Dus je bent al opgewarmd?quote:Op donderdag 9 april 2009 07:38 schreef Incolumis het volgende:
goeiemorgen!
gister al BBQ gehad vanwege toolboxmeeting![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus je bent al opgewarmd?
Slechte-woordgrappen-donderdag
Mogguh
zelfs voor Hiddink te hoog gegrepenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef FJD het volgende:
Alstie nog een keer een echte uitdaging zoekt moet ie trainer van Feyenoord worden
Dat zei ik gisteren nog bij de volleybal: "Guus Hiddink kan zelfs Feyenoord nog kampioen maken... dit jaar!"quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef FJD het volgende:
Alstie nog een keer een echte uitdaging zoekt moet ie trainer van Feyenoord worden
Gerets? Dat vind ik 1 van de grootste droeftoeters... Op Van Basten naquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef jpjedi het volgende:
Alles wat die Hiddink aanraakt veranderd in goud zeg.. Ik vind Eric Gerets altijd erg sterk maar die kan toch qua palmares niet tippen aan Guus.
En Hans Kraay junior...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gerets? Dat vind ik 1 van de grootste droeftoeters... Op Van Basten na
Nein! Die is tofquote:
Ergens doet de WII dan toch nog wel wat goed..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Xbox 360
Wii is de minst gebruikte console
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja denk dat ik morgen toch maar ff bel dat ik er pijn aan heb en er een noodvulling / kroon op laat zetten.
ik blijf maar effe bij de Bambooquote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik het geld had... http://www.wacom.com/cintiq/cintiq-21ux.php
Was helemaal vergeten dat Electrabel bij GDF hoort.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
godverdomme zeg![]()
q1 close, dus extra druk, moet ifrs package rapporteren naar GDF van twee grote entiteiten, gisteravond laat met de NV klaar, meer dan 140 flows gerapporteed, wilde mn baas vanochtend promoten, BAM!!! had een of andere belg een oude mirror (per ongeluk) van de package geladen![]()
heb ik vandaag alles opnieuw gedaan, heeft me dik 8uur gekost voor jan lulen nog steeds 3 blocking errors op flows die ik niet kan oplossen
![]()
![]()
en dat alles met 10 uur slaap en 60flessen bier sinds afgelopen vrijdag avond![]()
Das een uurtje als het nacht isquote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog gekeken of ik heen en weer kon rijden, maar het is gewoon 225km tussen Rozenburg en Sneek
Mensen die denken dat ambtenaren na 23:00 aant werk zijnquote:
betaal jij zn bekeuring en fungeer jij dan als prive chauffeur als hij echt word aangehouden?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ambtenaren na 23:00 aant werk zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom zaterdag niet
Sorry gasten, maar ik ga naar Sneek
@JP: Die PS3 kom ik een andere keer wel halen.
Ik ga de boete van een volwassen kerel die te laf is om NEE te zeggen tegen z'n vrouw niet betalenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef Sickert het volgende:
betaal jij zn bekeuring en fungeer jij dan als prive chauffeur als hij echt word aangehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |