Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die kick-off wel, als PR-middel.
Ruud en Bart; de gedoodverfde winnaar en de winnaar van BB1, herenigd op de streams levert al een leuk persbericht op en vestigt de aandacht op The Bunker en maakt denk ik nieuwsgierig naar de rest van het programma. En dan nog een paar zgn. kopstukken erin, maakt die nieuwsgierigheid naar het vervolg enkel groter.
Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het gevaar is dat t echte programma dan alleen maar tegen kan vallen. 25 dagen duurt t programma, tijd om erin te groeien is er niet.
punt is meer dat als je nu travestieten erin gaat zetten die zichzelf enorm op de voorgrond drukken je daar bij volgende edities overheen moet wil je de kijkers blijven boeien. In dat opzicht is het dan dus verstandiger om niet in de kickoff al meteen mensen erin te zetten die een DGK sfeer neerzetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen ... de kick-off maakt lekker en dus koop je voor de overige 21/22 dagen een pakket streams ...
En waarom ga je er sowieso al vanuit dat het daarna enkel kan tegenvallen? Omdat er geen Ruud meer in zit?
Weet jij veel of de nieuwe Ruud straks opstaat in die bunker. Daarbij kun je je in 3 weken tijd prima profileren.
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat het een freakshow wordt. Dat was in beginsel al helemaal niet het plan (juist niet) en ik kan me niet voorstellen dat Bart en Bram daar nu opeens wel helemaal warm voor lopen.
En saai? Met Ruud? Dakennie!
Zo spektaculair was Ruud niet tijdens BB. Het waren vooral de soundbites en t typetje door Paul de Leeuw. En tv waren de samenvattingen die t leuk maakten.quote:
Prove me wrong!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.
je wordt bedankt *mok+pruil*
Yolanthequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we hebben nu in de kickoff-bunker dus
Bart, iemand die eigenlijk liever achter de camera staat
Danny, die eigenlijk liever achter zn pc zit
Ruud, die alles aangrijpt om op tv te komen
Krijgen we ook nog lekkere wijven?
en vergeet niet dat ze heel vaak heeft gevraagd of men wel wist hoeveel games jarno (?) voor zijn verjaardag heeft gekregenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat heeft ze niet zo heel lang volgehouden hoor. op een gegeven moment was ze het zat om die facade op te houden en toen had ze 't alleen nog maar over d'r ventje. Over d'r kindjes hoorde je d'r alleen als het haar uitkwam op dat moment even de liefhebbende moeder uit te hangen.
Rightquote:
Ik heb anders altijd kunnen lachen om je blogs, vooral de reacties van users waar jij dan weer op reageerde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
fijn dat je denkt dat het niet saai wordt omdat Ruud erin zit. ik ben dus saai.
je wordt bedankt *mok+pruil*
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Danny het volgende:
[..]
en daarvoor heeft ze alleen haar kinderen maar voor in de steek hoeven laten.
wat een heldin!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Voor eens en voor altijd naar Fabeltjesland vertrokken, het gerucht dat Ricardo bij The Kick Off komt:
[..]
Je gelooft Bram niet maar Bart wel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voorbij zien komen. Maar Bram lult volgens mij nogal bla, af en toe.
Klopt.quote:
Dat is een belediging voor de bard.quote:
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maanvis, gaat jouw fantasie echt niet verder dan een menu van maden en wormen?
Gun één iemand een bed en de rest de grond.
Gun één iemand een lekker maal en de rest droog brood.
Et cetera.
En dan maar kijken hoe dat de onderlinge verhoudingen bepaalt.
Dat moet toch juist als er per nacht maar 1 bed gegund wordt??quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven.
Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Maanvis het volgende:
Mijn fantasie gaat heus wel verder, maar het was juist de bedoeling dat de bewoners zouden samenwerken als ik bart mag geloven. Dus die ideetjes van 'gun 1 persoon dit' werken ook niet. Bovendien kun je ze niet verplichten om 1 persoon van het feestmaal te laten eten en de rest te laten stikken. Bewoners gaan dan gewoon hun opdrachten verkopen om zodoende zonder moeite toch het feestmaal te kunnen verdelen.
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmigerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi toch? Als ze zelf manieren verzinnen om toch sociaal te zijn.
Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef Maanvis het volgende:
Dan worden de opdrachten vanzelf grimmiger.
Het moet iig een uitdaging zijn die mensen op kan breken in 25 dagen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wil er hoe dan ook een extremiteitenshow van maken, hè?
het moet iig extreem genoeg zijn om spanningen tussen de bunkerbewoners te kunnen veroorzaken in een korte periode. Dat kun je doen door extreme karakters in de bunker te zetten, door het extern aan te sturen (DGK), maar ook door ze extreme keuzes te laten maken gedurende hun verblijf in de bunker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
Nouja, dat zal de uitdaging zijn voor Enjoymedia. Het moet leuk zijn om naar te kijken maar t mag niet te extreem en niet te saai. Dus er moet ook wat liefde en softfocus seks in.
drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te worden
geen van beiden. ze gaan me zeggen dat ze me heel erg gaan missen en dat ze blij zijn dat ze dan bij mamma in bed kunnen slapenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
Danny, smeken jouw kinderen je om te blijven of hebben ze zoiets van "PARTY TIME!" ?
Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
drie dagen van huis ben ik wel vaker en dan zijn de kinderen bij hun moeder. Dat is wat anders dan een half jaar of langer weg en de kinderen bij tante truus en een crimineel vriendje achterlaten terwijl ze huilend smeken of je wil blijven
Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want Jade Goody had het gore lef om haar kinderen te verlaten door te sterven? Of hoe moet ik die twee zaken aan elkaar linken?
Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, maar die heeft al met al langer in BB huizen opgesloten gezeten dan Natasia?
Da's omdat Natasia een mislukt wezen is die beter geaborteerd had kunnen worden. Had ze ook maar één keer in al die tijd laten blijken dat ze daadwerkelijk geeft om haar kinderen en ze niet als last ziet was er niets aan de hand geweest. Maar ze zat daar om aan zichzelf te denken. Dat heeft ze heel vaak gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het land zit vol met Oost-Europeanen die maanden van huis zijn om de kost te verdienen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal niet schrijnend is, maar waar de één het een maand of meer (soms) uit noodzaak doet, doet de ander het voor plezier een dag of drie. Het ene kan, het andere is misdadig? Waar liggen grenzen?
Ik vind het erg gemakkelijk om Natasia een kogel toe te wensen en haar corrupte en stelende vriendje geweldig te noemen.
Het is allemaal zo betrekkelijk. Bij Natasia staan de straten vol met mensen die haar afbranden, bij Jade staan de straten vol om haar de laatste eer te bewijzen.
één van je beste opmerkingen tot nu toequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
kortom, natasia moet gewoon in de bunker.
sensatie alom!
Ben bang dat ze het nog zou dóen ook, als ze gevraagd wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
Toch nog even....Jade deed in 2002 voor de eerste keer mee aan BB. Haar kinderen zijn nu 5 en 4 jaar. Toen had ze nog geen kinderen. BB Celebs was in 2007, toen dus wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
Met kinderen? Durf ik niet met zekerheid te beamen aangezien BB steeds voor max 3 maanden is en ze volgens mij in geen enkel BBhuis de volledige tijd heeft gezeten.
Thanx but no thanx.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
Het was toch 25 dagen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, drie dagen is echter wel toegestaan, dat kan nog net om een held te worden
De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,quote:
Ah, dat wist ik niet, thanx.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De kickoff is met celebs en duurt 3 dagen,
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen komt Danny wel z'n afspraken na
Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.quote:
Als Danny het maar begrijptquote:Op zondag 12 april 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je dat op deze manier aan Danny moet vragen dan weet ik het nog niet zo net.
quote:
Nou, ik gunde het haar wel hoor, naar wijf.quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ik vond Natasia ook een graftrol, maar zoiets gun ik toch niemand.
Whiiii, een ontvoering.quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Danny gaat er zeker in! Anders komen we hem persoonlijk halen... met een Hummer![]()
in dat geval zeg ik bij deze afquote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Danny gaat er zeker in! Anders komen we hem persoonlijk halen... met een Hummer![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef enjoybram het volgende:
Whehehe.quote:
voor de duidelijkheid; ik eet alleen normaal voedsel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets beloven! Bij het idee alleen ga ik al over mijn nek
Kun je 3 dagen zonder eten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid; ik eet alleen normaal voedsel.
Dus pizza, patat, biefstuk. Jeweetwel; normaal voer
spruitjes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, kan me ook gewoon niet voorstellen dat mensen zich over laten halen om die smerige maden of wormen te eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten want ik vreet geen maden e.d.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:
ze zijn niet smerig, het idee is smerig. en voor 10000E of aandacht (ihgv Danny) zal dat gewoon moeten gebeuren. Niemand is verplicht om maden of wormen te eten. Honger lijden is ook een keuze.
Dus vandaar de vraag aan Danny: Kun je 3 dagen zonder eten?
wat begrijp je niet aan 'normaal voer'? Natuurlijk niet.quote:
Vantevoren flink eten dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten want ik vreet geen maden e.d.
dat is net zo ranzig als madenquote:
The Lost Boys !quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
'You're eating maggots Michael...'
(film trivia!)
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
sensatie alom!
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...quote:
Je gaat FOK! vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?quote:
Nja, dat vind ik wel het leuke van real life tv, je zet een aantal totaal niet bij elkaar passende figuren bij elkaar en zo ontstaan er situaties die leuke tv opleveren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
Ik vraag het me nog steeds af.
Om straks vertroeteld te worden in [FB]:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
die zich nog steeds afvraagt wat hij tussen die lui moet zoeken en waarom hij zich heeft laten overhalen...
is WAT echt waar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef static het volgende:
Is dit echt waar?
Edit: nee, heb niet het hele topic doorgelezen.
Tel je zegeningen, Huub zal er niet zijn, die is nog drie tandjes agressiever dan Ribas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal, maar ik heb geen kont te melden natuurlijk. ik zit daar straks tussen een soort van inteelt familie van ex-real life soapers als enige niet-aandachtshoer (hoewel ik dat laatste al aardig teniet doe door die bunker in te gaan) die niemand kent. Face it, wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tel je zegeningen, Huub zal er niet zijn, die is nog drie tandjes agressiever dan Ribas.
Hoi Bartquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.
Ik heb die ene (nee niet jij) anderhalf jaar bekeken, 't viel heul niet meequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou heb ik ze allebei geïnterviewd en ik moet zeggen: het valt reuze mee. Zowel bij Ribas als bij Huub.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Nou heb ik Huub ten tijde van DGK redelijk gevolgd, dus weet ik dat hij een relkabouter is, maar van Ribas had ik tot drie dagen geleden nog nooit gehoord. De youtube filmpjes spreken dan niet in zijn voordeel en hij komt hersenlozer en agressiever over dan zelfs Brian (en dat wil wat zeggen), maar dat is dus gebaseerd op 2 youtube filmpjes van 3 minuten. Niet een erg sterke basis voor een representatieve karakterschets.
een interview van twintig minuten is overigens ook niet erg representatiefquote:
Heb je punten nodig ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
een interview van twintig minuten is overigens ook niet erg representatief
Of je trof 'm toevallig op z'n bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je punten nodig ofzo![]()
Nou vooruit, je hebt er weer een.
Ik vond Ribas tijdens CBML ook een enorme eikel, maar voor, tijdens en na het interview as hij juist heel relaxed. Eigenlijk net of de redactie zijn zwakste momenten heeft uitgezonden![]()
Dat dus. Is beeldmateriaal ook te downloaden zoals FOK! televisie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Danny het volgende:
[..]
is WAT echt waar?
Ik ga vrijdag de bunker in als dat is wat je bedoelt?
jezelf zeker niet laten onder sneeuwen, gewoon haantjes gedrag vertonen dan druipt dat joch wel afquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
wat moet ik in zo'n bunker met een agressief figuur als Ribas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |