*Whoehoe!*quote:
Natuurlijk is er ook niks mis om vlees te eten. Vlees is juist belangrijk om de vetten en eiwitten welke erin zitten. We zijn ook niet voor niks vleeseters. Men zou eens moeten weten onder welke omstandigheden de meeste dieren leven en geslacht worden, dat zal de eetlust niet ten goede komen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens hoor, survival of the fittest blablabla.
En ik vreet me ook met liefde vol met vleesdus het is misschien een beetje hypocriet, maar ik vind het alsnog zielig om zo'n fluffig haasje dood op de snelweg te zien liggen in meerdere stukken.
Maar ik ben dan ook in een ietwat gevoelige stemming.
Waarom wil je dan geen opengesneden mensen zien?quote:
Ik had mn ogen al halfdicht, voorbereidend op het ergstequote:
leuk als avatorquote:
Ik mag hopen van niet neequote:Op zondag 5 april 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupaan de andere kant, zo krijgt iedereen wel de kans om een partij te vinden die bij hem of haar past
dus zie het als iets positiefs. Ze komen toch nooit aan de macht dus boeieeend.
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overleden, pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..quote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je dan geen opengesneden mensen zien?
REAL LIFE MUDKIPquote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had mn ogen al halfdicht, voorbereidend op het ergstedie dingen zijn schattig
hij staat in de OP
http://i40.tinypic.com/313gnch.jpgquote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overleden, pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..
Maar die mensen zijn al overleden, en je ziet niet hoe overal botten uitsteken etc.
Whooohooo!1!! TIETEN!!1!!1 fapppppquote:Op zondag 5 april 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit mag?
Ook al is dit nog niet eens zo erg
Dat pathologieboek!quote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overleden, pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..
Maar die mensen zijn al overleden, en je ziet niet hoe overal botten uitsteken etc.
Zooo schattigquote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo erg. Maar ik weet niet of mods en admins het op prijs stellen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit mag?
Ook al is dit nog niet eens zo erg
je hebt ook gewoon foto's van mensen die dood zijn maar toevallig zijn bewerkt met een bijlquote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overledenOoh ik wil ze best zien, als ze een beetje netjes zijn doodgegaan zonder al te veel rotzooi te maken , pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..
Wat is het?quote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had mn ogen al halfdicht, voorbereidend op het ergstedie dingen zijn schattig
hij staat in de OP
Mjuhwellllquote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg. Maar ik weet niet of mods en admins het op prijs stellen.
Zoals dat filmpje van die Roemenen die mensen vermoorden, het opnemen en keihard lachen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon foto's van mensen die dood zijn maar toevallig zijn bewerkt met een bijl
Pathologyquote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
die lijkenfoto, was dat van de film autopsy?
(aanrader trouwens)
Ja ik vond het ook een interessante film.quote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
die lijkenfoto, was dat van de film autopsy?
(aanrader trouwens)
Bij jou wel, ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef dagdag het volgende:
Wolvendagen stel wij liggen bij elkaar in bed, krijg je dan een nijging om dingen open te snijden
Evt maar vastbinden
je bedoelt die onthoofding waar zo'n gast word onthoofd met een mes en tegelijkertijd stiekem sluikreclame zit te maken voor listerine?quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoals dat filmpje van die Roemenen die mensen vermoorden, het opnemen en keihard lachen?
Die moet ik opnieuw downloaden na het debakel met m'n harde schijf.quote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een interessante film.
Zou je evt je omtrek kunnen mailen, dan kan ik alvast touw makenquote:
Vroeger dacht ik dat die ene dinosaurisfilm echt was.quote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
en wat betreft die pic, komt uit een film dus dan is het nep waarschijnlijk
maar het slimst is om ze achter een spoiler te zetten met nsfw/zwak hart tekst erbijdan krijg je geen gezeur iig
(tenzij het policy overschrijdend is)
*Facepalm....quote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die moet ik opnieuw downloaden na het debakel met m'n harde schijf.
Ja vroeger dacht ik dat de kantonrechter iets met karton te maken had.quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat die ene dinosaurisfilm echt was.
Maar toen was ik nog heul klein!
Nee. Ik zoek het filmpje.quote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bedoelt die onthoofding waar zo'n gast word onthoofd met een mes en tegelijkertijd stiekem sluikreclame zit te maken voor listerine?
Met jou samen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Facepalm....
En je gaat hem nu wel kijken he?
quote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vroeger dacht ik dat de kantonrechter iets met karton te maken had.
Mijn taille is 60cmquote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
Zou je evt je omtrek kunnen mailen, dan kan ik alvast touw maken
Goed topic.quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Hertog Jan!quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja bedankt , evt mag je alvast je gegevens mailenquote:
Hoe was je dag?quote:
Hoi!quote:
Helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu nog 90 tieten en 90 heupen en je bent barbie
hoiiiiiiiiiiiiiiquote:
Woensdag.quote:
Holadijeee.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Woensdag moet ik naar Tiel.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Woensdag.
Morgen ben ik met dat andere bezig!
halloquote:
i'm on a boatquote:
dan kan ik je niet helpen, die van de roemenen ken ik waarschijnlijk niet eensquote:
ja, oooookquote:
Nee, die zit op stage!quote:Op zondag 5 april 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woensdag moet ik naar Tiel.![]()
En wat is dat andere?
Je andere project?
inter 0-1quote:
Wat hedde gij gedoan dan?quote:
Wat ik zei.quote:
However, the ideal figure is not completely dependent on social influence, but rather derived from a numerical ratio, namely the waist-to-hip ratio (WHR). If does not matter whether a person is fat or slender, the ideal relation should approximate 0.7. This value is calculated by dividing the waist circumference by the hip circumference. Example: 63 cm of waist circumference by 90 cm of hip circumference whiche makes 0.7.quote:
Barbie heeft toch maar 2 tieten?quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wandelen door het park.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed, lekker weer, wandelen.
En jij? 4EBE al ontmoet?
Het zal ook eens niet...quote:
is van mijquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Zondag.
Zondag, geen lol. Zonder bakkers geen krentenbol.
Wat doe je erop, vragen ze zich af.
Dat weet alleen ik, al is de lol eraf.
Wordt het suiker, boter of enkel kaas.
De krentenbol is voor mij de nummer één..
Onder de bollen de baas.
Ik heb een documentaire over de clitoris.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
However, the ideal figure is not completely dependent on social influence, but rather derived from a numerical ratio, namely the waist-to-hip ratio (WHR). If does not matter whether a person is fat or slender, the ideal relation should approximate 0.7. This value is calculated by dividing the waist circumference by the hip circumference. Example: 63 cm of waist circumference by 90 cm of hip circumference whiche makes 0.7.
Ik heb 0.73net niet.
Ik kom uit 88, teh toeval!quote:
Idd, meer baby caafjesquote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
Shit, ik vond die dieren nog wel cool om te zien op mn vrije zaterdag avond. Alleen daarna komen mensen die het weer verpesten met pathologie en shit.
Tieten waren wel nice, maar daarvoor kan ik ook naar andere sites. Meer schattige dierenfoto's, ik ben pro.
Ik was niet in een park.quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wandelen door het park.
Met een meisje.
Nee, maar zij mij wel!
quote:Op zondag 5 april 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die zou maken.
Niks mis met pathologie en (functionele) anatomie!quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
Shit, ik vond die dieren nog wel cool om te zien op mn vrije zaterdag avond. Alleen daarna komen mensen die het weer verpesten met pathologie en shit.
Tieten waren wel nice, maar daarvoor kan ik ook naar andere sites. Meer schattige dierenfoto's, ik ben pro.
Achja, niet iedereen kan zo goed zijn als ik he.quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Robbert0103 het volgende:
heupen!quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Mn tieten zijn te klein en mn taille te breedooh noes.
Ooh en, naaktpics?
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn tieten zijn te klein
Ik heb altijd nog grotere tieten dan de mannen in kaste 1, dus tsja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?
Jouw heupen zijn een 89, mijne zijn 88.quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Ooh en, naaktpics?
Waarom weten jullie dat?quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
83-65-89
Ooh en, naaktpics?
Flikker toch een keer op met dat gezeik van je.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vroeg jij je nou nog af waarom je in kaste 3 was ingedeeld?
Wat doe je?quote:Op zondag 5 april 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH houdt niet van seks.![]()
Ja, dan wordt het nooit wat he.
Zelfs met een geintje kan je jezelf hier niet meer uit redden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb altijd nog grotere tieten dan de mannen in kaste 1, dus tsja.
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
Flikker toch een keer op met dat gezeik van je.
heul niet, dat ben ik!quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.quote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de opperproleet weer.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ik hoef mezelf ook nergens uit te redden want ik ben heel blij met mn borsten!quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs met een geintje kan je jezelf hier niet meer uit redden.
jij denkt, laat ik uit het niets een pic postenquote:
Met jouw manboobs?quote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
omtrek swarma, bij borsten, taille en heupenquote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat al die maten betekenenen al helemaal niet wat de mijne zijn
Niet goed?quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij denkt, laat ik uit het niets een pic posten
en die daarna attent je zakken leegt i.v.m waardevolle spullenquote:
scherp +1quote:
Ja met zo'n ding heb ik mezelf net gemeten, niet echt betrouwbaar aangezien dat ding recht hoort, maarjaquote:
Die is inderdaad beter!quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een vriend die altijd attent je zakken leegt van waardevolle spullen
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeeequote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja met zo'n ding heb ik mezelf net gemeten, niet echt betrouwbaar aangezien dat ding recht hoort, maarja!
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.
Mijn vleeslul?quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeee
Een zeer korte doch adequate samenvatting van een verhaal over het tripje naar een restaurant van een dame die luistert naar de naam Rolma.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en die daarna attent je zakken leegt i.v.m waardevolle spullen
Ik ook, in de naaidoos, beneden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeee
Jajaja, laat rusten. Leven en laten leven.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.
nou ik zat die serieuze diss te lezen tussen emmernicht en zotheid te lezen toen er oppeens zon pic tussen verscheenquote:
das toch helemaal niet van belang bij kleren kopenquote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
omtrek swarma, bij borsten, taille en heupen
Hihhiihihihhiihihquote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou ik zat die serieuze diss te lezen tussen emmernicht en zotheid te lezen toen er oppeens zon pic tussen verscheen![]()
vond het een beetje random
Natuurlijk, jij slaat er echter te ver in door. Met iedereen een beetje te keuren. En dat terwijl het niet eens jouw idee is maar dat van de grootste paupermod van fok. Maar goed, jij kan niet eens hbo spellen dus ik hoef jou ook niet van serieuze repliek te dienen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.
Handoplegging. Kan het je zo vertellen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga in een webwinkel kijken naar korset die ik heb, volgens mij staan daar wat maten bij.
Bij confectiekleding is het niet van belang neequote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das toch helemaal niet van belang bij kleren kopenbroek moet 34/32 zijn, tshirts m of l, boxershorts m en vesten truien ook m of l overhemden maat 38 en pakken had ik op maat
Oke, klaar nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij slaat er echter te ver in door. Met iedereen een beetje te keuren. En dat terwijl het niet eens jouw idee is maar dat van de grootste paupermod van fok. Maar goed, jij kan niet eens hbo spellen dus ik hoef jou ook niet van serieuze repliek te dienen.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Handoplegging. Kan het je zo vertellen.
Ik denk: 85-60-88 ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga in een webwinkel kijken naar korset die ik heb, volgens mij staan daar wat maten bij.
wehe, dagdag heeft wijvenschoenenquote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
Maat m, prada schoenen moet je maat kleiner kopen tuuuut
maar die hoef ik toch niet te onthoudenquote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij confectiekleding is het niet van belang neeniet dat ik ooit op maat gemaakte kleding koop, maar toch
!
Sorry.quote:
Prada.quote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
Maat m, prada schoenen moet je maat kleiner kopen tuuuut
Nee joh.quote:Op zondag 5 april 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die hoef ik toch niet te onthouden
quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Zien!quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Ik zal eens zoeken, en beslissen of hij post waardig is.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef McFearless het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Geil.quote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijnquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staanquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
Hihi, zo smal zie je er ook wel uit ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
Om te weten of we aan het ideaal voldoen natuurlijk, nee gewoon grappig om een keer te metenquote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staan?
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?quote:Op maandag 6 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deze:
Geen Nederlandse producten in Marokko
haat je krentenbol ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haat je krentenbol ofzo![]()
dit soort dingen zeg je niet tegen aardige lui
Ditmaal omdat daar de 'rel' begon.quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?
Contradictio in terminis.quote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.
Natuurlijk kan ik dat.quote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
he remlof, kun jij geen kloonscan doen voor de user Rabatproduction?
wel handig dat we kunnen zien dat Emimich nog niet heeft gestemdquote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef McFearless het volgende:
Even een poll.
Poll: Zotheid of Emimich?Emimich Chips is lekker Ajax Zotheid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Verkeerd gegokt, helder licht.quote:Op maandag 6 april 2009 00:10 schreef Syb-rund. het volgende:
wel handig dat we kunnen zien dat Emimich nog niet heeft gestemd
Ik wilde op chips is lekker stemmen, maar dat vond ik ook weer zo flauw.quote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef McFearless het volgende:
Even een poll.
Poll: Zotheid of Emimich?Emimich Chips is lekker Ajax Zotheid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Chips zijn meestal wat zoutig hoorquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde op chips is lekker stemmen, maar dat vond ik ook weer zo flauw.
Zal wel niet. Wat worden die supporters genaaid zeg.quote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry
Maar misschien kan Sporting Limburg straks wel ballen schoopen.
Misschien moet ik een zwart vierkant op mijn hoofd painten.quote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht 'm binnen een paar minuten in mn PM box.
alsde rest naakt isssquote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zwart vierkant op mijn hoofd painten.
waarom wegpainten als je hem kan wegsnijdenquote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Snijden gaat mijn beeldscherm van kapot?quote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom wegpainten als je hem kan wegsnijden
geef ik dit cijfer op de schaal van 1 tot 5 waarbij 5 het hoogst isquote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
De ultieme poll:
Poll: Emimich1 2 3 4 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dat snijdt ook zo in de kosten jaquote:Op maandag 6 april 2009 00:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Snijden gaat mijn beeldscherm van kapot?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je jarig dat je later naar bedje mag?
Ik heb op drie gestemd. Geen idee waarom.quote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
De ultieme poll:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ik ben nog geen adminquote:Op maandag 6 april 2009 00:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee maar onze toffe admin zat op fok zei ik tegen mama
Doe de groeten aan je mamaquote:Op maandag 6 april 2009 00:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee maar onze toffe admin zat op fok zei ik tegen mama
soms krijg ik hoofdpijn van fok en met name vn remlof en swarmaquote:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 6 april 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geef ik dit cijfer op de schaal van 1 tot 5 waarbij 5 het hoogst is
ter toevoeging van je poll
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:23 schreef McFearless het volgende:
Ik heb op drie gestemd. Geen idee waarom.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietdan zouden er in Emimich's geval meer dan 5 opties moeten zijn, nu kan het maar één ding betekenen, en jullie trappen er allemaal in
Even in je inbox gooienquote:Op maandag 6 april 2009 00:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit foto's van jou gehad.
heb vroeger zangles gehadquote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Emimich het volgende:
Dagdag, jij kan natuurlijk vast aardig zingen hè?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe mij ook even. Dan stuur ik je de porno met geamputeerde ledematen die ik van KB kreeg!
Heb je ook opneem- en youtubeuploadskills?quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef dagdag het volgende:
heb vroeger zangles gehad
dat deed ik vroeger , ben nu volwassen gewordenquote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je ook opneem- en youtubeuploadskills?
[..]
Doe mij ook even. Dan stuur ik je de porno met geamputeerde ledematen die ik van KB kreeg!
[..]
Zin om een laatste uitzondering te maken voor KLB?quote:Op maandag 6 april 2009 00:31 schreef dagdag het volgende:
dat deed ik vroeger , ben nu volwassen geworden
Heul niet.quote:Op maandag 6 april 2009 00:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb een topless foto van WD gekregen.
ja als ik blauw ben, zing ik het fok lied inquote:Op maandag 6 april 2009 00:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zin om een laatste uitzondering te maken voor KLB?
Je was al eens blauwquote:Op maandag 6 april 2009 00:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja als ik blauw ben, zing ik het fok lied in
Er zijn op dit moment urgentere zaken dan blauw worden.quote:Op maandag 6 april 2009 00:33 schreef dagdag het volgende:
ja als ik blauw ben, zing ik het fok lied in
nee *kras* kras*quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment urgentere zaken dan blauw worden.
Amateur, speel mee dan.quote:
'quote:
Dat is tenminste nog een leuke notequote:Op maandag 6 april 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
'
vertel mij wat, ik heb er een note voor gekregen
Bij jou wordt het een krentenbolletjequote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je was al eens blauwdan doe ze bij mij nou nooit.
Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een leuke note
Het was nog geloofwaardiger geweest als ze gezegd had dat ze een foto van jou in een kelder gevonden had.quote:
Ik doe een hartverwarmende sollicitatie voor een verlaten subforum waar ik nooit kom en ik krijg de baanquote:
Niet actief posten in het subforum waar je wilt gaan modden is tegenwoordig een pre hè.quote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik doe een hartverwarmende sollicitatie voor een verlaten subforum waar ik nooit kom en ik krijg de baan?
* Breathtaking verlaat KLB.quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet actief posten in het subforum waar je wilt gaan modden is tegenwoordig een pre hè.
niet doen, je examens zijn toch makkelijker dan je pta'squote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik al ging dan zou ik gaan leren, niet slapen!
quote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het was nog geloofwaardiger geweest als ze gezegd had dat ze een foto van jou in een kelder gevonden had.
Wat in godsnaam zijn pta's?quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
examen is toch makkelijker dan je pta's
oh dan ben ik wegquote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet actief posten in het subforum waar je wilt gaan modden is tegenwoordig een pre hè.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
De ultieme poll:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik al ging dan zou ik gaan leren, niet slapen!
Ja dat is hét pta, maar wat is een pta?quote:Op maandag 6 april 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Programma van toetsing en afsluiting
geniaal filmpje, ik zag al waar t naartoe ging toen dat glijmiddel erbij kwamquote:Op maandag 6 april 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
'
vertel mij wat, ik heb er een note voor gekregen
quote:
Jullie lijken me allebei wel geschikte mods voor KLB. Of in ieder geval geschiktere dan de huidige.quote:
Ik zou het wel als een compliment willen zien, maar dan bedenk ik me dat je zojuist mij en dagdag in één adem genoemd hebtquote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken me allebei wel geschikte mods voor KLB. Of in ieder geval geschiktere dan de huidige.
Droeftoeter in kwestie gebruikt het woord in deze als synoniem voor schoolexamens.quote:Op maandag 6 april 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat is hét pta, maar wat is een pta?
Hij staat nota bene in 2, iets meer respect jongedame.quote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou het wel als een compliment willen zien, maar dan bedenk ik me dat je zojuist mij en dagdag in één adem genoemd hebt..
nou je maakt in de 5de en 6de vwo (of 4 en 5 havo) allemaal toetsen die voor de helft gaan meetellen voor je eindexamen, dat noemen wij hier de pta's.quote:Op maandag 6 april 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is hét pta, maar wat is een pta?
Ooh en Remlof, ik wil graag mod worden van het keldertjedan doe ik de aanmeldingen wel
hier spreekt de man met kennis van zakequote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken me allebei wel geschikte mods voor KLB. Of in ieder geval geschiktere dan de huidige.
Oke, doeg.quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef dagdag het volgende:
Lieve allemaal, aangezien ik vroeger de reclame van abn zag het begint met ambitie
ik had als doel klb modden,
aangezien Emimich postte dat je daar dan niet mag posten heb ik besloten voortaan in het subforum
travel te gaan posten
groeten scheermesss
schoolexamens zijn een deel van het PTAquote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Droeftoeter in kwestie gebruikt het woord in deze als synoniem voor schoolexamens.
Inderdaad, dát heb je scherp opgemerkt.quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
hier spreekt de man met kennis van zake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |