quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Verdomme, heb volgende week tentamens en begin ik nu weer ziek te worden
je hebt een afweer systeem wat zich afstemt op je omstandighedenquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Verdomme, heb volgende week tentamens en begin ik nu weer ziek te worden
* Proest..quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[ link | afbeelding ]
16,- de meter betalen voor goede speaker kabel en dan zulke bagger afspelen
Oh god, we gaan toch geen spelletjes spelen hequote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag trouwens Guitar Hero: Metallica binnen gekregen! Hell yeah!![]()
Neem hem zaterdag wel mee naar Ferdi
Verkapte ik-faal-met-guitar-hero postquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh god, we gaan toch geen spelletjes spelen he
nu moet je niet jezelf proberen te redden door een ander af te zeikenquote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel kwaliteit:
[ afbeelding ]
Ik zorg dat ik een voetbal heb. Op 50m afstand hebben we hier een trapveldje waar je met 8 man perfect kunt ballenquote:
Heb'ie geen huiskamer? Das veel toffer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik een voetbal heb. Op 50m afstand hebben we hier een trapveldje waar je met 8 man perfect kunt ballen
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Hey Fer, Hoe zit dat eigenlijk. Als iedereen nu wat voor je moeder meeneemt, zitten we dan zaterdag zonder bier??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Hey Fer, Hoe zit dat eigenlijk. Als iedereen nu wat voor je moeder meeneemt, zitten we dan zaterdag zonder bier??
Ik was van plan wat voor zijn moeder mee te nemen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zitten met teveel bier denk ik
Ik moet zaterdag eerst boodschappen doen, anders heb ik helemaal niks
Trampoline telt niet hequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef ursel het volgende:
Ik was van plan wat voor zijn moeder mee te nemen...![]()
![]()
Ach t trekt wel weer een beetje recht. De precieze euro boeit me weinig maar met 10/15 man BBQ is het wel fijn als de bier kosten wegvallenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
maar benne dat eigenlijk de enigste kosten eigenlijk??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Duh.. die ga ik niet mee zeulen..![]()
maar benne dat eigenlijk de enigste kosten eigenlijk??
Ik vind t een beste reactiequote:
Jij moet gewoon lief tegen hem doen omdat je nog ¤30,- van hem krijgquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind t een beste reactie
Over paar weekjes weer Chinees? Ik hoef me nu niet meer te schamen voor t geluid
Wat verwacht je dan??quote:
Als je dan ook nog een eigen BBQ meeneemt dan wordt t een goedkoop feestje voor mequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet toch ook je eigen eten meenemen
Bring own Food!
Niks mis met linkin park en Jay-zquote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel kwaliteit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |