quote:Jelly Dildo
De Jelly Dildo is gemaakt van zeer zacht en soepel Jelly deze superdildo heeft een geribbelde structuur wat voor extra intense stimulatie zorgt.
Materiaal: Jelly
Kleur: Roze
Lengte: 18 centimeter
Breedte: 3,5 centimeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef T42 het volgende:
past ie in de gleuf van de brievenbus? of moet hij in een doos?in alle 2 past hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neej man dat waren weekmakersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff serieus, was laatst niet in t nieuws dat al die jelly shit kanker verwekkend is??
nou ik probeer het particulier heb er niks aan namelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:03 schreef nachtdier2 het volgende:
Dan doe je dr een rubbertje om...
Worden die dingen echt particulier verkocht, vraag k me dan af.
Ik zou m op marktplaats zetten, als zijnde gebruikt. Daar lopen ongetwijfeld gekken rond die kansloos zijn en zoiets graag willen kopen. Wel even fake-mailaccountje aanmaken...
en die zitten daar dus in om em zacht te maken volgens mij!quote:
staat CE opquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:53 schreef rene90 het volgende:
Genoeg over het kankerverwekkende spulletje. Gewoon even zoeken naar het CE keurmerk.
Edit; als je geen interesse hebt blijf dan wegNutteloze reacties zijn niet nodig.
van mij mag jequote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien wel leuk in het kader van 1 april zo'n ding naar iemand op te laten sturen, maar dan wel in een doorzichtige verpakking
Dat herinnert mij hier aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien wel leuk in het kader van 1 april zo'n ding naar iemand op te laten sturen, maar dan wel in een doorzichtige verpakking
whehehequote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat herinnert mij hier aan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah daar komt hij niet vandaan maar effe zitte kijkenquote:Op zondag 5 april 2009 11:42 schreef LasTeR het volgende:
http://www.klara.nl/Dildo/Jelly-Dildo/Kredietcrisis-Dildo/
Ding kost maar 2 euro! Oplichter.
dus dan zou hij dus 8,45 zijnquote:Bestelbedrag Verzendkosten
Tot ¤ 20,- ¤ 6,45
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |