Nee ik ben bangquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Durf je niet tegen mijn betoog in te gaan??
Ik geef je 100,- voor je huis! Contant, zaterdag!quote:
Is goed.. Neem wel een steentje mee..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geef je 100,- voor je huis! Contant, zaterdag!
Ik ben wel blij, maar nog niet heel erg. Moet eerst mijn eigen woning verkopenquote:
Hmm, misschien het huis maar laten zitten en toch voor de Audi gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van de AutoRAI. Was tof! Heel veel vette auto's en mooie dames gezien; M'n persoonlijke favoriet de Aston Martin DB9 staat er ookMaar verder ook Porsche, Lamborghini, Bugatti, Jaguar, Lexus, Range Rover etc. etc. Uiteraard ook veel gezinsauto's, SUV's en city auto's van binnen bekeken
Zag ook nog een Audi Q7 met 6l TDI motor staan a ¤ 250.000
BIj de auto's die ik wss over een aantal jaar kan betalen werd ik aangenaam verrast door de Kia Pro-Cee'd! Erg mooie bak vind ik dat, ook aan de binnenkant
De Ford Focus RS is ook vet, alleen jammer dat ie er alleen in het groen stond i.p.v. in het oranje
Al met al leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer!
Gaan jullie samenwonen in het noorden van 't land?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, misschien het huis maar laten zitten en toch voor de Audi gaan![]()
De hypotheekadviseur kwam goed nieuws brengen
Het maximale bedrag binnen NHG is relatief eenvoudig haalbaar.
Nu alleen nog een woning vinden die in de smaak valt (bij mijn vriendin)
Ben niet gek. Da's bijna net zo kansloos als in zeeland gaan wonenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen in het noorden van 't land?
Dacht alquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben niet gek.
Ik koop een huis (in Apeldoorn of nabije omgeving) en er bestaat dan natuurlijk wel een kans dat zij daar na verloop van tijd bij intrekt. Maar uitgangspunt van de koop is dat ik het huis koop en ik ook alle lasten in mijn eentje kan dragen.
Kwam bij een Bankspaarhypotheek van 147.500 en een Maatwerk spaarverzekeringshypotheek van 75.000 en dan een aflossingsvrije hypotheek van 45.000 op een netto maandlast van 990 euro per maand uit en dat is meer dan 100 euro onder mijn max wat ik per maand kan missen.
Oftewel
Deze maand gaat mijn huidige woning in de verkoop en dan hoop ik die binnen 3-4 maanden wel te verkopen. Daarna ga ik echt op zoek naar een nieuwe woning, nu houd ik mijn ogen gewoon goed open en mocht ik echt iets moois zien dan ga ik natuurlijk wel wat serieuzer kijken, maar ik wil hoe dan ook voorkomen dat ik met dubbele lasten kom te zitten, aangezien ik dat echt niet kan betalen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dacht alSamenwonen zou dan wel heel snel zijn lijkt me...
Dat klinkt als een goede deal!Ben benieuwd wat voor huis je gaat kopen / naar op zoek bent
Tis een voetbalgrapjequote:
quote:
Die van ons gaat trouwens ook nog deze maand in de verkoop..quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze maand gaat mijn huidige woning in de verkoop en dan hoop ik die binnen 3-4 maanden wel te verkopen. Daarna ga ik echt op zoek naar een nieuwe woning, nu houd ik mijn ogen gewoon goed open en mocht ik echt iets moois zien dan ga ik natuurlijk wel wat serieuzer kijken, maar ik wil hoe dan ook voorkomen dat ik met dubbele lasten kom te zitten, aangezien ik dat echt niet kan betalen...
Ik wil gaan kijken naar een (hoek)woning met een leuk tuintje op het zuiden. Het mag ook best een opknappertje zijn, zodat ik alles zelf kan doen.
Het liefst heb ik een ruimte die groot genoeg is voor een echte pooltafel(geen vereiste, maar wel een wens)
En dan ook nog een ruimte waar ik mijn pc-spul en bios-spul in kwijt kan.
Morgen tijdens de cursus maar weer even op funda speuren
Als Jorrit t voor 99,- doet ga ik daarheen hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef ursel het volgende:
Die van ons gaat trouwens ook nog deze maand in de verkoop..
Jij wil heul niet meer weg bij je mamie..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Als Keltie t voor 98,- doet ga ik daarheen hoor!
Niet voor de BoF! BBQ iigquote:
En als ik nu behalve de meubels, ook de apparatuur erbij doequote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens overquote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Oeh dan kan ik je Wii aan Frank z'n zusje geven om Frank te stangen. Dat is me wel een tientje extra waardquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En als ik nu behalve de meubels, ook de apparatuur erbij doe
Hier heb je 215.000 kuddos, wanneer kan ik erin?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Keltie het volgende:
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens over
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ergens tussen de 210.000 en de 219.000 (ligt eraan wat je over wil nemen), praten we nergens over
EDIT:
En dan hou ik een sleutel, gewoon voor de gezelligheid
Kuddos? Ben geen breezersletjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier heb je 215.000 kuddos, wanneer kan ik erin?
Je moet curlen voorstellen gek..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:57 schreef Incolumis het volgende:
ga godverdomme eens aan het werk, stelletje ambtenaren!![]()
collega komt net met een lijst activiteiten voor een uitje, moet ik er bij zetten welke ik het leukst vind. airsoften staat er niet bij
heb het wel voorgesteld
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhurenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhuren
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, laat ze het geld besparen op het uitje en zorg dat ze een thuisbrengservice inhuren
Samsung zeg je... Eens kijken of die nog architecten nodig hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..![]()
Communistquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. kameraad van me werkt bij Samsung. Die hebben bij een diner of wat dan ook standaard dat je met de taxi naar huis mag, of dat ze een rent-a-bob voor je huren..![]()
Zou wel beter logisch zijn, want van geld verdienen hebben ze geen kaas gegeten in De Kuipquote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders benne toch communisten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |