Ik zelf ben te jong... begonnen met een c-64 die van m'n broer was die zat altijd te kloten met een supra modem 2400 baud, en toen zelf op de amiga 500 gaan bbs' en op 14k4 maar geld voor een us robotics op 19k2 had ik toen nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
eerst een VIC-20, pas later kreeg ik een C64
welnee. Ik heb van meerdere mensen al gehoord, ook mensen van wie ik het totaal niet had verwacht, dat ze de bunker kennen en willen volgen. Grootste nadeel is dat er geen samenvattingen zijn die mensen na hun werk kunnen kijken, maar daarvoor hopen we dan weer op het enthousiasme van de streamers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Spooky4u het volgende:
Tof is het zeker, ik ben ook benieuwd hoe alles gaat lopen.
Ik ben door al het nieuwe nieuws alleen steeds banger voor een grote sof.
Ik vind het wel jammer dat men zo panisch is tav het stellen van kamervragen.. als er IETS publiciteit oplevert is het dat wel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Stefan het volgende:
Maar de kritiek op BB1 was ook niet van de lucht en dat kwam BB qua hype alleen maar ten goede. Kritiek en klachten doen veel sneller de ronde dan alleen positieve geluiden.
gelikkig maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
Danny moet zijn draai nog een beetje vinden, want ik zie hem wel, maar hoor hem nog niet echt de boventoon voeren. Warming up om straks te vlammen, I presume.
Hij heeft thuis al zijn computers bedraad aan het internet hangen......quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:28 schreef Paul het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over wat Danny tot nu toe heeft gezegd voor schokkende dingen
Danny gelooft in opvoedkundige tikken. Op het achterhoofd. Pats! Om even de aandacht erbij te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:28 schreef Paul het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over wat Danny tot nu toe heeft gezegd voor schokkende dingen
Vandaar dat Danny kaal is, die is zo ook opgevoed natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:44 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Danny gelooft in opvoedkundige tikken. Op het achterhoofd. Pats! Om even de aandacht erbij te houden.
Stuk voor stuk horen ze zich zelf allemaal het liefste praten. De enige die geen 'hey-helloo-hoor-mij-nou-eens'-persoon is, is Danny.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stefan het volgende:
Danny, respect dat je daar zit maar je hebt er echt niks te zoeken. Een stel ego's van mensen die iets hebben gewoonen omdat ze een tijd op TV waren zonder iets te doen. geleuter geleuter geleuter.
Oneens, we zijn er de halve dag geweest en nietalleen respect voor Danny, hij doet het toch maar even, maar hij laat zich toch behoorlijk horen tussen die zogenaamde BN-ers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stefan het volgende:
Danny, respect dat je daar zit maar je hebt er echt niks te zoeken. Een stel ego's van mensen die iets hebben gewoo\nnen omdat ze een tijd op TV waren zonder iets te doen. Niks dan geleuter geleuter geleuter.
Juist en ik kan je zeggen dat dat op prijs wordt gesteldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Stuk voor stuk horen ze zich zelf allemaal het liefste praten. De enige die geen 'hey-helloo-hoor-mij-nou-eens'-persoon is, is Danny.
Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist en ik kan je zeggen dat dat op prijs wordt gesteld
Hij doet het gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?quote:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Maanvis het volgende:
Danny laat anderen graag praten, maar om nou te zeggen dat ie er niet hoort.
PS, wanneer was jij d'r yvonne?
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?
Waarom nou niet als ik er ben?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.
quote:
En als hij spreekt zegt ie z'n zegje,kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oneens, we zijn er de halve dag geweest en nietalleen respect voor Danny, hij doet het toch maar even, maar hij laat zich toch behoorlijk horen tussen die zogenaamde BN-ers.
Oh, en hij heeft het koud.
Ik had een dag vrij genomenquote:
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoegquote:
maar goed, ik verheug me op de echte bunker met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.
Wat trouwens enorm op prijs werd gesteld!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoeg.
Bob! Goeie gozert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Lang met de regisseur gesproken, machtige vent!
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.....toch?oh eff smiliequote:
Echt! En hij kent FOK! écht!quote:
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt! En hij kent FOK! écht!
Eerst FOK! bijlezen en dan aan het werk, is ie meteen bij na een nacht!
Al vanaf BB1, tuinfluiter bv vondtie geweldig met z'n verslagen.
Ik ben fanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
zaterdag 25 april 2009 22:08[/url] schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekken.
Hij was by the way degene die in DGK de trap van natasia filmde!
Het was ook echt nodig ook, er moest nog keiveel gebeuren! Echt een wonder dat het nog gelukt is.. alhoewel het verre van perfect isquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat trouwens enorm op prijs werd gesteld!
Bram was vanmiddag nog even gaan slapen, veel en veel te weinig slaap gehad, ze moeten echt even rusten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was ook echt nodig ook, er moest nog keiveel gebeuren! Echt een wonder dat het nog gelukt is.. alhoewel het verre van perfect is. Met name Johan en Bram stonden stijf van de stress, hopelijk zijn ze nu wat tot rust gekomen
.
Ja hè?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Copycat het volgende:
Bob is een gave vent die vol vuur voor The Bunker gaat. Die als regisseur mede aan de wieg heeft gestaan van BB en sindsdien een schat aan RealityTV-ervaring heeft opgedaan.
Bob zorgde er bijvoorbeeld voor dat de borstkanker van Karin een item werd. Tegen de zo goed als collectieve gedachte van 'Het publiek wil liever spelletjes zien' in.
En die nu met alles vol voor TheBunker gaat. Dag en nacht.
Een beetje respect voorBob
dus!
Boks ouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |