QFTquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
ik doe geen mannen zonder pyama, het is geweldig sexy
Los van het feit dat het warm is, het is toch een totale aanval op je mannelijkheid?quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef padlarf het volgende:
terechte klacht
ik snap niet dat iemand dat kan, zelfs in de winter breekt het zweet me soms uit onder de deken
qouted for truthquote:
Dan ben ik bang dat wij er niet uit gaan komenquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
ik doe geen mannen zonder pyama, het is geweldig sexy
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meerquote:Op maandag 6 april 2009 09:35 schreef Lundegaard het volgende:
Zij: Mmm schatje, zullen we even...
Hij: Ja, ik ontdoe me even van mijn pyjama.
En sokken aan natuurlijk!quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meer
Het is niet het toppunt van mannelijkheid neequote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Los van het feit dat het warm is, het is toch een totale aanval op je mannelijkheid?
quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee nee, de pyama moet aanblijven tijdens de sex. alleen broek een stukje naar beneden. anders is ut niet geil meer
quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
of een klein "neukgaatje" erin makenquote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |