Is een nieuwe bloem joh!quote:Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef dennus2008 het volgende:
Kick, op foto 1 is het plantje oranje, op de 2e roodLAUWWWW
waaraan zie je dat? Aan de poot die er na 1x opmaken al afgevallen is?quote:
Jij slaapt zeker op zo'n bed van paardenhaar en dan heb je last van een oneffenheid in je vloer.quote:
Nieuw beddengoed stinkt naar dat containergas wat ze in china in de container spuiten voordat het naar nederland wordt verscheept.quote:Op zondag 5 april 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
Als ik veel geld had liet ik iedere dag m'n bed opmaken met nieuw(!) beddengoed.
of dat er een illegaal heeft liggen rotten in die container...quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed stinkt naar dat containergas wat ze in china in de container spuiten voordat het naar nederland wordt verscheept.
Daarnaast weet je nooit zeker dat de kindertjes tijdens het maken wel hun handjes hebben gewassen na het kakken.
Dus.... liever eerst even in de wasmachine
quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed stinkt naar dat containergas wat ze in china in de container spuiten voordat het naar nederland wordt verscheept.
Daarnaast weet je nooit zeker dat de kindertjes tijdens het maken wel hun handjes hebben gewassen na het kakken.
Dus.... liever eerst even in de wasmachine
Onder anderequote:Op zondag 5 april 2009 12:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waaraan zie je dat? Aan de poot die er na 1x opmaken al afgevallen is?
Nee, ik slaap op de grondquote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij slaapt zeker op zo'n bed van paardenhaar en dan heb je last van een oneffenheid in je vloer.
Een idyllisch bos gaat nog wel...quote:Op zondag 5 april 2009 12:25 schreef Lundegaard het volgende:
precies lekker invalt. Niet van die keiharde, bol staande en naar lentebloesem ruikende skippyballen.![]()
Net als kleine kids niet kunnen slapen zonder hun stinkende knuffel waar een eigen geurtje aanzit, kan ik de slaap moeilijk vatten in een bed wat ruikt alsof ik ergens in een idyllisch bos lig.
Verschonen doe je pas zodra er insekten bij je komen liggen.
op paint 2 staat hij in bloei!quote:Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef dennus2008 het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef Boor-rat het volgende:
is dit dezelfde gozer die 's ochtends om 4 uur zn bed moest opmaken?
Wat zit daarin? Vruchtensapquote:Op zondag 5 april 2009 13:01 schreef cvboer het volgende:
Slaapkamer TS:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Een slaapkamer en zeker een bed hoort gewoon netjes te zijn.
Er gaat niks boven een fris bed.
Die is ook opgepoetst door vriendin lief.quote:Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef dennus2008 het volgende:
Wij slapen gewoon met twee dekens nooit geen gezeik daarmeequote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef PopcornMonster het volgende:
M'n vriend slaapt met de tekens tussen z'n armen geklemd, dus na een week slapen ruikt zijn kant van de deken helemaal naar zweet met deo
En ik verschoon het bed vaak omdat ik anders het gevoel heb dat er een bacterieplaag of een schimmelaanval in mijn bed komt.
De tekens tussen zijn armenquote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef PopcornMonster het volgende:
M'n vriend slaapt met de tekens tussen z'n armen geklemd, dus na een week slapen ruikt zijn kant van de deken helemaal naar zweet met deo
En ik verschoon het bed vaak omdat ik anders het gevoel heb dat er een bacterieplaag of een schimmelaanval in mijn bed komt.
hihihiquote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef De_Jostiband het volgende:
En waarom verving ze de oranje bloem door een rode?
het was haar maandelijkse periodequote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef De_Jostiband het volgende:
En waarom verving ze de oranje bloem door een rode?
quote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef PopcornMonster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |