Nutteloos? Ik haal er anders toch gewoon lekker 100Mbit/s mee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet die AK-DL1, die is nutteloos
[ afbeelding ]
http://www.audiovision-shop.dequote:Op maandag 6 april 2009 08:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
JP, heb je de link van die site nog voor me?
Daar ligt per definitie de goedkoopste troep naast elkaar die ze bij inkoop maar konden krijgenquote:
Rennen JP! Rennen! Ze gaan je lynchen!quote:Op maandag 6 april 2009 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.audiovision-shop.de
Die van den Hul heb ik gehaald bij Iear.
7 meter Cleartrack (front), EUR 92,00
22 meter Clearwater (center+rear), EUR 204,00
3.0 meter Bay C5 single (REL subconnect), EUR 59,00
![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rennen JP! Rennen! Ze gaan je lynchen!
Prima keuze overigens
Ik kom zeer binnenkort langs, wil je vette HT wel ff horen
quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima keuze overigens
Jij zou het dan ook alleen maar doen om mee te kunnen patsen..quote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.quote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima keuze overigens
Trouwens, 7m voor ¤ 92,- terwijl ze op de site ¤ 16,- p.m. kosten? Hoe doe je dat?
Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beterquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Afdingenquote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.![]()
Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.
Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kernquote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beter
"ik bied de helft!"quote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.![]()
Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.
Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.quote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kern
waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.
Skineffect is ook wel bij lage frequenties, alleen is het effect veel minder. 50 Hz komt tot ruim een centimeter 'diepte' in een kabel. Dan moet je dus echt kabels van meer dan 640mm˛ doorsnede hebben wil je een 'ongebruikte' kern hebben. Maar je kan ervan uitgaan dat met je gemiddelde speakerkabeltje van 2,5mm˛ en frequenties tot pakweg 50kHz, de gehele ader gebruikt wordt en een zilverlaagje dus totaal geen effect heeft op de signaalkwaliteitquote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?
geen hoog frequente dingen dus. zal vanavond wel effe zoeken in mijn boeken
Das zaterdag, kom je ook?quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
gaan jullie ook zo je lul op tafel leggen om te meten wie de langste heeft
Om aan te tonen dat bij hoge frequentie er nog steeds zaken door de kern heen kunnen stromen..quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Geen zin, dat verlies ik tochquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat bij hoge frequentie er nog steeds zaken door de kern heen kunnen stromen..![]()
Kut, ik moet het hebben van de omtrekquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef staticdata het volgende:
Leg je m overdwarsquote:
Komt die in de buurt van de 640mm˛ doorsnede ??quote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kut, ik moet het hebben van de omtrek
Ben je door je vriendin naar de AA gestuurd?quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe usericon al gezien
<MBO Elektriciteitsleer, alleen niet afgemaaktquote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Skineffect is ook wel bij lage frequenties, alleen is het effect veel minder. 50 Hz komt tot ruim een centimeter 'diepte' in een kabel. Dan moet je dus echt kabels van meer dan 640mm˛ doorsnede hebben wil je een 'ongebruikte' kern hebben. Maar je kan ervan uitgaan dat met je gemiddelde speakerkabeltje van 2,5mm˛ en frequenties tot pakweg 50kHz, de gehele ader gebruikt wordt en een zilverlaagje dus totaal geen effect heeft op de signaalkwaliteit
En tja, ik heb elektrotechniek gestudeerd, daar leer je iets meer dan bij elektriciteitsleer op de middelbare school
Net iets te vroeg gestopt waarschijnlijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
<MBO Elektriciteitsleer, alleen niet afgemaakt
na het 3e jaar, 4 jaar in totaalquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Net iets te vroeg gestopt waarschijnlijk
Oe.. Ik ga maar snel ff nog fietsen dan..quote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)water-te-vallen.html
Zo laat gestopt? Zonde...quote:
Winst is bij ons sowieso een raar begrip omdat we een cooperatie zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef ursel het volgende:
Crisis raakt ook groentehandel
Echt alles wordt maar op de kredietcrisis geschoven..
Ze kijken niet naar andere factoren welke plaats hebben gevonden dat jaar..
Bartquote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Welke n00b heeft die topictitel verzonnen
n00b?quote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Avond
Welke n00b heeft die topictitel verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |