'quote:Op zondag 5 april 2009 16:06 schreef Sickert het volgende:
@ Jorrit: anders neem je dr gewoon mee
en dan nu nog ff een uurtje triken
Schoonpa heeft een derde trike aangeschaft
Zit je nou eigenlijk met een harde plasser te wachten op het eindsignaal om dan heel hard naar je PC te rennen met je hand nog in je broekje?quote:Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[ afbeelding ]
lachen allemaal joh toen ajax eruit werd geknikkerd in de beker![]()
Boehoe!quote:Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
lachen allemaal joh toen ajax eruit werd geknikkerd in de beker![]()
Pimp bikequote:
Viel er pas de laatste 15km in, was wel grappig om te zien hoe ze op die ene gozer van QuickStep aant vloeken waren dat ie mee moest rijdenquote:Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef jpjedi het volgende:
mooie ronde, pozzato dollen _o-
Je moet je kabel even in-zwiepenquote:Op zondag 5 april 2009 13:44 schreef Bart het volgende:
Manier van wikkelen is inderdaad echt een fabeltje.
Mijn genialiteit kent geen grenzenquote:
nee tochquote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk dat 010 vs 020
Feyenoord is gewoon slecht dit seizoen en Ajax heeft wederom een net niet seizoen
@Kevin: Ik wil d'r wel meenemen,maar dat wil zij niet... Wellicht iets te veel verhalen verteld
Whehe.. grappige karretjes..quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
[ afbeelding ]
alleen zonder dat windscherm en rode koffer
en deze had hij al:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Kevin: Ik wil d'r wel meenemen,maar dat wil zij niet... Wellicht iets te veel verhalen verteld
Komt nog eens bij dat ze een afkeer heeft tegen overmatig alcohol gebruikquote:
degradatie van koper na een x aantal jarenquote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
Nou vraag ik me toch af wat jullie argumentatie is waarom dat audiosignaal liever door een 2x1,5mm² koperkabeltje van 16 euro/m gaat dan een 2x1,5mm² koperkabeltje van 1 euro de meter, aangezien Cu==Cu
je kunt anders ook gewoon meerijden met mij? of ga je niet naar de voetbal de 12e?quote:Op zondag 5 april 2009 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bedoelde dus inderdaad dat ik de 11de kom.
Blijkbaar kan ik me vriendin dan niet zien, maar misschien toch weer wel of toch niet...
Uhm, weet je wat ik ga gewoon naar de BoF BBQ. Probleem opgelost.
Nu heeft ze alleen haar elektrische tandenborstel laten staan, geheid dat ik die zaterdag even langs mag brengen
hier lag die al die tijdquote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik ben alweer rondewinnaar![]()
Inmiddels nog maar een paar punten achterstand
Ik heb de schaal trouwens nog wel, kwam hem tegen bij het opruimen
Ik ga niet naar het voetballen. Weet nog niet of ik blijf slapenquote:Op zondag 5 april 2009 20:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kunt anders ook gewoon meerijden met mij? of ga je niet naar de voetbal de 12e?
Lees je mailtje nog eens een keertje lieverdquote:Op zondag 5 april 2009 23:23 schreef Incolumis het volgende:
ja Fer hoe zit het met slapen eigenlijk? heb je een buikje over of moet ik een luchtbed meenemen?![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 07:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees je mailtje nog eens een keertje lieverd
wat moet je met drie van die dingen? is hetzelfde als het kopen van een hdmi kabel van 500 euro.quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
[ afbeelding ]
alleen zonder dat windscherm en rode koffer
en deze had hij al:
[ afbeelding ]
Trikefun.nlquote:Op maandag 6 april 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat moet je met drie van die dingen? is hetzelfde als het kopen van een hdmi kabel van 500 euro.
pff waarom kan ik zoiets nou niet verwoordenquote:Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
degradatie van koper na een x aantal jarendan koop je na 100 jaar, als het pas hoorbaar is, een nieuw setje kabels van ¤1 per strekkende meter
kijk als je veel vermogen hebt, is een dikkere kabel wenselijk, maar een kabeltje van 1,5mm kwadraat krijg je niet alle vermogen door, zelfs niet een kabel van ¤16,-
Mooi documentquote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef FJD het volgende:
http://www.cobaltcable.co(...)yths%20Explained.pdf
Int Engels maar ach
Heldquote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef ursel het volgende:
Toch krijg ik toch echt geluid uit die goedkope kabeltjes van me..
Hoe doe je dat? ik krijg alleen geluid uit me speakers.quote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef ursel het volgende:
Toch krijg ik toch echt geluid uit die goedkope kabeltjes van me..
Dat heb je met die dure kabels, die hebben een hele andere weerstand..quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? ik krijg alleen geluid uit me speakers.
als ik het speakerdraad tegen me oren aan houd krijg ik niets te horen
Verder erin duwenquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? ik krijg alleen geluid uit me speakers.
als ik het speakerdraad tegen me oren aan houd krijg ik niets te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |