Kijk daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:44 schreef jpjedi het volgende:
have fun !![]()
Striptent moeten we met bof ook eens doen, ik weet nog goede tent in Antwerpen. Maar er gaat niets boven club Darling natuurlijk.![]()
Heb je die ook allemaal op de achterbank gehadquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerlijk, de QLIMAX DVD![]()
Paar snapshotjes...
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op naar de volgende
Kevin heeft geen denon..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe Kevin weet gewoon niet waar hij over praat
Wij hebben ook een 2 katten..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo heeft ieder z'n hobby! Ik heb weer niks met allerlei reptielen in m'n huisVind een hond en kat voldoende
Was er nog niet eerder aan toe gekomen..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:38 schreef Keltie het volgende:
Rechtermuisknop op "Deze Computer" -> "Beheren" en dan "Schijfbeheer" oid?
Dure kabelsquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om nog eens wat discussie op te werpen.... net 5 meter bi-wire speakerkabel gekocht a ¤ 16,- p.m.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Kevin heeft geen denon geld voor onzinnige kabels waavan hij het verschil niet hoort..
dat proberen uit te leggenquote:
Ik heb anders op mijn werk nog wel wat kabel van 80 euro de meter liggen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat proberen uit te leggen
ik ben er mee gestopt
0,69 ct de meter tegen 5 euro gaat er bij mij nog wel in maar 16,- fucking euro voor een SPEAKER kabeltje
Whehehe die van de laatste 2 fotos mogen best!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb je die ook allemaal op de achterbank gehad
Newb? Ik loop hier alweer een topic of 6 meequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
newB
![]()
![]()
![]()
ik weet niet eens wat HDMI is, hoor het hier wel eens voorbijkomen
Kom maar terug bij 60 topics & 6 BBQs.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:09 schreef Bart het volgende:
Newb? Ik loop hier alweer een topic of 6 mee
Hoe kan ik de 60 halen als ik dan pas moet terugkomenquote:
Dan kun je terugkomen om ontheffing voor je newbee status te vragenquote:Op zondag 5 april 2009 00:39 schreef Bart het volgende:
Hoe kan ik de 60 halen als ik dan pas moet terugkomen
Als ik nou gewoon elk nieuw topic op slot gooi, zijn we zo 60 topics verderquote:Op zondag 5 april 2009 00:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kun je terugkomen om ontheffing voor je newbee status te vragen
Als je dan volgende week naar de BBQ komt, heb je er nog maar 5 nodig!quote:Op zondag 5 april 2009 00:52 schreef Bart het volgende:
Als ik nou gewoon elk nieuw topic op slot gooi, zijn we zo 60 topics verder
Ach, die regel ik hier wel op mijn balkonquote:Op zondag 5 april 2009 01:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dan volgende week naar de BBQ komt, heb je er nog maar 5 nodig!
Klinkt als een deal! Eerst nog naar JP en dan naar Alkmaarquote:
Te laat met die regel vermelden, ik heb zojuist 5 BBQ's hier op mijn balkon gehouden! Jullie kwamen allemaal niet opdagen, ik ben diep teleurgesteldquote:Op zondag 5 april 2009 01:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt als een deal! Eerst nog naar JP en dan naar Alkmaar
Ze tellen overigens alleen als er minimaal drie leden aanwezig zijn en de 5 BBQs mogen niet op dezelfde dag plaatsvinden
Je mag bij ons overal grappen over maken behalve over BBQs organiseren, dat is een bloedserieuze aangelegenheid. Vandaar ook dat je BBQ-counter na overleg gereset is.quote:Op zondag 5 april 2009 01:32 schreef Bart het volgende:
Te laat met die regel vermelden, ik heb zojuist 5 BBQ's hier op mijn balkon gehouden! Jullie kwamen allemaal niet opdagen, ik ben diep teleurgesteld
Ging jij niet slapen?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
iPhone :p
quote:Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
zo, als dit geen nieuw liefdes koppel gaat worden dam weet ik het ook niet meer zeg.
en met de bier app ligt het bier in je bedquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef jpjedi het volgende:
1 nadeel van die ifeun in bed.. dat schermpje kantelt naar landscape als je op je zij ligt.
Nice. Jij weet dat het nuttig isquote:Op zondag 5 april 2009 07:45 schreef jpjedi het volgende:
He Frankie, ik heb dezelfde van den Hul kabels. Exact dezelfde maar wel wat minder betaald :p
quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef FJD het volgende:
Gezien de hoeveelheid speakerdraad heb ik bij JP ook ongeveer 16,- de meter betaalt maar toen kreeg ik er nog een receiver, 5 boxen en een sub gratis bij
Bij bouwmarkten verkopen ze ook vaak speakerkabels. Ik zou die van jou bij Kevin gaan kopenquote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef FJD het volgende:
Gezien de hoeveelheid speakerdraad heb ik bij JP ook ongeveer 16,- de meter betaalt maar toen kreeg ik er nog een receiver, 5 boxen en een sub gratis bij
Beter materiaal, betere afscherming, geen koper maar zilver. Ze zijn ook 1,97mm² i.p.v. 1,5mm²quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
Nou vraag ik me toch af wat jullie argumentatie is waarom dat audiosignaal liever door een 2x1,5mm² koperkabeltje van 16 euro/m gaat dan een 2x1,5mm² koperkabeltje van 1 euro de meter, aangezien Cu==Cu
gewoon electriciteitsdraad gebruiken joh, immers koper is koperquote:Op zondag 5 april 2009 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij bouwmarkten verkopen ze ook vaak speakerkabels. Ik zou die van jou bij Kevin gaan kopen
Analoog signaal dus afhankelijk van zuiverheid van dat koper, idd goede afscherming en natuurlijk weerstand.quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
Nou vraag ik me toch af wat jullie argumentatie is waarom dat audiosignaal liever door een 2x1,5mm² koperkabeltje van 16 euro/m gaat dan een 2x1,5mm² koperkabeltje van 1 euro de meter, aangezien Cu==Cu
Manier van wikkelen is inderdaad echt een fabeltje. Zilver heeft inderdaad wel een lagere elektrische weerstand, zilveroxide echter een veel grotere, het productieproces moet dus wel goed zijn. Afscherming moet een kooi van Faraday zijn, anders heeft het ook geen nut. Dikte van de kabel verkleint wel de weerstand, maar is grotendeels afhankelijk van de stroom die erdoor loopt. Enig idee hoeveel ampere er gemiddeld door zo'n speakerkabeltje gaat? Ik niet namelijk, maar als jij het weet kan ik wel een berekening maken hoeveel het uitmaaktquote:Op zondag 5 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Analoog signaal dus afhankelijk van zuiverheid van dat koper, idd goede afscherming en natuurlijk weerstand.
Manier van wikkelen wordt ook vaak genoemd maar daar zie ik zelf geen voordeel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |