Ja met zo'n ding heb ik mezelf net gemeten, niet echt betrouwbaar aangezien dat ding recht hoort, maarjaquote:
Die is inderdaad beter!quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een vriend die altijd attent je zakken leegt van waardevolle spullen
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeeequote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja met zo'n ding heb ik mezelf net gemeten, niet echt betrouwbaar aangezien dat ding recht hoort, maarja!
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
Wie is er hier nou de grotere pauper? Jij hecht waarde aan een virtueel imago.
Mijn vleeslul?quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeee
Een zeer korte doch adequate samenvatting van een verhaal over het tripje naar een restaurant van een dame die luistert naar de naam Rolma.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en die daarna attent je zakken leegt i.v.m waardevolle spullen
Ik ook, in de naaidoos, beneden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint, een echttteeeeeee slappeeeeeeeee
Jajaja, laat rusten. Leven en laten leven.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.
nou ik zat die serieuze diss te lezen tussen emmernicht en zotheid te lezen toen er oppeens zon pic tussen verscheenquote:
das toch helemaal niet van belang bij kleren kopenquote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
omtrek swarma, bij borsten, taille en heupen
Hihhiihihihhiihihquote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou ik zat die serieuze diss te lezen tussen emmernicht en zotheid te lezen toen er oppeens zon pic tussen verscheen![]()
vond het een beetje random
Natuurlijk, jij slaat er echter te ver in door. Met iedereen een beetje te keuren. En dat terwijl het niet eens jouw idee is maar dat van de grootste paupermod van fok. Maar goed, jij kan niet eens hbo spellen dus ik hoef jou ook niet van serieuze repliek te dienen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat doe jij inderdaad niet. Daarom plaats je als HBO-scholier ook geen foto van jezelf in smaakpolitiepak met toevallig wat quasi-intellectuele boeken en gitaar op de achtergrond.
Handoplegging. Kan het je zo vertellen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga in een webwinkel kijken naar korset die ik heb, volgens mij staan daar wat maten bij.
Bij confectiekleding is het niet van belang neequote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das toch helemaal niet van belang bij kleren kopenbroek moet 34/32 zijn, tshirts m of l, boxershorts m en vesten truien ook m of l overhemden maat 38 en pakken had ik op maat
Oke, klaar nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij slaat er echter te ver in door. Met iedereen een beetje te keuren. En dat terwijl het niet eens jouw idee is maar dat van de grootste paupermod van fok. Maar goed, jij kan niet eens hbo spellen dus ik hoef jou ook niet van serieuze repliek te dienen.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Handoplegging. Kan het je zo vertellen.
Ik denk: 85-60-88 ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga in een webwinkel kijken naar korset die ik heb, volgens mij staan daar wat maten bij.
wehe, dagdag heeft wijvenschoenenquote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
Maat m, prada schoenen moet je maat kleiner kopen tuuuut
maar die hoef ik toch niet te onthoudenquote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij confectiekleding is het niet van belang neeniet dat ik ooit op maat gemaakte kleding koop, maar toch
!
Sorry.quote:
Prada.quote:Op zondag 5 april 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
Maat m, prada schoenen moet je maat kleiner kopen tuuuut
Nee joh.quote:Op zondag 5 april 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die hoef ik toch niet te onthouden
quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Zien!quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Ik zal eens zoeken, en beslissen of hij post waardig is.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef McFearless het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Geil.quote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijnquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staanquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
Hihi, zo smal zie je er ook wel uit ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
Om te weten of we aan het ideaal voldoen natuurlijk, nee gewoon grappig om een keer te metenquote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staan?
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?quote:Op maandag 6 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deze:
Geen Nederlandse producten in Marokko
haat je krentenbol ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haat je krentenbol ofzo![]()
dit soort dingen zeg je niet tegen aardige lui
Ditmaal omdat daar de 'rel' begon.quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |