Misschien moet je in het zwangerschapstopic zijn danquote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Noteer mij ook maar weer: 25 september 2009.
Ik snap alleen al die namen niet
moooie datum!quote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Noteer mij ook maar weer: 25 september 2009.
Ik snap alleen al die namen niet
vooral als ze op de 23e bevaltquote:
mijn moeder wilde elin gisteren dus serieus een lik slagroom geven he.. kon ik net voorkomen..en ik stelde me maar aan.volgens haar..blijkt nu dus ook dat zij mn zusjes suiker en room gaven als ze niet wilden stoppen met huilen (mij waarschijnlijk dus ookquote:Op zondag 5 april 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ben bij mn schoonmoeder nuTrekt zo Seb uit de kinderwagen
Zo, heb toch even duidelijk gemaakt dat ik graag heb dat ze dat eerst even vraagt.
En de hele tijd zeuren dat ze met hem wil gaan wandelen, ja when hell freezes over ja.
waarschijnlijk haar schoonmoeder met r bakkes over seb heenhangendquote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef cattie het volgende:
Gezellig Dakota...
Estrys, wat is er mis met een rondje wandelen?
quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
waarschijnlijk haar schoonmoeder met r bakkes over seb heenhangend
Reina had ik dan weer niets gevonden..Reine klinkt erg fee'ishquote:Op zondag 5 april 2009 14:42 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Estrys, kleinkinderen maken onvermoedde emoties los...
Dakota, dank je! Reine is idd een vernoeming, naar Reindert, mijn schoonvader. (En Anne naar alle Johanna's in de familie, Fee's overgrootmoeder, grootmoeder, tante en ook een beetje naar moeder, mij dus.)
Gaat t goed met de kleine?quote:Op zondag 5 april 2009 15:02 schreef texelonia het volgende:
Gezellige perikelen met de (schoon)mama'sMijn schoonouders zijn net geweest en viel me reuze mee. Er was wel weer wat gedoe (uiteraard) of ze wel of niet zouden komen, wat gelukkig grotendeels langs mij heen is gegaan.
Hannah heeft vandaag een vroeg regeldagje geloof ik. Ze hangt bijna de hele dag aan mijn tiet
Hey leuk! Merel haar middelnaam is Elisabeth, Sara d'r middelnaam is Runéquote:Op zondag 5 april 2009 15:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
Reina had ik dan weer niets gevonden..Reine klinkt erg fee'ish
wij zaten ook de twijfelen bij de 2 andere namen.. Elisabeth(onze keus), Anna(zijn keus) of Rune, Milo(mijn keus)..en toen werd t Milo op de voowaarde dat ik een volgende koter geen Milo mag noemen
quote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij zijn weg hier. Tot gauw in het andere topic
. En over een maand of wat kom ik gewoon weer terug
![]()
.
oeh! da's wel een goede. was ik dus mooi glad niet opgekomen! dank jequote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
geen idee Simmu, Met veiligheidsspelden vastzetten?
ja die. het moltonding had ze ook mee losgetrokken. ik trof een in het hoeslakentje gewikkelde selene aan met ernaast een hoopje molton.......quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef owlet het volgende:
bedoel je het hoeslakentje van het matras, Simmu? Daarvoor werkt een kinderbretels goed!
Je bevestigt dus wat vele moeders al voor jou hebben meegemaakt met hun nieuwe kroost.quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef mrien het volgende:
Een moe kind met 2 doorkomende tandjes en last van de oortjes is geen goede combinatie![]()
Slapen is wel eens beter gegaan, laten we het daar maar ophouden
Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimdquote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Gewoon opnieuw geven, doen we hier ook.
Gewoon door papa laten doenquote:Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimd
Die was werkenquote:
Arme Thomasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn kleine liefie heeft weer echt last van zn prikjes vandaag.
Hij weegt nu 7355 gramen is 65 cm!
Wordt ook een beer zegt ze dan en het ventje weegt 5300 gramquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef DJMO het volgende:
Thomas![]()
Jr. wordt ook een beer .. had hij in het begin echte spillepootjes, nu heeft ie gewoon lekkere benen om vast te pakken (ben tenminste niet bang meer dat ik ze breek als ik niet voorzichtig genoeg ben)
Gisteren controle in het ziekenhuis; 5320 gram, 60,1 cm, en hoofdomtrek 40,5. helemaal gezond, alleen: ik moet een heupecho laten maken; kinderarts dacht een lengte verschil in zijn beentjes te zien. hebben andere hier ervaring mee?? wat gaan ze dan doen etc?
nu veertien weken en twee dagen: over een week of drie mag hij zijn eerste hapjesik kan niet wachten
Als het ene beentje langer is dan het andere is dat niet met fysiotherapie te verhelpen lijkt me, maar je moet niet op de zaken vooruit gaan lopen, first things firstquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef DJMO het volgende:
toch vind ik het een beer in vergelijking met dat ielige (maar wel ontzettend gave mooie) mannetje wat hij was bij zijn geboorte![]()
ik moet een echo laten maken dus, maar is dat niet te verhelpen met fysiotherapie ofzo?? hoelang moeten ze zo'n spreidbroekje dragendat belemmert hem toch ontzettend in het bewegen enzo??
quote:
Volgens mij hebben de kusje geholpen, Mila was echt een engeltje vandaagquote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Fuente het volgende:
MilaHopelijk is ze morgen weer gezelliger Raissa!
Arm jochiequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn kleine liefie heeft weer echt last van zn prikjes vandaag.
Hij weegt nu 7355 gramen is 65 cm!
Als het ene beentje langer is dan het andere is dat niet te verhelpen met fysio nee.. Je hoeft er trouwens niet heel erg last van te hebben hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef DJMO het volgende:
toch vind ik het een beer in vergelijking met dat ielige (maar wel ontzettend gave mooie) mannetje wat hij was bij zijn geboorte![]()
ik moet een echo laten maken dus, maar is dat niet te verhelpen met fysiotherapie ofzo?? hoelang moeten ze zo'n spreidbroekje dragendat belemmert hem toch ontzettend in het bewegen enzo??
Heerlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben de kusje geholpen, Mila was echt een engeltje vandaag![]()
Vannacht heeft ze ook weer heerlijk geslapen, van 7 uur 's avonds tot half 6 's morgens (toen heeft milanese haar maar wakker gemaakt, hij was bang dat ze dood zou zijn) wel een beetje lang vind ik, ik heb liever dat ze slaapt van 10 uur 's avonds tot 7 uur 's morgens ofzo.. Maar goed, we zien wel of dit doorzet.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef DJMO het volgende:
Thomas![]()
Jr. wordt ook een beer .. had hij in het begin echte spillepootjes, nu heeft ie gewoon lekkere benen om vast te pakken (ben tenminste niet bang meer dat ik ze breek als ik niet voorzichtig genoeg ben)
Gisteren controle in het ziekenhuis; 5320 gram, 60,1 cm, en hoofdomtrek 40,5. helemaal gezond, alleen: ik moet een heupecho laten maken; kinderarts dacht een lengte verschil in zijn beentjes te zien. hebben andere hier ervaring mee?? wat gaan ze dan doen etc?
nu veertien weken en twee dagen: over een week of drie mag hij zijn eerste hapjesik kan niet wachten
Vroeger ja. Maar mijn man heeft vroeger ook op zijn buik geslapen toen hij net geboren was...Dus om dat nou te vergelijken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef DJMO het volgende:
met vier maanden mogen ze al een beetje fruit en/of groente hoor cattie, en ik merk aan alles dat jr. zijn flessen saai begint te vinden, hij wil happen, actie, zelf doen nog het liefst maar dat lukt hem nog helemaal niet, de fles is te zwaar .. overigens vind ik vier maanden niet écht vroeg als ik eerlijk ben .. mijn man kreeg met dertien weken al twee eetlepels groente per dag. bij allergieen wordt het wel aangeraden om zo lang mogelijk te wachten geloof ik, ivm allergenen . maar als het kind gezond is, en er aangeeft aan toe te zijn zie ik geen probleem
Mij klonk het ook wat vroeg in de oren maar heb even gegoogled en bij borstvoeding is het niet aan te raden eerder dan 6 maanden te beginnen maar bij flesvoeding kan het wel al bij 4 maanden. Hier een Linkjequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef cattie het volgende:
[..]
[/b]
Van wie? Er wordt aangeraden tot 6 mnd te wachten. edit: of is dat alleen bij bv en/of allergiën? Ik vind 4 mnd wel errug vroeg.
Hopelijk is alles goed met zijn heupjes.
Fijn dat het nu goed gaat met Mila en Merel!
Nee hoor, da's in het algemeen. Zes maanden na de uitgerekende datum ongeveer. Dus als je kind een paar weken te vroeg is dan zou ik zeker neit zo vroeg beginnen. De enige toegevoegde waarde is het plezier van de ouderquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef cattie het volgende:
[..]
[/b]
Van wie? Er wordt aangeraden tot 6 mnd te wachten. edit: of is dat alleen bij bv en/of allergiën? Ik vind 4 mnd wel errug vroeg.
en daar hebben we dus nu een punt: jr. zit namelijk sinds een week nog maar vier voedingen per dag! meer heeft hij niet nodig, hij groeit er prima op en als ik vaker aanbied weigert hij de fles gewoon, of dat nou melk of gewoon water is.. hij hoeft niet vaker .. ik doe daarom ook elke vier½ a vijf uur 200cc geven omdat er anders helemaal geen ritme meer in zou zittenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vroeger ja. Maar mijn man heeft vroeger ook op zijn buik geslapen toen hij net geboren was...Dus om dat nou te vergelijken.
Ik vond dit op internet:
"je kunt het beste beginnen met vaste hapjes wanneer je kindje overgaat van vijf naar vier voedingen per dag. Dat ligt meestal tussen de vierde en de zesde maand. Dan kan hij ook zijn hoofdje rechtop houden en is de tongreflex opgehouden. De tongreflex zorgt ervoor dat alles wat je baby in zijn mondje stopt automatisch wordt uitgespuwd. Hoewel hij misschien de eerste keren niet meer wil eten dan enkele hapjes, je baby is er vanaf de zesde maand zeker aan toe."
Dan kun je hem toch beter ook niet wakker maken om 23:00 uur, lekker laten slapen vanaf 20:00 uur tot 5 uur, tenminste dat zou ik doen. Als hij honger heeft, geeft hij dat wel aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:18 schreef Estrys het volgende:
Seb slaapt vooral veel en lang ' savonds nadat hij terug is van het KDV. maar dat komt omdat hij daar nauwelijks slaapt. Hij komt iedere keer nog rond 5 uur 's ochtends. Maakt niet uit hoe laat hij eten heeft gehad 's avonds.om 23 uur eten gehad? 5 uur om 20 uur eten gehad? 5 uur etc. Zo gaat het al een tijdje, een collega zei dat we hem dan om 23 uur steeds wakker moeten maken maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, het is toch al geen makkelijke (in)slaper. Ik ben blij als het kind slaapt, bovendien drinkt hij dan nauwelijks wanneer hij wakker is gemaakt.
Hij poept trouwens ook alleen op het KDV, zo hebben we hem dat geleerd
Okay... dat is dus nieuw....quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Fuente het volgende:
Rijstebloem in principe ook pas bij 6 maanden, omdat het bijvoeding is.
Is ook zo hoor. Dat is zelfs al met Sara vergeleken, 3,5 jaar terug, mochten heel veel dingen wel die nu niet mogen en andersom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het is denk ik ook iets, wat steeds weer verandert... zoals met zoveel dingen mbt babies... ik sta er soms wel eens van te kijken hoor... wat 7 jaar geleden wel/niet mocht en nu niet/wel.
Twan kreeg met 4 maanden geloof ik al bijvoeding moet ik even nalezen in zijn groeiboekje dat ik boven heb liggen, maar hij heeft dus nergens last van gehad en nog steeds niet. Ik denk dat het gewoon aan het kindje ligt, de een is gevoelig voor de andere helemaal niet. Bij ons in de familie heersen er wel allergieen en astma.. maar hij heeft echt nergens last van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:29 schreef Fuente het volgende:
Maar toch he, Sara was nog geen 5 maanden oud toen we gingen bijvoeden, mocht van het cb. En ze heeft ik weet niet wat voor voedselallergieen en bronchitis, als ik toen wist wat ik nu weet had ik echt gewacht tot 6 maanden, absoluut!
hier moest het met 4 maanden juist al wel voor selene. die had 1 minidipje in der gewicht, echt heel ienieminie en ook dat je zag dat ze lengte in schoot en ik moest haar maar een flesje met rijstebloemspul geven. met als resultaat dat selene nog steeds rijstebloemspulflesjes wilquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Fuente het volgende:
Rijstebloem in principe ook pas bij 6 maanden, omdat het bijvoeding is.
Dat dachten wij ook, waarom wakker maken. Er komt een dag dat hij wel doorslaapt, als hij 16 is of zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch beter ook niet wakker maken om 23:00 uur, lekker laten slapen vanaf 20:00 uur tot 5 uur, tenminste dat zou ik doen. Als hij honger heeft, geeft hij dat wel aan.
Dat hebben jullie hem goed geleerd!! Hij poept niet op de dagen dat jij thuis bent?
Als je je eigen bed zo kort opmaakt dat Elin er niet onder kan schieten, heb je maar deken tot aan je knieënquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
leandermooi spul om mee te spelen idd.
Elin was weer aan t monsteren vannacht, ze wil steeds bij mij slapenop een gegeven moment heb ik mijn eigen bed maar kort opgemaakt
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je je eigen bed zo kort opmaakt dat Elin er niet onder kan schieten, heb je maar deken tot aan je knieën
*mental image*
Leander heeft ook wel veel bij ons in geslapen in het begin, maar als hij met zijn mond/neus ook maar in de buurt kwam van het dekbed ging hij heel hard spartelenDaar wordt je wel wakker van
Ah, op die manierquote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
nah zij boven de deken in dubbele pyama..en mijn deken tot mijn middel
ik heb jr. ook nog vaak (even) naast me liggen, ik zak dan zelf zover omlaag tot ik met mijn gezicht naast hem lig, en dan het dekbed losjes over ons heen, tot op zijn middel zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.
Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hikMaar uiteindelijk dus toch gelukt!
Hahaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ze staat!En ze schrok zo van mijn "JA!!!!" dat ze omviel.
meer juichen, dan went ze vanzelfquote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Fuente het volgende:
Ik noem haar zelf ook Mereltje vaak hoor
't Gaat goed! Haar eczeem is bijna weg, alleen nog wat ruwig, ze drinkt alle flessen leeg, heeft 1 poepluier per dag (ipv 9) en is heel tevreden. Ze ontwikkelt zich ineens razendsnel, echt heerlijk om te zien.
Nog een paar weekjes en dan testen of het echt kma is, maar eigenlijk gaan wij daar al vanuit, gezien hoe goed ze het nu doet.
Thnx voor vragen
Gaat vergeleken met de vorige keren superquote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??
sil!
Tex: veilig samen slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.
Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hikMaar uiteindelijk dus toch gelukt!
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
Dat wilde ik dus idd ook zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef E.T. het volgende:
Thomas was zoooo zielig vanavond.. Ik had echt met 'm te doen (en met jou ook, Reinhilde)
te warm is vrijwel onmogelijk; de kachels staan uitgedraaid bij de bron zeg maar. ik kan op dit moment niet eens stokenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef DolleMina het volgende:
Annicka heeft het ook twee keer gehad dat ze huilend wakker werd. Volgens mij was het op dat moment te warm op onze kamer. Dat zou misschien ook nog kunnen? En ik zie Annicka's ogen soms achter haar oogleden bewegen als ze slaapt, ik neem aan dat dit een teken is van REM-slaap, dromen dus?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Estrys het volgende:
Ow en ik weet van wie hij dat huilen totdat hij paars ziet heeftIk was mijn eigen baby foto's opnieuw aan het inplakken.
Ja en mijn moeder maar zeggen , nee hoor jullie huilde nooooooit vroeger.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Waar je al niet achter komt als je je eigen foto's weer eens terug ziet...
Ik had laatst alle cd's van liedje met een hoepeltje erom(??) gekocht.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb een prentenboek met dierengeluidjes gekocht voor hem...
hij vindt hem eng
Bij Fons ging het ook zo hard tot een kilo of negen en dan ineens zeer traag. Dus goed dat hij wat reserve had.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef MamsX het volgende:
Elodie is bijna even zwaar als x en die is in mei alweer 1
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef DJMO het volgende:
ik kan hem (=het juiste topic) zo snel niet vinden, dus dan maar even hier neerzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Jr. die in de box ligt na een fles.. even zijn stem laten horen hooren dit is echt normaal voor hem, de eerste keer dat hij dit deed vroegen we ons af of het onze kat was
Oooh dit vind ik fijn om te lezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:14 schreef p_iglet het volgende:
MAmsX hier ook zo'n raar groeiend knulletje.
Die was 76cm en 9,5 kilo (stand bij 19 maanden). En dat vanaf 3690gr en 52cm bij de geboorte
dit viel idd nog mee, maar JJ kan ook op een krolse kat lijken iddquote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
pff da valt nog mee.. Elin is net een krolse kat soms..ik schtik me af en toe echt lam van t geluid dat ze kan produceren
en wil drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef simmu het volgende:
verrek, is dat clusteren? gewoon dat ze 's avonds een uurtje enkel mama (of papa) wil? of zit daar meer achter? uitleg iemand?
juh. als we selene gewoon dan haar laatste papflesje geven is het idd erna afgelopen. ik dacht alleen dat dat alleen voor bv kindjes wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
en wil drinken?
Hier wel iig t begint iets te minderen maar ik moet haar rond een uur of 7 wel bij me nemen..dan leg ik haar naast me op de bank, aan de borst en dat kan wel een uur tot 2 uur duren idd. dat noemen ze clusteren.
Same herequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Dakota het volgende:
ik wil zometeen naar buiten met r..maar heb geen flauw idee wat ik haar aan moet trekken
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook op de site gekeken, maar Elin's papa lijkt héél veel op TARA's familie
ze heeft nu een romper lange mouw en broekje aan.. jasje lijkt me te warm..misschien een omslagdoek over r heen als we buiten lopenquote:
ze hoeven geen muts meer op wanneer ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden, volgens mij geldt dat zowel voor binnen als buiten. Seb heeft al vanaf dat hij twee weken is buiten geen mutsje meer op (en toen was het nog rond het vriespunt) Zelfs in Oostenrijk op 2200 meter hoogte had hij geen muts op, toen was hij 10 weken. Muts is niks voor hem dan gaat hij allemaal lopen draaien met zijn hoofd totdat de muts of af is of over zijn ogen zitquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
Vanaf wanneer hoeft een baby trouwens geen mutsje meer op als het naar buiten gaat?
hier ook of aan de tuinbroekrand.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
ja vond ik ook al, ik had al zo'n vermoeden dat niet alle kindjes dat doen
wat goed !quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Merel sabbelt ook op haar kleren, en op haar bakerzakje, en op mij![]()
En ze slaapt door volgens mij, nu al 2 nachten op een rij
Ieeeuuwquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Whehehe, Elin zuignap
Kwijlen die van jullie ook zo lekker veel? Ik deed vliegtuigje met Merel, en toen...
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Merel sabbelt ook op haar kleren, en op haar bakerzakje, en op mij![]()
En ze slaapt door volgens mij, nu al 2 nachten op een rij
Gisteravond heeft hij nog een fles van 100 / 120 cc gedronken en die bleef erinquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Hoe is het verder gegaan met Maarten? Nog goed gedronken?
Geen fles meer op 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebben![]()
)...
Je hoort het inderdaad wel vaker. Maar Sara heeft de eerste weken bv gehad en sliep toen ook al bijna door met 1 voeding 's nachts.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wauw, wat lekker voor jullie.
En ik roep vast een hele discussie op door dit nu te schrijven, maar volgens mij is dat dus echt het grote voordeel van flesvoeding. Borstvoeding is lichter verteerbaar toch? Al had ik natuurlijk een vriendin wiens dochter wel met een maand doorsliep op borstvoeding
Volgens het CB hier is doorslapen wanneer ze 5 uur achter elkaar slapenquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebben![]()
)...
hier ook nog geen tekenen van doorslapen..ze komt zelfs weer 2 keerquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wauw, wat lekker voor jullie.
En ik roep vast een hele discussie op door dit nu te schrijven, maar volgens mij is dat dus echt het grote voordeel van flesvoeding. Borstvoeding is lichter verteerbaar toch? Al had ik natuurlijk een vriendin wiens dochter wel met een maand doorsliep op borstvoedingIn elk geval ging Stella bij de overstap op flesvoeding zoveel langere stukken slapen
.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Hier wel doorslapen, van 's avonds 19:00 tot 's morgens tussen 6:30 en 7:30
Dus BV kindjes kunnen het soms wel(ook pas sinds hier actief bijgevoed wordt hoor)
Hij heeft ontdekt dat hij kan bijten. In mijn neus, mijn tepel, mijn duim, gisteren had hij zelfs ineens mijn blote teen te pakken
En hij bijt best hard! Gelukkig nog geen tand te bekennen!
dat effect had t hier ook netquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:04 schreef Igraine het volgende:
Doen wij ook af en toe hoor. Hier ook een dametje die graag wil staan en alles wil zien. Ik zet haar ook weleens op de bank in een stapel kussens gepropt, dan zit ze wel een beetje rechtop, maar toch comfy.
In de wipstoel gaat ze zelf naar voren hangen om nóg meer rechtop te zitten
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef texelonia het volgende:
Hoeveel spugen is eigenlijk 'normaal'? Hannah geeft eigenlijk na elke voeding wel iets terug, maar ook zeker een paar keer per dag dat ze echt veeel uitspuugt. Het komt er dan ook met een flinke golf uit, soms wel een meter verIs dit net zoiets als spuitpoep, of iets om in de gaten te houden?
Jaaa Lotte!!! Wat goed!!!!quote:Op zondag 12 april 2009 08:47 schreef mrien het volgende:
* mrien breekt ff in zonder bijlezen
Ze Staat!!!! (sinds gisteren)
hier ook langs r wang strijken, als ze dan haar hoofd mijn kant op draait moet ze drinkenquote:Op zondag 12 april 2009 12:46 schreef DolleMina het volgende:
Wat ik doe om er achter te komen of Annicka honger heeft, is met mijn hand langs haar wangen strijken of met mijn vingers langs haar lippen. Hapt ze naar mijn hand, dan heeft ze negen van de tien keer honger. Misschien lukt dat bij Maarten ook wel en gaat ie rustiger een voeding in. Misschien helpt dat een beetje tegen het spugen?
* DM blijft maar wat roepen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |