Nee joh.quote:Op zondag 5 april 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die hoef ik toch niet te onthouden
quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Zien!quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maten staan er niet bij, maar ik heb wel een foto ergens.
Ik zal eens zoeken, en beslissen of hij post waardig is.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef McFearless het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik denk dat je wel enigszins hetzelfde figuur hebt als ik, maar dan slanker..
Al kun je niet zo goed zien of je brede heupen hebt op je fobo foto's
Geil.quote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er loopt nog wel een reltopic in KLB nu.
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijnquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staanquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
Hihi, zo smal zie je er ook wel uit ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een korset gekocht bij attitude, small is daar 61 maar die was te groot.![]()
Om te weten of we aan het ideaal voldoen natuurlijk, nee gewoon grappig om een keer te metenquote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom weten de dames ze dan wel, jullie hebben toch ook gewone maten in de kleding staan?
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?quote:Op maandag 6 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deze:
Geen Nederlandse producten in Marokko
haat je krentenbol ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
korset, vandaar dat je tieten niet gegroeid zijn
quote:Op maandag 6 april 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haat je krentenbol ofzo![]()
dit soort dingen zeg je niet tegen aardige lui
Ditmaal omdat daar de 'rel' begon.quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom link jij altijd naar posts en niet naar het topic zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |