Nutteloos? Ik haal er anders toch gewoon lekker 100Mbit/s mee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet die AK-DL1, die is nutteloos
[ afbeelding ]
http://www.audiovision-shop.dequote:Op maandag 6 april 2009 08:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
JP, heb je de link van die site nog voor me?
Daar ligt per definitie de goedkoopste troep naast elkaar die ze bij inkoop maar konden krijgenquote:
Rennen JP! Rennen! Ze gaan je lynchen!quote:Op maandag 6 april 2009 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.audiovision-shop.de
Die van den Hul heb ik gehaald bij Iear.
7 meter Cleartrack (front), EUR 92,00
22 meter Clearwater (center+rear), EUR 204,00
3.0 meter Bay C5 single (REL subconnect), EUR 59,00
![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rennen JP! Rennen! Ze gaan je lynchen!
Prima keuze overigens
Ik kom zeer binnenkort langs, wil je vette HT wel ff horen
quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima keuze overigens
Jij zou het dan ook alleen maar doen om mee te kunnen patsen..quote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima keuze overigens
Trouwens, 7m voor ¤ 92,- terwijl ze op de site ¤ 16,- p.m. kosten? Hoe doe je dat?
Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beterquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Afdingenquote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.![]()
Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.
Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kernquote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beter
"ik bied de helft!"quote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.![]()
Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.
Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.quote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kern
waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.
Skineffect is ook wel bij lage frequenties, alleen is het effect veel minder. 50 Hz komt tot ruim een centimeter 'diepte' in een kabel. Dan moet je dus echt kabels van meer dan 640mm˛ doorsnede hebben wil je een 'ongebruikte' kern hebben. Maar je kan ervan uitgaan dat met je gemiddelde speakerkabeltje van 2,5mm˛ en frequenties tot pakweg 50kHz, de gehele ader gebruikt wordt en een zilverlaagje dus totaal geen effect heeft op de signaalkwaliteitquote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?
geen hoog frequente dingen dus. zal vanavond wel effe zoeken in mijn boeken
Das zaterdag, kom je ook?quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
gaan jullie ook zo je lul op tafel leggen om te meten wie de langste heeft
Om aan te tonen dat bij hoge frequentie er nog steeds zaken door de kern heen kunnen stromen..quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Geen zin, dat verlies ik tochquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat bij hoge frequentie er nog steeds zaken door de kern heen kunnen stromen..![]()
Kut, ik moet het hebben van de omtrekquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Leg je m overdwarsquote:
Komt die in de buurt van de 640mm˛ doorsnede ??quote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kut, ik moet het hebben van de omtrek
Ben je door je vriendin naar de AA gestuurd?quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe usericon al gezien
<MBO Elektriciteitsleer, alleen niet afgemaaktquote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Skineffect is ook wel bij lage frequenties, alleen is het effect veel minder. 50 Hz komt tot ruim een centimeter 'diepte' in een kabel. Dan moet je dus echt kabels van meer dan 640mm˛ doorsnede hebben wil je een 'ongebruikte' kern hebben. Maar je kan ervan uitgaan dat met je gemiddelde speakerkabeltje van 2,5mm˛ en frequenties tot pakweg 50kHz, de gehele ader gebruikt wordt en een zilverlaagje dus totaal geen effect heeft op de signaalkwaliteit
En tja, ik heb elektrotechniek gestudeerd, daar leer je iets meer dan bij elektriciteitsleer op de middelbare school
Net iets te vroeg gestopt waarschijnlijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
<MBO Elektriciteitsleer, alleen niet afgemaakt
na het 3e jaar, 4 jaar in totaalquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Net iets te vroeg gestopt waarschijnlijk
Oe.. Ik ga maar snel ff nog fietsen dan..quote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)water-te-vallen.html
Zo laat gestopt? Zonde...quote:
Winst is bij ons sowieso een raar begrip omdat we een cooperatie zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef ursel het volgende:
Crisis raakt ook groentehandel
Echt alles wordt maar op de kredietcrisis geschoven..
Ze kijken niet naar andere factoren welke plaats hebben gevonden dat jaar..
Bartquote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Welke n00b heeft die topictitel verzonnen
n00b?quote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Avond
Welke n00b heeft die topictitel verzonnen
quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Verdomme, heb volgende week tentamens en begin ik nu weer ziek te worden
je hebt een afweer systeem wat zich afstemt op je omstandighedenquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Verdomme, heb volgende week tentamens en begin ik nu weer ziek te worden
* Proest..quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[ link | afbeelding ]
16,- de meter betalen voor goede speaker kabel en dan zulke bagger afspelen
Oh god, we gaan toch geen spelletjes spelen hequote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag trouwens Guitar Hero: Metallica binnen gekregen! Hell yeah!![]()
Neem hem zaterdag wel mee naar Ferdi
Verkapte ik-faal-met-guitar-hero postquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh god, we gaan toch geen spelletjes spelen he
nu moet je niet jezelf proberen te redden door een ander af te zeikenquote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel kwaliteit:
[ afbeelding ]
Ik zorg dat ik een voetbal heb. Op 50m afstand hebben we hier een trapveldje waar je met 8 man perfect kunt ballenquote:
Heb'ie geen huiskamer? Das veel toffer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik een voetbal heb. Op 50m afstand hebben we hier een trapveldje waar je met 8 man perfect kunt ballen
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Hey Fer, Hoe zit dat eigenlijk. Als iedereen nu wat voor je moeder meeneemt, zitten we dan zaterdag zonder bier??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Hey Fer, Hoe zit dat eigenlijk. Als iedereen nu wat voor je moeder meeneemt, zitten we dan zaterdag zonder bier??
Ik was van plan wat voor zijn moeder mee te nemen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zitten met teveel bier denk ik
Ik moet zaterdag eerst boodschappen doen, anders heb ik helemaal niks
Trampoline telt niet hequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef ursel het volgende:
Ik was van plan wat voor zijn moeder mee te nemen...![]()
![]()
Ach t trekt wel weer een beetje recht. De precieze euro boeit me weinig maar met 10/15 man BBQ is het wel fijn als de bier kosten wegvallenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
maar benne dat eigenlijk de enigste kosten eigenlijk??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Duh.. die ga ik niet mee zeulen..![]()
maar benne dat eigenlijk de enigste kosten eigenlijk??
Ik vind t een beste reactiequote:
Jij moet gewoon lief tegen hem doen omdat je nog ¤30,- van hem krijgquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind t een beste reactie
Over paar weekjes weer Chinees? Ik hoef me nu niet meer te schamen voor t geluid
Wat verwacht je dan??quote:
Als je dan ook nog een eigen BBQ meeneemt dan wordt t een goedkoop feestje voor mequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet toch ook je eigen eten meenemen
Bring own Food!
Niks mis met linkin park en Jay-zquote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel kwaliteit:
[ afbeelding ]
Nee ik ben bangquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Durf je niet tegen mijn betoog in te gaan??
Ik geef je 100,- voor je huis! Contant, zaterdag!quote:
Is goed.. Neem wel een steentje mee..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geef je 100,- voor je huis! Contant, zaterdag!
Ik ben wel blij, maar nog niet heel erg. Moet eerst mijn eigen woning verkopenquote:
Hmm, misschien het huis maar laten zitten en toch voor de Audi gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van de AutoRAI. Was tof! Heel veel vette auto's en mooie dames gezien; M'n persoonlijke favoriet de Aston Martin DB9 staat er ookMaar verder ook Porsche, Lamborghini, Bugatti, Jaguar, Lexus, Range Rover etc. etc. Uiteraard ook veel gezinsauto's, SUV's en city auto's van binnen bekeken
Zag ook nog een Audi Q7 met 6l TDI motor staan a ¤ 250.000
BIj de auto's die ik wss over een aantal jaar kan betalen werd ik aangenaam verrast door de Kia Pro-Cee'd! Erg mooie bak vind ik dat, ook aan de binnenkant
De Ford Focus RS is ook vet, alleen jammer dat ie er alleen in het groen stond i.p.v. in het oranje
Al met al leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer!
Gaan jullie samenwonen in het noorden van 't land?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, misschien het huis maar laten zitten en toch voor de Audi gaan![]()
De hypotheekadviseur kwam goed nieuws brengen
Het maximale bedrag binnen NHG is relatief eenvoudig haalbaar.
Nu alleen nog een woning vinden die in de smaak valt (bij mijn vriendin)
Ben niet gek. Da's bijna net zo kansloos als in zeeland gaan wonenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen in het noorden van 't land?
Dacht alquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben niet gek.
Ik koop een huis (in Apeldoorn of nabije omgeving) en er bestaat dan natuurlijk wel een kans dat zij daar na verloop van tijd bij intrekt. Maar uitgangspunt van de koop is dat ik het huis koop en ik ook alle lasten in mijn eentje kan dragen.
Kwam bij een Bankspaarhypotheek van 147.500 en een Maatwerk spaarverzekeringshypotheek van 75.000 en dan een aflossingsvrije hypotheek van 45.000 op een netto maandlast van 990 euro per maand uit en dat is meer dan 100 euro onder mijn max wat ik per maand kan missen.
Oftewel
Deze maand gaat mijn huidige woning in de verkoop en dan hoop ik die binnen 3-4 maanden wel te verkopen. Daarna ga ik echt op zoek naar een nieuwe woning, nu houd ik mijn ogen gewoon goed open en mocht ik echt iets moois zien dan ga ik natuurlijk wel wat serieuzer kijken, maar ik wil hoe dan ook voorkomen dat ik met dubbele lasten kom te zitten, aangezien ik dat echt niet kan betalen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dacht alSamenwonen zou dan wel heel snel zijn lijkt me...
Dat klinkt als een goede deal!Ben benieuwd wat voor huis je gaat kopen / naar op zoek bent
Tis een voetbalgrapjequote:
quote:
Die van ons gaat trouwens ook nog deze maand in de verkoop..quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze maand gaat mijn huidige woning in de verkoop en dan hoop ik die binnen 3-4 maanden wel te verkopen. Daarna ga ik echt op zoek naar een nieuwe woning, nu houd ik mijn ogen gewoon goed open en mocht ik echt iets moois zien dan ga ik natuurlijk wel wat serieuzer kijken, maar ik wil hoe dan ook voorkomen dat ik met dubbele lasten kom te zitten, aangezien ik dat echt niet kan betalen...
Ik wil gaan kijken naar een (hoek)woning met een leuk tuintje op het zuiden. Het mag ook best een opknappertje zijn, zodat ik alles zelf kan doen.
Het liefst heb ik een ruimte die groot genoeg is voor een echte pooltafel(geen vereiste, maar wel een wens)
En dan ook nog een ruimte waar ik mijn pc-spul en bios-spul in kwijt kan.
Morgen tijdens de cursus maar weer even op funda speuren
Als Jorrit t voor 99,- doet ga ik daarheen hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef ursel het volgende:
Die van ons gaat trouwens ook nog deze maand in de verkoop..
Jij wil heul niet meer weg bij je mamie..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Als Keltie t voor 98,- doet ga ik daarheen hoor!
Niet voor de BoF! BBQ iigquote:
En als ik nu behalve de meubels, ook de apparatuur erbij doequote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens overquote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Oeh dan kan ik je Wii aan Frank z'n zusje geven om Frank te stangen. Dat is me wel een tientje extra waardquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En als ik nu behalve de meubels, ook de apparatuur erbij doe
Hier heb je 215.000 kuddos, wanneer kan ik erin?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Keltie het volgende:
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens over
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens over
EDIT:
En dan hou ik een sleutel, gewoon voor de gezelligheid
Kuddos? Ben geen breezersletjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier heb je 215.000 kuddos, wanneer kan ik erin?
Je moet curlen voorstellen gek..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:57 schreef Incolumis het volgende:
ga godverdomme eens aan het werk, stelletje ambtenaren!![]()
collega komt net met een lijst activiteiten voor een uitje, moet ik er bij zetten welke ik het leukst vind. airsoften staat er niet bij
heb het wel voorgesteld
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhurenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhuren
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhuren
Samsung zeg je... Eens kijken of die nog architecten nodig hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..![]()
Communistquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..![]()
Zou wel beter logisch zijn, want van geld verdienen hebben ze geen kaas gegeten in De Kuipquote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders benne toch communisten??
Kantquote:
Je moet mensen wel een 2de kans gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef Keltie het volgende:
Thieme is een hypocriete hoer.
Beetje met diertjes willen knuffelen en dergelijke maar ondertussen wel neuken met een ex-jager.. En zoals een goed Nederlander beaamt denken wij altijd:
Eens een dief jager, altijd een dief jager.
In het bos daar zijn de....quote:
Een 2de kans? Welnee joh...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet mensen wel een 2de kans geven![]()
En wat doet paulus in zijn vrije tijd...quote:
Kabouteren?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En wat doet paulus in zijn vrije tijd...
Negers!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
In het bos daar zijn de....
Nee saaie cursusquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef ursel het volgende:
Jorrit, wat is er aan de hand met je jongen??
Ben je ontslagen ofzo??
Ahh.. begon me al zorgen te maken over je..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee saaie cursus(Sharepoint)
Morgen ga ik weer lekker naar kantoor ipv cursus, ze kunnen toch niet zonder mij
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:01 schreef Bart het volgende:
Nog fans van Battlestar Galactica die een donatie willen doen aan deze voormalig werknemer?
Da's waar, maar goed ik zit al in een managementteamquote:
Die is net afgelopenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Bij sommige foto's word je doorgestuurd naar een sexsite![]()
Je zou ook eens normaal kunnen reageren, zuurpruimquote:
n00b? WTFquote:
Mijn ouders hebben altijd witte auto's gehad, ziet er niet uit. Wordt het nu schijnbaar een trend, hebben ze hem een maand geleden verkocht en een zwarte genomenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Aston Martin vooral heIk heb de bestelbevestiging inmiddels ontvangen
Snap ook niet waar al dat wit vandaan komt? Trend voor de zomer ofzo
Oh dan ga ik de download maar eens startenquote:
Ik kan je rood afraden..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh dan ga ik de download maar eens starten
@Wit: Dat is de kleur van 2009. Niet mijn smaak, maar het kan best mooi staan
Maar ja ik vind rood ook wel mooi staan bij auto's, maar dan ga ik zelf nog geen rode auto nemen
Rood wordt vanzelf witquote:
Het enige wat je ervoor terugkrijgt zijn zere voeten.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤ 11,50 voor een kaartje valt wel mee toch? De meeste auto's zijn wel duur ja
Wtf..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt wel gelijk maar toch blijft het wel leuk om naar auto's te kijken die je zelf nooit kan betalenAls je zelf op zoek bent naar een auto kan het handig zijn, al weten de "verkopers" alleen wat standaards te vertellen en niks specifieks over de auto's.
Parkeren is wel erg duur, naast de RAI ¤ 24,- (_O-) en een paar honderd verder alsnog ¤ 14,- Belachelijke prijzen!
Om niet te beginnen over de prijzen voor eten en drinken...
Moet je met de motor gaan en zelf een broodje en drinken meenemenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt wel gelijk maar toch blijft het wel leuk om naar auto's te kijken die je zelf nooit kan betalenAls je zelf op zoek bent naar een auto kan het handig zijn, al weten de "verkopers" alleen wat standaards te vertellen en niks specifieks over de auto's.
Parkeren is wel erg duur, naast de RAI ¤ 24,- (_O-) en een paar honderd verder alsnog ¤ 14,- Belachelijke prijzen!
Om niet te beginnen over de prijzen voor eten en drinken...
Of op de fiets..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je met de motor gaan en zelf een broodje en drinken meenemen
Motor gaat snellerquote:
Ursel op de motor en jij op de fiets kijken wie sneller is.quote:
Zelfde startpunt? Deal!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ursel op de motor en jij op de fiets kijken wie sneller is.
Place your bets!
Beetje lastig aangezien de autorai 1x per 2 jaar is.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef Viro het volgende:
Mss volgend jaar een BoF! AutoRai meet ?
Ja hoor! Je dacht toch niet dat je het sleuteltje kreeg?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor! Je dacht toch niet dat je het sleuteltje kreeg?
Wel als ie op slot staat, dan kun je namelijk niet rijdenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]En jij denkt dat ik een sleuteltje nodig heb om om schade te rijden..
![]()
Durf je te wedden..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel als ie op slot staat, dan kun je namelijk niet rijden
Ursel krijgt alleen al schade door op de bank te zittenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel als ie op slot staat, dan kun je namelijk niet rijden
En toch is het niet altijd mijn schuld..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ursel krijgt alleen al schade door op de bank te zitten
Witte auto's zijn sowieso vet!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef FJD het volgende:
M3 int wit
911 GT3 RS int wit
T kan erg gaaf zijn maar t kan ook echt dramatisch uitpakken.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Witte auto's zijn sowieso vet!
Of natuurlijk Swarovsky Bling!
[ afbeelding ]
quote:De onzekerheid van het paasweekeinde
8.04.09 11:33
Het komende weekend is het Pasen en voor veel mensen betekent dit een vrij weekend. Een goede reden dus om erop uit te trekken met het hele gezin of om samen paaseieren te gaan zoeken. De ingrediënten voor al dit moois zijn natuurlijk zonneschijn en zachte temperaturen, maar komen die er wel? De zon lijkt in ieder geval flink zijn best te gaan doen!
De dagen voor Pasen zien er momenteel erg mooi uit en dat is goed nieuws voor de mensen die op goede vrijdag en aanstaande zaterdag vrij zijn. Vooral vrijdag gaan de temperaturen flink oplopen. Vanuit het zuidoosten wordt dan namelijk zachte lucht aangevoerd, en dat zullen we merken ook. Landinwaarts worden middagtemperaturen van 20 tot 23 graden verwacht.
Donequote:
Dichtboven de BBQ worden temperaturen van 55 tot 60 graden verwachtquote:
Ik durf wel te wedden dat jij niet op mijn motor kan rijden als ie op slot staat, tenzij je een lasapparaat meesjouwt om de sloten door te lassenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Witte auto's zijn sowieso vet lelijk!
Of natuurlijk Swarovsky Bling!
[ afbeelding ]
En Frankie is er blij mee zeg..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef FJD het volgende:
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw album![]()
Nope, hier houden we meer van Mental Theo en Charlie Lownoise..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Over 40 dagen komt het nieuwe Eminem album uit en gister is de single genaamd "We Made You" uitgekomen. You tube link:
Vind het nummer wel aardig, niet speciaal. Hij rapt wel goedDe videoclip is wel geniaal! Amy Winehouse
Maar goed hier zullen wel weer geen mensen zijn die z'n muziek kunnen waarderen.
Neuh, heb maar een CD'tje of 4 van 'emquote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Over 40 dagen komt het nieuwe Eminem album uit en gister is de single genaamd "We Made You" uitgekomen. You tube link:
Vind het nummer wel aardig, niet speciaal. Hij rapt wel goedDe videoclip is wel geniaal! Amy Winehouse
Maar goed hier zullen wel weer geen mensen zijn die z'n muziek kunnen waarderen.
Zonder een gitaar en een drumstel is het geen muziek!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, heb maar een CD'tje of 4 van 'em
CD:quote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaaf
Wat is favoriete CD? En wat vind je z'n beste nummers?
Nah, vond zelf de eerdere albums te wisselvallig, sommige nummers schijt en sommige goed (meen ikquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
OpvallendVond Encore erg matig. The Eminem Show vind ik wel goed alleen al stukken minder dan The Slim Shady LP & The Marshall Matters LP.
Beste CD vind ik The Marshall Matters LP
Beste nummers:
The Real Slim Shady, The Way I Am, Stan, Cleaning Out My Closet, Guilty Conscience, Forgot About Dre, Marshall Matters (), Role Model & I'm Back.
Ben je ook bij dat concert geweest een aantal jaar geleden in die galmbak in Amsterdam?
Haha dus het nummer "Kim" kun je ook wel waarderen gok ik?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, vond zelf de eerdere albums te wisselvallig, sommige nummers schijt en sommige goed (meen ik)
Stan vond ik in het begin wel goed maar duurt te schijtlang om boeiend te zijn
Role Model was inderdaad ook stoer
Vind eigenlijk ieder nummer met een aggressievere tekst wel tof
Nee, ik waag mij niet op negerconcerten
In de jaren 2000 is geen goede muziek meer gemaakt!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha dus het nummer "Kim" kun je ook wel waarderen gok ik?
Viel opvallend genoeg mee qua negers! In het voorprogramma waren Xzibit & Cypress Hill () Die zanger van Cypress Hill rookte een joint van 0,5m op
Cypress Hill is wel okey.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha dus het nummer "Kim" kun je ook wel waarderen gok ik?
Viel opvallend genoeg mee qua negers! In het voorprogramma waren Xzibit & Cypress Hill () Die zanger van Cypress Hill rookte een joint van 0,5m op
Beastie Boys vind ik geniaalquote:Op woensdag 8 april 2009 20:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cypress Hill is wel okey.
Xzibit vind ik een beetje een kneusje
Beastie Boys zijn trouwens ook tof, vooral die Anthology CD
EDIT:
Kim is wel lachen jah
Ben er zelfs geweestquote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nope. Ik zweef enorm heen en weer qua CD aankopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beastie Boys vind ik geniaalKan alles waarderen, de rapnummers maar ook de rock-rapnummers zoals Fight For Your Right! Heb je hun laatste CD ook? To The 5 Boroughs? Vet album is dat
Xzibit zn oude werk isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cypress Hill is wel okey.
Xzibit vind ik een beetje een kneusje
Beastie Boys zijn trouwens ook tof, vooral die Anthology CD
EDIT:
Kim is wel lachen jah
Dus je bent al opgewarmd?quote:Op donderdag 9 april 2009 07:38 schreef Incolumis het volgende:
goeiemorgen!
gister al BBQ gehad vanwege toolboxmeeting![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus je bent al opgewarmd?
Slechte-woordgrappen-donderdag
Mogguh
zelfs voor Hiddink te hoog gegrepenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef FJD het volgende:
Alstie nog een keer een echte uitdaging zoekt moet ie trainer van Feyenoord worden
Dat zei ik gisteren nog bij de volleybal: "Guus Hiddink kan zelfs Feyenoord nog kampioen maken... dit jaar!"quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef FJD het volgende:
Alstie nog een keer een echte uitdaging zoekt moet ie trainer van Feyenoord worden
Gerets? Dat vind ik 1 van de grootste droeftoeters... Op Van Basten naquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef jpjedi het volgende:
Alles wat die Hiddink aanraakt veranderd in goud zeg.. Ik vind Eric Gerets altijd erg sterk maar die kan toch qua palmares niet tippen aan Guus.
En Hans Kraay junior...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gerets? Dat vind ik 1 van de grootste droeftoeters... Op Van Basten na
Nein! Die is tofquote:
Ergens doet de WII dan toch nog wel wat goed..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Xbox 360
Wii is de minst gebruikte console
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja denk dat ik morgen toch maar ff bel dat ik er pijn aan heb en er een noodvulling / kroon op laat zetten.
ik blijf maar effe bij de Bambooquote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik het geld had... http://www.wacom.com/cintiq/cintiq-21ux.php
Was helemaal vergeten dat Electrabel bij GDF hoort.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
godverdomme zeg![]()
q1 close, dus extra druk, moet ifrs package rapporteren naar GDF van twee grote entiteiten, gisteravond laat met de NV klaar, meer dan 140 flows gerapporteed, wilde mn baas vanochtend promoten, BAM!!! had een of andere belg een oude mirror (per ongeluk) van de package geladen![]()
heb ik vandaag alles opnieuw gedaan, heeft me dik 8uur gekost voor jan lulen nog steeds 3 blocking errors op flows die ik niet kan oplossen
![]()
![]()
en dat alles met 10 uur slaap en 60flessen bier sinds afgelopen vrijdag avond![]()
Das een uurtje als het nacht isquote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog gekeken of ik heen en weer kon rijden, maar het is gewoon 225km tussen Rozenburg en Sneek
Mensen die denken dat ambtenaren na 23:00 aant werk zijnquote:
betaal jij zn bekeuring en fungeer jij dan als prive chauffeur als hij echt word aangehouden?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ambtenaren na 23:00 aant werk zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom zaterdag niet
Sorry gasten, maar ik ga naar Sneek
@JP: Die PS3 kom ik een andere keer wel halen.
Ik ga de boete van een volwassen kerel die te laf is om NEE te zeggen tegen z'n vrouw niet betalenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef Sickert het volgende:
betaal jij zn bekeuring en fungeer jij dan als prive chauffeur als hij echt word aangehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |