QFTquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
ik doe geen mannen zonder pyama, het is geweldig sexy
Los van het feit dat het warm is, het is toch een totale aanval op je mannelijkheid?quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef padlarf het volgende:
terechte klacht
ik snap niet dat iemand dat kan, zelfs in de winter breekt het zweet me soms uit onder de deken
qouted for truthquote:
Dan ben ik bang dat wij er niet uit gaan komenquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
ik doe geen mannen zonder pyama, het is geweldig sexy
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meerquote:Op maandag 6 april 2009 09:35 schreef Lundegaard het volgende:
Zij: Mmm schatje, zullen we even...
Hij: Ja, ik ontdoe me even van mijn pyjama.
En sokken aan natuurlijk!quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meer
Het is niet het toppunt van mannelijkheid neequote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Los van het feit dat het warm is, het is toch een totale aanval op je mannelijkheid?
quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meer
quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
of een klein "neukgaatje" erin makenquote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 09:44 schreef genakt het volgende:
[..]jou ga ik een keer in een steegje neuken dan
![]()
Of kijk hier wat ik allemaal met je kan doen
experimenteren met sex + uitleg
Heb onlangs nog zo'n soort pyjama gekocht omdat ik in het ziekenhuis lag.quote:
Het stompje van TS is toch al zo klein. Die hoeft hij in de winter niet warm te houden. Is de moeite niet...quote:Op maandag 6 april 2009 09:55 schreef wise het volgende:
en wat draagt ts als ik vragen mag
in je boxer slapen in de zomer snap ik, maar doe je dat ook in de winter
Meer heb jij ook niet nodig.quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef fetss het volgende:
[..]
toevallig zit er bij mij ook zon klein gaatje in
Jij was toch diegene die zijn vriendin een angry dragon gaf?quote:Op maandag 6 april 2009 09:44 schreef genakt het volgende:
[..]jou ga ik een keer in een steegje neuken dan
![]()
Of kijk hier wat ik allemaal met je kan doen
experimenteren met sex + uitleg
En dan haar nachthemd net genoeg omhoog.quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
godsammequote:Op maandag 6 april 2009 10:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die zijn vriendin een angry dragon gaf?![]()
In de winter uiteraard ook. ik weet niet hoe slecht jouw huis geisoleerd is, maar bij mij wordt het toch echt niet zo koud dat ik een pyjama nodig heb. Sterker nog, ik slaap met het raam open onder een zomerdekbed.quote:Op maandag 6 april 2009 09:55 schreef wise het volgende:
en wat draagt ts als ik vragen mag
in je boxer slapen in de zomer snap ik, maar doe je dat ook in de winter
Ik ook voor neusquote:Op maandag 6 april 2009 10:19 schreef TheClown1 het volgende:
pyama mag aan indien je in het ziekenhuis ligt met een volle kamer. Ik lag een paar maanden geleden voor een neusoperatie en dan op een kamer met allerlei mensen. Dan wel netjes pyama.
Verder thuis alleen boxers.
Die had ik ook, en ik geloof dat ik ook een aantal Disney pyjama's heb gehad!quote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef fathank het volgende:
Ik had vroeger trouwens een pyjama van de Teenage Mutant Ninja Turtles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |