Ik wil het wel eens komen bekijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:09 schreef jpjedi het volgende:
Nee nu is het simpel met die gui.![]()
Mar net uit de doos, een KUT manual, geen google in de buurt, ander merk gewend... zijn voor mij genoeg factoren om er via de eenregelige display niet meteen uit te komen. Moest de power control op "off" zetten en toen gaf hij beeld naar het scherm. Om een of andere reden werkt op de sat/cbl HDMI ingang de HDMI niet als power control aanstaat. Het is een soort setting waarmee je via de hdmi gelijk je tv uit zet.
Nu gebruik ik inderdaad die GUI en die is gewoon duidelijk en overzichtelijk. Top apparaatje en als ik wat meer tijd heb ga ik alles goed instellen inclusief de TV dmv de calibratie dvd. De kef speakertjes klinken heerlijk![]()
Vandaag met Ferdi een andere ontvangerkop op de schotel monteren en 2e kabel naar binnen trekken. Omdat een satellietschotel de spanning van de decoder krijgt kan je het signaal niet splitten.
Kijken of het een productief dagje wordt met alle visite.![]()
Maarrrrrrrrrrrr gister op de zaak een 3g simmetje met usb dongel gehaald die nu heerlijk op gprs snelheid draait.
Nog niet, hij moet nog even wachten tot volle maan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het wel eens komen bekijkenJe hebt toch wel je front speakers bi-amp aangesloten he?
Volgende week laat ik mijn TV isf kalibreren zal wel ff het resultaat vertellenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:09 schreef jpjedi het volgende:
Nee nu is het simpel met die gui.![]()
Mar net uit de doos, een KUT manual, geen google in de buurt, ander merk gewend... zijn voor mij genoeg factoren om er via de eenregelige display niet meteen uit te komen. Moest de power control op "off" zetten en toen gaf hij beeld naar het scherm. Om een of andere reden werkt op de sat/cbl HDMI ingang de HDMI niet als power control aanstaat. Het is een soort setting waarmee je via de hdmi gelijk je tv uit zet.
Nu gebruik ik inderdaad die GUI en die is gewoon duidelijk en overzichtelijk. Top apparaatje en als ik wat meer tijd heb ga ik alles goed instellen inclusief de TV dmv de calibratie dvd. De kef speakertjes klinken heerlijk![]()
Vandaag met Ferdi een andere ontvangerkop op de schotel monteren en 2e kabel naar binnen trekken. Omdat een satellietschotel de spanning van de decoder krijgt kan je het signaal niet splitten.
Kijken of het een productief dagje wordt met alle visite.![]()
Maarrrrrrrrrrrr gister op de zaak een 3g simmetje met usb dongel gehaald die nu heerlijk op gprs snelheid draait.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niet, hij moet nog even wachten tot volle maan.
Heb ik maar niet gedaan, aangezien ik de troep op mag ruimenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf
voeg er wat aan toe ben je goed in
Hmm, zag net al een verdacht persoon vlakbij mijn huis fietsen en dacht laat ik eens een foto makenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
hmm. Volgende keer toch maar plakspul of een reserve band meenemen. Na 60 km begeeft mijn voorband het. Ben gelukkig net in kijkduin en de taxi is onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordquote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef FJD het volgende:
Belabberde postproductie zo voor een weekend zeg![]()
Goedeavond![]()
Indy![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef Keltie het volgende:
Huis staat te koop
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=dd4ed746-76a2-4c7e-9bcd-c4584f464138&objecttype=DetailKoopObject
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stefan+postma&meta= -> Ado Style bedoel jequote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geil neukbedje![]()
kan je je lekker laten vastbinden en dan door je vrouwtje met een ingevette voorbinddildo flink van achter laten pakken alla feyenoord style
Mogguhquote:Op maandag 30 maart 2009 07:18 schreef FJD het volgende:
Zeg Ijs, ik probeer m'n brood binnen te houden
Goedemorgen :w
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hele verhaal vertellen of niets vertellenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef staticdata het volgende:
Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
En het hele verhaal vertellen of niets vertellen
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Ach tis meer nieuwsgierigheidquote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
En denk dat die adviseur je er alles over kan vertellen.Denk beter dan dat je hier kan verwachten..
![]()
ik zou zeggen box 4, "overige"quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een banquote:
Binnen een minuut..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een ban
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
"De komende week biedt volgens het weercentrum veel zon en warmte van meer dan 15 graden. Later in de week is de eerste warme dag mogelijk. De kans is groot dat het rustige, droge en zonnige voorjaarsweer met aangename temperaturen voorlopig aanhoudt."BBQ
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.als het echt zo dramatisch is, opknopen die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders rug recht, paar keer slikken, wat klappen uidelen links en rechts, paar keer voor je uit tuffen en gaan met die banaan![]()
maar niet op Fok! gaan halfbakken gaan zeuren..., daar wordt niemand beter van![]()
als je voor optie 1 gaat mag ik dan het nummer van bunny?
succes jochie, laat je niet gek maken![]()
Ik weet niet precies of ik ze al een keer aan Jorrit had beloofd voor weinig maar anders heb ik er nog wel een zooi liggen voor een extra kratje pilsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef ursel het volgende:
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..
In ieder geval wel mooi fietsweer..
Nu nog ff nieuwe bandjes charteren..
Fer, jij had toch een adresje van 10 voor weinig ofzo??
Op die manier bedoelde ik het eigenlijk niet, maar sla het in ieder geval ook niet afquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ik ze al een keer aan Jorrit had beloofd voor weinig maar anders heb ik er nog wel een zooi liggen voor een extra kratje pils
Weet ik maar bij mij liggen ze te vergaan in de schuur dus tja dan ben ik er liever voor een klein prijsje vanaf. Je kunt ze bij Futurumshop.nl goedkoop halen. 10 voor 40,- oid..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef ursel het volgende:
Op die manier bedoelde ik het eigenlijk niet, maar sla het in ieder geval ook niet af![]()
Laat maar weten
Maar waar had je ze gekocht dan eigenlijk?
Laat maar wetenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik maar bij mij liggen ze te vergaan in de schuur dus tja dan ben ik er liever voor een klein prijsje vanaf. Je kunt ze bij Futurumshop.nl goedkoop halen. 10 voor 40,- oid..
Edit
Staan er ook voor minder, we kijken wel efkes wat we doen. Kan de rest ook delen onder Jorrit, jij en Raffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |