zo spektaculair was Ruud niet tijdens BB. Het waren vooral de soundbites en t typetje door Paul de Leeuw. En tv waren de samenvattingen die t leuk maakten.

Maar uiteraard is Ruud een instituut als t om 10 jaar RLS gaat. Meer dan Bart nog. Dus t kan wel leuk worden. Maar vergeet NIET dat we nu alleen 24/7 streams krijgen en geen samenvattingen.

Maar back2basic, dat is waar De Bunker om draait.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:35:42 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67790160
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:

Prove me wrong!
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:39:18 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67790266
Maar goed, we hebben nu in de kickoff-bunker dus

Bart, iemand die eigenlijk liever achter de camera staat
Danny, die eigenlijk liever achter zn pc zit
Ruud, die alles aangrijpt om op tv te komen

Krijgen we ook nog lekkere wijven?
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 12:41:35 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67790321
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we hebben nu in de kickoff-bunker dus

Bart, iemand die eigenlijk liever achter de camera staat
Danny, die eigenlijk liever achter zn pc zit
Ruud, die alles aangrijpt om op tv te komen

Krijgen we ook nog lekkere wijven?
Yolanthe
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:45:04 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67790411
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef Danny het volgende:

[..]

dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.
en vergeet niet dat ze heel vaak heeft gevraagd of men wel wist hoeveel games jarno (?) voor zijn verjaardag heeft gekregen
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:50:02 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67790558
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Yolanthe
Right

Als dat zo was had Bram t wel spektaculair gebracht middels een persconferentie en iets bij RTL Boulevard. Ik geloof ook nooit dat de TROS hier toestemming voor geeft. Je bent erin geluisd

Als ik ongelijk heb dan zal ik een FOK!tv filmpje maken waarin ik insecten eet.
pi_67790594
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb anders altijd kunnen lachen om je blogs, vooral de reacties van users waar jij dan weer op reageerde.
pi_67790705
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:

[..]

wat een heldin!
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te worden
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:54:50 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67790716
Voor eens en voor altijd naar Fabeltjesland vertrokken, het gerucht dat Ricardo bij The Kick Off komt:
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:

No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:01:06 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67790881
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Voor eens en voor altijd naar Fabeltjesland vertrokken, het gerucht dat Ricardo bij The Kick Off komt:
[..]

quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toe .
Je gelooft Bram niet maar Bart wel?

Anyway, ik ken die Ricardo niet. Hij doet me denken aan

dinsdag 7 april 2009 @ 13:03:20 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67790927
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:01 schreef Stefan het volgende:

Je gelooft Bram niet maar Bart wel?
Klopt.
quote:
Anyway, ik ken die Ricardo niet. Hij doet me denken aan

[ afbeelding ]
Dat is een belediging voor de bard.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:14:31 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67791258
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maanvis, gaat jouw fantasie echt niet verder dan een menu van maden en wormen?

Gun één iemand een bed en de rest de grond.
Gun één iemand een lekker maal en de rest droog brood.
Et cetera.
En dan maar kijken hoe dat de onderlinge verhoudingen bepaalt.
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelen .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:16:10 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67791311
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven.
Dat moet toch juist als er per nacht maar 1 bed gegund wordt??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:17:33 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67791347
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelen .
Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:21:15 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67791486
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmiger .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:22:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67791535
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef Maanvis het volgende:
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmiger .
Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:25:12 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67791607
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?
Het moet iig een uitdaging zijn die mensen op kan breken in 25 dagen.
Laat ze maar werken voor hun 10000E!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:28:05 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67791694
Nouja, dat zal de uitdaging zijn voor Enjoymedia. Het moet leuk zijn om naar te kijken maar t mag niet te extreem en niet te saai. Dus er moet ook wat liefde en softfocus seks in.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:32:44 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67791850
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
Nouja, dat zal de uitdaging zijn voor Enjoymedia. Het moet leuk zijn om naar te kijken maar t mag niet te extreem en niet te saai. Dus er moet ook wat liefde en softfocus seks in.
het moet iig extreem genoeg zijn om spanningen tussen de bunkerbewoners te kunnen veroorzaken in een korte periode. Dat kun je doen door extreme karakters in de bunker te zetten, door het extern aan te sturen (DGK), maar ook door ze extreme keuzes te laten maken gedurende hun verblijf in de bunker.
Het is een populariteitsspel en populariteit kun je niet alleen vergaren door de popi jopie uit te hangen, maar ook door je op te offeren voor de groep. Bijvoorbeeld door aan te bieden om 3 dagen niets te eten zodat de rest van de groep WEL eten krijgt. Dat zijn denk ik de opdrachten waaraan we moeten denken zodat het spel leuk blijft voor de kijkers.
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 14:34:30 #129
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67794110
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijven
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:35:52 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67794161
Danny, smeken jouw kinderen je om te blijven of hebben ze zoiets van "PARTY TIME! " ?
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 15:10:33 #131
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67795458
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
Danny, smeken jouw kinderen je om te blijven of hebben ze zoiets van "PARTY TIME! " ?
geen van beiden. ze gaan me zeggen dat ze me heel erg gaan missen en dat ze blij zijn dat ze dan bij mamma in bed kunnen slapen
pi_67795693
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Danny het volgende:

[..]

drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijven
Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?

Ik vind het erg gemakkelijk om Natasia een kogel toe te wensen en haar corrupte en stelende vriendje geweldig te noemen.

Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:20:02 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67795765
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?
pi_67795832
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?
Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:26:55 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67795987
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?
Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.

Maar we raken het onderwerp kwijt.
Danny! Is er iets waar je tegenop kijkt, mbt die paar dagen bunkeren?
  Admin dinsdag 7 april 2009 @ 15:28:15 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_67796026
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?

Ik vind het erg gemakkelijk om Natasia een kogel toe te wensen en haar corrupte en stelende vriendje geweldig te noemen.

Da's omdat Natasia een mislukt wezen is die beter geaborteerd had kunnen worden. Had ze ook maar één keer in al die tijd laten blijken dat ze daadwerkelijk geeft om haar kinderen en ze niet als last ziet was er niets aan de hand geweest. Maar ze zat daar om aan zichzelf te denken. Dat heeft ze heel vaak gezegd.
Als ze het had over naar huis gaan had ze het altijd over 'naar FILLLLLGOOOO' gaan. Haar kinderen kwamen - als ze er toevallig nog aan dacht - een kwartier later. Als ze besefte dat ze in beeld was.
Natasia is het laagste van het laagste dat ik ooit in mensen heb gezien en dat kan zomaar eens de reden zijn dat ze wordt uitgekotst.
pi_67796076
Ik ga zeker kijken.
Danny, heel veel succes!
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:29:59 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67796081
kortom, natasia moet gewoon in de bunker .
sensatie alom!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:33:28 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67796181
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
één van je beste opmerkingen tot nu toe
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 15:35:28 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_67796247
quote:
sensatie alom!
Ben bang dat ze het nog zou dóen ook, als ze gevraagd wordt
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 15:36:37 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_67796288
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:

Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.
Toch nog even....Jade deed in 2002 voor de eerste keer mee aan BB. Haar kinderen zijn nu 5 en 4 jaar. Toen had ze nog geen kinderen. BB Celebs was in 2007, toen dus wel.

Maar wat je zegt, 3 maanden is te overzien.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 15:37:45 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_67796324
quote:
sensatie alom!
Thanx but no thanx.
― Mark Twain
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:35:57 #143
127981 Misstique
11-07-2014
pi_67804631
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het was toch 25 dagen?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:36:36 #144
127981 Misstique
11-07-2014
pi_67804664
Ow en tof dat Danny meedoet. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:36:58 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67804675
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het was toch 25 dagen?
De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:38:03 #146
127981 Misstique
11-07-2014
pi_67804719
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,
Ah, dat wist ik niet, thanx.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:38:14 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67804737
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef Misstique het volgende:
Het was toch 25 dagen?
Danny gaat de bunker in (tijdens de kickoff)
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 21:50:51 #148
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_67809381
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alleen komt Danny wel z'n afspraken na

tof !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:16:22 #149
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_67937562
Nog steeds JA Danny?
  zondag 12 april 2009 @ 00:50:11 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67939973
als Danny terugkrabbelt wil ik mijn 10000E terug!
Een gedicht over Maanvis
  zondag 12 april 2009 @ 00:53:23 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67940043
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef enjoybram het volgende:
Nog steeds JA Danny?
Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 12 april 2009 @ 01:21:24 #152
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_67940579
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.
Als Danny het maar begrijpt toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')