*Whoehoe!*quote:
Natuurlijk is er ook niks mis om vlees te eten. Vlees is juist belangrijk om de vetten en eiwitten welke erin zitten. We zijn ook niet voor niks vleeseters. Men zou eens moeten weten onder welke omstandigheden de meeste dieren leven en geslacht worden, dat zal de eetlust niet ten goede komen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens hoor, survival of the fittest blablabla.
En ik vreet me ook met liefde vol met vleesdus het is misschien een beetje hypocriet, maar ik vind het alsnog zielig om zo'n fluffig haasje dood op de snelweg te zien liggen in meerdere stukken.
Maar ik ben dan ook in een ietwat gevoelige stemming.
Waarom wil je dan geen opengesneden mensen zien?quote:
Ik had mn ogen al halfdicht, voorbereidend op het ergstequote:
leuk als avatorquote:
Ik mag hopen van niet neequote:Op zondag 5 april 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupaan de andere kant, zo krijgt iedereen wel de kans om een partij te vinden die bij hem of haar past
dus zie het als iets positiefs. Ze komen toch nooit aan de macht dus boeieeend.
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overleden, pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..quote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je dan geen opengesneden mensen zien?
REAL LIFE MUDKIPquote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had mn ogen al halfdicht, voorbereidend op het ergstedie dingen zijn schattig
hij staat in de OP
http://i40.tinypic.com/313gnch.jpgquote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik wil ze best zien, maar dan wel nadat ze zijn overleden, pas nog een heel pdf'je bekeken dat ik kreeg van Zotheid met pics van opengesneden lijken..
Maar die mensen zijn al overleden, en je ziet niet hoe overal botten uitsteken etc.
Whooohooo!1!! TIETEN!!1!!1 fapppppquote:Op zondag 5 april 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit mag?
Ook al is dit nog niet eens zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |